هدفون Jabra Elite 5 با اتصال بلوتوث چند نقطه ای و قابلیت حذف نویز ANC رونمایی شد

34
0
هدفون Jabra Elite 5

Jabra در IFA 2022 هدفون میان رده Elite 5 را معرفی کرد. Jabra Elite 5 با حذف نویز فعال (ANC)، اتصال چند نقطه‌ای بلوتوثی و عمر باتری 7 ساعته با درایورهای 6 میلی عرضه میشود. Jabra Elite 5 به مجموعه این برند یعنی Elite 7 Pro، Elite 7 Active، Elite 4 Active و Elite 3 اضافه خواهد شد.

شما می توانید هدفون های جدید را از طریق بلوتوث به دو دستگاه به طور همزمان وصل کنید. این هدفون همچنین دارای حفاظت IP55 است. Elite 5 از کدک های aptX، AAC و SBC پشتیبانی می کند و دارای EQ قابل تنظیم و طراحی قطره ای شکل هستند.

جبرا در مورد طراحی Elite 5 میگوید که بسیار متناسب، راحت و جمع و جور است و عملکرد بهبود یافته ای را ارائه می دهد. شش میکروفون در Elite 5 وجود دارد که به کاربر امکان می دهد تماس های باکیفیت تری را به دلیل قابلیت حذف نویز ANC دریافت کند. در این هدفون همچنین اتصال سریع دستگاه‌ها و عملکرد دستیار صوتی نیز در دسترس است.

جبرا میگوید که هدفون Jabra Elite 5 همه کاره و مناسب برای کسانی است که می خواهند از تجربه ای باکیفیت و دور از هیاهوی صدای محیط لذت ببرند. هدفون Elite 5 با قیمت 149.99 دلار به فروش می رسد، اما محصولات بیشتری با ویژگی های مشابه و قیمت ارزان تر نیز وجود دارد.

این هدفون ها ویژگی های مناسب و کاربردی را ارائه می دهند که می تواند خریداران را به خرید این محصول ترغیب کند. هدفون های بی سیم ANC بسیاری وجود دارد و ورود Elite 5 به این مجموعه انتخاب های زیادی را به مشتریان میدهد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس