ویلکو جانسون درگذشت

36
0
ویلکو جانسون درگذشت

ویلکو جانسون، خواننده و گیتاریست و بازیگر انگلیسی در سن ۷۵ سالگی درگذشت. که بیشتر برای همکاری با گروه دکتر فیل‌گود شناخته می‌شود و طرفداران فیلم و سریال او را برای ایفای در سریال بازی تاج و تخت و نقش ایلین پین (جلاد صامت) می‌شناسند. این خبر در بیانیه‌ای رسمی از اکانت توییتر جانسون منتشر شد که نشان می‌دهد او روز دوشنبه در خانه‌اش در گذشته است.

ویلکو جانسون درگذشت

هنوز علت اصلی فوت او مشخص نشده، اما گویا جانسون قبلا در سال ۲۰۱۳ به سرطان لوزالمعده در مرحله پیشرفته آن مبتلا شده بود و درنهایت در سال ۲۰۱۴ در عملی که طی آن بخشی از طحال روده‌های او را برداشته بودند، از این بیماری رهایی یافته بود. در این بیانیه‌ آمده است:

این خبری است که هرگز نمی‌خواستیم آن را بشنویم و آن را با قلبی آکنده از غم به اشتراک می‌گذاریم: ویلکو جانسون فوت کرده است. او روز دوشنبه ۲۱ نوامبر در خانه در گذشت. از شما برای احترام به حریم خصوصی خانواده در این زمان بسیار سخت و غم‌انگیز سپاسگزاریم. روحت شاد ویلکو جانسون.

جانسون در ۱۲ جولای سال ۱۹۴۷ در جزیره کانوی انگلستان متولد شد و گروه بریتانیایی دکتر فیل‌گود را در کنار لی بریلو و جان بی اسپارکس تشکیل داد. این بند طرفداران خاص خود را داشت و آلبوم آن‌ها به نام «Stupidity» به رتبه اول جدول آلبوم‌های بریتانیا رسید. جانسون در سال ۱۹۷۷ گروه را ترک نمود و تا زمان فوتش با گروه Wilko Johnson نوازندگی می‌کرد.

خارج از فضای موسیقی، تک نقش جانسون در دنیای بازیگری به سریال بازی تاج و تخت و نقش سر ایلین پین برمی‌گردد. در سریال به شخصیت او دستور دادند تا ند استارک را در یکی از اولین پیچش‌های تکان‌دهنده داستان اعلام کند.

منبع: Comicbook

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس