گزارش: خودروی برقی هواوی احتمالا امسال به بازار می‌آید

منبعه‌ای گفتند که هواوی قصد دارد وسایل نقلیه الکتریکی تولید کند، در ادامه‌ی گزارش در مورد خودروی برقی هواوی با ما همراه باشید.

34
0

چهار منبع گفتند که هواوی قصد دارد وسایل نقلیه الکتریکی را با مارک خاص خود تولید کند و می‌تواند امسال برخی از مدل‌ها را به بازار عرضه کند، به عنوان بزرگ‌ترین سازنده تجهیزات مخابراتی جهان که تحت تأثیر تحریم‌های ایالات متحده قرار دارد، یک تغییر استراتژیک را بررسی می‌کند. در ادامه‌ی گزارش در مورد خودروی برقی هواوی با ما همراه باشید.

خودروی برقی هواوی احتمالا امسال به بازار می‌آید

1 گزارش خودروی برقی هواوی احتمالا امسال به بازار می‌آید

به گفته دو نفر از افراد آشنا به این موضوع، هواوی در حال مذاکره با شرکت دولتی چانگان و سایر خودروسازان است تا از کارخانه‌های ماشین سازی خود برای ساخت وسایل نقلیه الکتریکی (EV) استفاده کنند.

Huawei همچنین در حال گفتگو با BluePark New Energy Technology با پشتیبانی BAIC گروه مورد حمایت پکن است.

این طرح خبر از تغییر بالقوه جهت هواوی پس از نزدیک به دو سال تحریم‌های آمریکا می‌دهد و مجبور شده است بخشی از تجارت تلفن‌های هوشمند خود را برای زنده نگه داشتن نام تجاری بفروشد.

هواوی به دلیل نگرانی‌های مربوط به امنیت ملی آمریکا در فهرست سیاه تجارت قرار گرفت. بسیاری از مدیران صنعت احتمال کمی می‌دهند که دیگر آمریکا مانع فروش میلیاردها دلار فناوری و تراشه‌های آمریکایی به این شرکت چینی شود، که تخلف را مرتکب شده است.

سخنگوی هواوی برنامه این شرکت برای طراحی خودروهای الکترونیکی یا تولید وسایل نقلیه با مارک هوآوی را تکذیب کرد.

یک منبع گفت، ریچارد یو، رئیس گروه تجارت مصرف کنندگان هواوی که منجر به تبدیل شدن این شرکت به یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند در جهان شد، تمرکز خود را به ماشین‌های برقی خواهد داد. منبع دیگری گفت: EV‌ها یک بخش بازار انبوه را هدف قرار می‌دهند.

همه منابع از ذکر نام خود داری کردند زیرا بحث خصوصی است.

بازار وسایل نقلیه‌ی برقی در حال بزرگ شدن است

0 گزارش خودروی برقی هواوی احتمالا امسال به بازار می‌آید

شرکت‌های فناوری چینی تمرکز خود را بر روی خودروهای برقی در بزرگ‌ترین بازار جهان افزایش داده‌اند، زیرا پکن به شدت وسایل نقلیه برقی را به عنوان وسیله‌ای برای کاهش آلودگی مزمن هوا تبلیغ می‌کند.

انتظار می‌رود فروش وسایل نقلیه برقی، تا سال ۲۰۲۵ نزدیک به ۲۰ درصد از فروش خودروهای سالانه چین را تشکیل دهد.

پیش بینی‌های فروش وسایل نقلیه برقی در چین ۱/۸ میلیون واحد اعلام شده است، در حالی که این رقم در سال ۲۰۲۰ حدود ۱/۳ میلیون بود.

برنامه‌های جاه طلبانه هواوی برای ساخت اتومبیل‌های شخصی خود باعث پیوستن آن به مجموعه شرکت‌های فناوری آسیایی خواهد شد که طی ماه‌های اخیر اعلامیه‌های مشابه‌ای داشته‌اند.

در ایالات متحده آمازون، آلفابت و اپل در حال توسعه فناوری مربوط به استارت آپ‌های اتومبیل‌های هوشمند هستند.

هواوی سال‌هاست که فناوری‌های زیادی را برای خودروهای الکتریکی از جمله: سیستم‌های نرم افزاری داخل اتومبیل، سنسورهای اتومبیل و سخت افزار ارتباطات 5G در حال توسعه دارد.

این شرکت همچنین همکاری‌هایی با خودروسازانی مانند دایملر و جنرال موتورز ایجاد کرده است تا به طور مشترک فناوری‌های هوشمند خودرو را توسعه دهند.

از سال ۲۰۱۸ استخدام مهندسان برای فناوری‌های مرتبط با خودرو را تسریع کرده است.

طبق سوابق رسمی ثبت اختراع چین، هوآوی در این هفته حداقل چهار حق ثبت اختراع مربوط به خودروهای الکترونیکی اعطا کرده است، از جمله روش‌های شارژ بین وسایل نقلیه برقی و بررسی سلامت باتری.

حال که با گزارش ساخت خودروی برقی هواوی آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس