فروش اشتراک تلگرام برای پوشش هزینه های خود

68
0
فروش اشتراک تلگرام

پاول دوروف (Pavel Durov)، بنیانگذار اپلیکیشن پیام رسان تلگرام، روز سه شنبه اعلام کرد که این اپلیکیشن که در طول جنگ اخیر مورد استفاده طیف گسترده ای از مقامات روسیه و اوکراین قرار گرفته است، به تعداد کمی اشتراک پولی برای پوشش هزینه های خود نیاز دارد. در این خبر به بررسی فروش اشتراک تلگرام می پردازیم.

فروش اشتراک تلگرام

دوروف روز 10 ژوئن (20 خراد) با اشاره به این که اشتراک‌های پولی تضمین می‌کند که بودجه برنامه عمدتاً توسط کاربران تامین می‌شود و نه تبلیغ‌کنندگان، گفته بود که کاربران سرویس Premium تلگرام محدوده بیشتری برای چت‌ها، ارسال رسانه‌ها و آپلود فایل‌ها در اختیار خواهند داشت.

او روز سه‌شنبه در تلگرام گفت: «ویژگی مهم تلگرام پریمیوم در این است که اگر فقط ۲.۵ تا ۳ درصد از کاربران ما برای این اشتراک ثبت‌نام کنند، تلگرام هزینه‌های خود را که صرفاً توسط کاربرانش پشتیبانی می‌شود، پوشش خواهد داد».

گفتنی است که دو برنامه تلگرام و سیگنال پس از افزایش نگرانی‌های مربوط به مشکلات حفظ حریم خصوصی رقیب بزرگ‌تر خود یعنی واتس‌اپ، توانسته اند کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنند، به طوری که اکنون تلگرام 500 میلیون کاربر فعال ماهانه داشته و طبق اعلام وب‌سایت رسمی آن، یکی از 10 برنامه محبوب با بیشترین میزان دانلود در سطح جهان است.

منبع: investing

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس