Berkshire Hathaway مقدار 3.9 میلیون سهام اپل در سه ماهه دوم 2022 خریده است!

33
0
سهام اپل

بر اساس اسناد نظارتی، شرکت Berkshire Hathaway متعلق به وارن بافت، در سه ماهه دوم سال 2022، نزدیک به 4 میلیون دیگر سهام اپل را خریداری کرد.

بر اساس یک پرونده سه ماهه 13F که اواخر روز دوشنبه به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ارسال شد، این شرکت سرمایه گذاری 3.9 میلیون سهم اپل را در سه ماهه دوم 2022 اضافه کرد. یک فرم 13F توسط SEC در هر سه ماهه مورد نیاز است، و جزئیات دارایی سهام را نشان می دهد.

خریدهای برکشایر هاتاوی در سه ماهه دوم به دنبال خرید سهام بیشتر در سه ماهه اول سال 2022 صورت گرفت. شرکت بافت در سه ماهه اول 2022 به ارزش 600 میلیون دلار از سهام اپل را خریداری کرد.

اگرچه بافت به دلیل دوری از سهام پرطرفدار شناخته شده است، اما این سرمایه گذار به وضوح شرکت اپل را به عنوان یک استثنا معرفی کرده است. و ثابت کرده است که یکی از بهترین سرمایه گذاری های اوست. تحلیلگران مقایسه هایی را بین سهام بافت در اپل و تجربه وی از سرمایه گذاری در کوکاکولا انجام داده اند.

دارایی‌های وارن بافت اپل برای این غول سرمایه ‌گذاری که حدود 100 میلیارد دلار از تولید کننده آیفون بین سال‌های 2016 تا مارس 2022 درآمد کسب کرده است، سود زیادی داشته است.

اپل در کنار کسب و کار بیمه Berkshire Hathaway ، شرکت راه آهن BNSF و انرژی Berkshire Hathaway یکی از چهار غول موجود در سبد سهام بافت را نمایندگی می کند. با این حال، غول فناوری کوپرتینویی بزرگترین هلدینگ Berkshire است.

پیش از این در سال 2022، چارلی مانگر، نایب رئیس Berkshire Hathaway ، تیم Cook، مدیر عامل اپل و اپل را تحسین کرد و اظهار داشت که شرکت مستقر در کوپرتینویی “به خوبی اداره می شود” و افزود که احتمالاً به همین منوال باقی خواهد ماند.

مانگر در آن زمان گفت: «من قدرت شرکت را بر اساس میزان دوست داشتن مشتریان قضاوت می کنم. “و من هزاران دوست دارم که آنها تقریباً با دست راست خود قبل از جدا شدن از آیفون خود جدا می شوند. این موقعیت بسیار قدرتمندی است.”

سهام اپل در روز دوشنبه 173.19 دلار قیمت گذاری شد که 0.63 درصد در معاملات روزانه افزایش یافت.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس