هاست وردپرس چیست؛ ۴ ویژگی مهم آن

60
0
هاست وردپرس چیست؛ 4 ویژگی مهم آن

هاست وردپرس چیست و با هاست وب چه فرقی دارد و کدام برای شما مناسب تر است؟ تفاوت اصلی بین هاست وردپرس و هاست وب در این است که هاست وردپرس معمولاً مختص وردپرس بهینه شده است و ممکن است شامل برخی از ویژگی های اضافی مانند افزونه های پریمیوم باشد که با میزبانی وب معمولی ارائه نمی‌شود. در این مقاله به شما خواهیم گفت هاست وردپرس چیست و در ادامه با ویژگی‌های آن آشنا خواهیم شد.

میزبانی وردپرس چیست؟

میزبانی وردپرس چیست؟
میزبانی وردپرس چیست؟

هاست وردپرس هاستی است که برای اجرای وردپرس بهینه شده است. ویژگی های اضافی ارائه شده بسته به نوع هاست وردپرسی که دارید متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی به ویژگی هایی مانند نصب با یک کلیک مجهز می‌شود یا به روز رسانی خودکار هسته وردپرس، بنابراین می‌توانید به سرعت وردپرس را در سایت خود نصب کنید.

برخی از میزبان های وردپرس حتی در صورت لزوم به طور خودکار نرم افزار وردپرس شما را به روز می‌کنند.

به طور کلی، هاست وردپرس دارای کارکنان پشتیبانی خواهد بود که نسبت به کارکنان میزبان استاندارد شما در مسائل فنی مرتبط با وردپرس مسلط هستند.

 به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید وردپرس را اجرا کنید، خرید هاست وردپرس الزامی ‌نیست. شما می‌توانید وردپرس را بر روی هر نوعی از هاست اجرا کنید زیرا شرایط لازم برای اجرای وردپرس بسیار کم است.

 در واقع، تنها نیازهای فنی پشتیبانی برای اجرای وردپرس شامل MySQL 5.0.15 یا بالاتر و PHP 5.2.4 یا بالاتر است. با این حال، فقط به این دلیل که می‌توانید وردپرس را از نظر فنی روی هر میزبانی حتی هاست دانلود اجرا کنید، به این معنی نیست که باید این کار را انجام دهید. یک هاست وردپرس (WordPress host) به شما کمک می‌کند تا از وب سایت خود بیشترین بهره را ببرید و سطوح بالاتری از عملکرد را به شما ارائه دهد.

چه چیزی در هاست وردپرس گنجانده شده است؟

اکنون به بررسی برخی از ویژگی هایی می‌پردازیم که باید در یک برنامه میزبانی با کیفیت وردپرس گنجانده شود. به خاطر داشته باشید که اکثر برنامه های میزبانی وردپرس به طور خودکار شامل این گزینه‌ها می‌شوند.

 با وجود تمام ابزارهای سازنده وب سایت موجود، ممکن است تعجب کنید که چرا هاست وردپرس اینقدر محبوب است و چگونه می‌تواند برای شما کار کند.

 مطمئناً، بسیاری از آن سایت‌های سازنده میزبانی، شروع کار را ساده می‌کنند، اما در ادامه، وقتی می‌خواهید کاری پیشرفته‌تر انجام دهید، باید پول بیشتری بپردازید.

 داشتن امکان ارسال مستقیم ایمیل از سرور خود بدون محدودیت یکی از ویژگی های اصلی برنامه های میزبانی وردپرس است. این بدان معناست که هزینه اضافی بر اساس میزان استفاده از ایمیل وجود ندارد.

یک هاست خوب وردپرس باید شامل کش سمت سرور نیز باشد. این باعث می‌شود سایت شما سریعتر به بازدیدکنندگان تحویل داده شود. اگر بتوانید تنظیمات کش را برای سایت وردپرس خاص خود سفارشی کنید، کنترل بیشتری خواهید داشت.

 اگر یک سرور مشترک استاندارد دارید، ده‌ها سیستم مدیریت محتوا (CMS) را برای تامین انرژی صدها وب‌سایت اجرا می‌کند. بارگذاری همه این سیستم های مختلف می‌تواند عملکرد سرور را کاهش دهد.

 با این حال، اگر سایت خود را بر روی یک سرور مخصوص وردپرس اجرا می‌کنید، وردپرس تنها سیستم مدیریت محتوا است که روی سرور بارگذاری شده است. این بدان معناست که سرور را می‌توان به طور خاص برای مدیریت وردپرس و استفاده صحیح از منابع آن پیکربندی کرد. این می‌تواند منجر به سرعت بیشتر شود، به این معنی که وب سایت شما سریعتر بارگیری می‌شود و به روز رسانی‌ها سریعتر نصب می‌شوند.

 امنیت یکی دیگر از زمینه هایی است که به میزبانی وب وردپرس اجازه می‌دهد تا برتری یابد. با وردپرس، شما یک CMS امن دارید. با تمرکز بر وردپرس، شرکت میزبان شما می‌تواند اطمینان حاصل کند که تمام تهدیدات خاص وردپرس در نظر گرفته شده است. سپس آنها می‌توانند از شما در برابر این تهدیدات خاص محافظت کنند.

ویژگی های آن

ویژگی های میزبانی وردپرس
ویژگی های میزبانی وردپرس

1- دامنه رایگان

علاوه بر هاست، به یک نام دامنه نیز نیاز دارید که به عنوان URL نیز شناخته می‌شود. یک طرح میزبانی وردپرس خوب اغلب شامل ثبت نام دامنه به صورت رایگان است. این بدان معنی است که بدون نیاز به ثبت دامنه جداگانه، وب سایتی سریعتر راه اندازی می‌کنید.

2- پهنای باند نامحدود

هر طرح میزبانی دارای پهنای باند است اما تفاوت پلانها چقدر است. پهنای باند اجازه می‌دهد تا داده‌ها بین سایت شما و مشتریان و به طور کلی اینترنت منتقل شود.

برخی از شرکت‌ها محدودیت‌هایی را برای طرح‌ها ارائه می‌کنند و به نوبه خود میزان ترافیکی که می‌توانید داشته باشید را محدود می‌کنند. بهترین هاست های وردپرس پهنای باند بالا یا نامحدودی را ارائه می‌دهند.

3- SSL رایگان

SSL رایگان
SSL رایگان

یک گواهی رایگان SSL با تمام برنامه های میزبانی وردپرس ارائه می‌شود و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که از امنیت وب سایت شما اطمینان حاصل کنند. این بدان معنی است که وقتی افراد از وب سایت شما بازدید می‌کنند، قفل در مرورگر ظاهر می‌شود. این امر به ویژه در صورتی مهم است که شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک آنلاین دارید.

4- حافظه NVMe SSD

ذخیره سازی NVMe SSD (درایو حالت جامد) اجازه می‌دهد تا داده‌ها 20 تا 40 برابر سریعتر از یک هارد دیسک سنتی خوانده شوند. این همچنین به این معنی است که داده های شما به سرعت برای همه بازدیدکنندگان شما قابل دسترسی است.

نتیجه گیری

با در نظر گرفتن هاست های مدیریت شده وردپرس یا میزبانی وب، به یاد داشته باشید که میزبانی وب یک اصطلاح کلی است، در حالی که میزبانی وردپرس یک زیر مجموعه خاص از میزبانی است.

اگر می‌خواهید یک وب‌سایت وردپرس راه‌اندازی کنید، می‌توانید از هر یک از گزینه‌های میزبانی استفاده کنید. تفاوت اصلی این است که هاست های مدیریت شده وردپرس شما ویژگی های وردپرس مانند افزونه های از پیش نصب شده و وب سرورهای بهینه شده را ارائه می‌دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیقتر در این زمینه به سایت وب رمز مراجعه کنید. تیم ما وقف خدمت به شما است. ما کارشناسان وردپرس را در حالت آماده به کار داریم تا به شما در همه چیز از نصب وردپرس گرفته تا عیب یابی مشکل کمک کنند. ما حتی برای نصب پیش‌نصب وردپرس تلاش بیشتری می‌کنیم و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کنیم. به سادگی وردپرس را در طول فرآیند پرداخت انتخاب کنید و ما آن را برای شما نصب خواهیم کرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی اول نیوز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

5/5 - (4 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس