بیش از 150 هشتگ محبوب اینستاگرام

59
0
هشتگ محبوب اینستاگرام

در آگوست سال 2007، زمانی که “”Umbrella (ella…ella) می‌خواندید، یک طراح محصول به نام کریس مسینا ایده استفاده از # برای گروه ها را به توییتر پیشنهاد کرد.

پاسخ توییتر؟ خیلی گیج کننده بود و هیچ وقت بهش نمی‌رسید.

ولی، 15 سال بعد هشتگ ها در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، به ویژه در Twitter X، TikTok و اینستاگرام بخشی لاینفک هستند.

هشتگ چیست؟

هشتگ یک کلمه، عبارت یا مخفف با نماد پوند (#) در مقابل آن است. در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، اگر روی یک هشتگ ضربه بزنید یا کلیک کنید، تمام پست های موجود در آن پلتفرم حاوی آن هشتگ به شما نشان داده می‌شود.

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-travel

این کار باعث می‌شود تا کاربران بتوانند محتوای خود را دسته بندی کنند و محتوای خاصی را در دریای وسیع پست های اجتماعی پیدا کنند.

هشتگ ها را می‌توان در محبوب ترین رسانه های اجتماعی یافت، از جمله:

  • اینستاگرام
  • فیسبوک
  • لینکدین
  • تیکتاک
  • توییتر

چرا از هشتگ های اینستاگرام استفاده کنیم؟

سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی از هشتگ ها پشتیبانی می‌کنند، اینستاگرام یکی از مواردی است که هشتگ گذاری در آن مهم ترین است. در اینجا به برخی از مزایای استفاده از هشتگ اینستاگرام اشاره می‌کنیم.

دسترسی خود را گسترش دهید. هشتگ پست ها، ریل ها و استوری های اینستاگرام شما را در پیچ و خم های معمولی اینستاگرام خود قابل کشف می‌کنند و راه های متعددی را برای قرار گرفتن در معرض مخاطبان بزرگ‌تر در اختیار شما قرار می‌دهند.

تعامل را افزایش دهید. پست های اینستاگرامی که از هشتگ استفاده می‌کنند در مقایسه با پست هایی که از هشتگ استفاده نمی‌کنند، 12.6 درصد افزایش تعامل دارند. منبع دیگری می‌گوید 29 درصد.

دنبال کنندگان خود را ایجاد کنید. از آنجایی که هشتگ ها به شما کمک می‌کنند تا توسط مخاطبان خاص شناسایی شوید، به شما کمک می‌کنند فالوورهای اینستاگرام بیشتری به دست آورید. فالوورهای با کیفیتی که پتانسیل تبدیل شدن به مشتری را دارند.

برند خود را تقویت کنید: هشتگ ها بین هشتگ های برندی که محتوای تولید شده توسط کاربر را تشویق می‌کنند و هشتگ های بامزه که فقط اهداف زیبایی شناختی دارند، در بیان صدای برند شما و حتی ایجاد اعتماد نقش دارند.

انواع هشتگ اینستاگرام

لیست بی پایانی از گزینه های هشتگ برای استفاده در اینستاگرام وجود دارد. اما شما می‌توانید بیشتر در این دسته ها گروه بندی کنید.

هشتگ های مکان

اینها برای بازاریابی رسانه های اجتماعی محلی ضروری هستند و می‌توانند به شما در جذب مشتریان نزدیک کمک کنند. توجه داشته باشید که افزودن هشتگ موقعیت مکانی با افزودن موقعیت مکانی در اینستاگرام یکسان نیست!

#detroitrealestate

#landscaperboston

هشتگ های محبوب

اینها اغلب بسیار گسترده هستند، بنابراین احتمالاً مرتبط ترین تعامل را به همراه ندارند، اما با این وجود می‌توانند به شما کمک کنند تا در معرض دید قرار بگیرید.

#waybackwednesday

#dogsofinstagram

هشتگ های پرطرفدار

این هشتگ ها از رویدادهای جاری پدید می‌آیند، هم اتفاقات یکباره و هم رویدادهایی که به طور منظم تکرار می‌شوند.

#marchmadness2024

#solareclipse

هشتگ های مارک دار

کسب‌وکارها اغلب هشتگ هایی منحصر به فرد برای نام خود یا یک کمپین خاص ایجاد می‌کنند تا تعامل و محتوای تولید شده توسط کاربر را تشویق کنند.

#goldiesquad (@goldieblox)

#myDSW (@dsw)

هشتگ های روزانه

هشتگ های محبوب زیادی در اینستاگرام وجود دارند که در هر روز هفته ساخته می‌شوند.

#thurstythursday

#sundayscaries

هشتگ های تعطیلات

تعطیلات و هشتگ ها بهترین ترکیب برای بازاریابی اینستاگرام هستند.

#instahanukkah

#seasonsgreetings

هشتگ های انجمن

هشتگ های انجمن، شبکه را در شبکه اجتماعی قرار می‌دهند و به افراد اجازه می‌دهند افراد دیگری را با علایق مشابه پیدا کنند.

#runners

#photographersofinstagram

نحوه اضافه کردن هشتگ در اینستاگرام

افزودن هشتگ در اینستاگرام به معنای واقعی کلمه به آسانی قرار دادن نماد # در مقابل یک کلمه یا عبارت است!

معمولاً هشتگ هایی را می‌بینید که در کپشن های اینستاگرام مانند زیر قرار داده می‌شوند:

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-caption

اما می‌توان از آنها در مکان های دیگری مانند بیوگرافی اینستاگرام شما نیز استفاده کرد. حتی چند روش زیرکانه برای مخفی کردن هشتگ ها در پست های اینستاگرام شما وجود دارد که در ادامه به شما نشان خواهیم داد.

در اینجا چند نکته دیگر وجود دارد که باید هنگام قرار دادن هشتگ اینستاگرام در نظر بگیرید:

بدون علامت گذاری یا فاصله: از علامت گذاری یا فاصله در هشتگ خود استفاده نکنید. به عنوان مثال، #نفرت_نداشته_باش یا #عصبی_نباش کارساز نخواهد بود.

شفاف سازی کنید. می‌تواند به بزرگ نویسی حرف اول هر کلمه در عبارات هشتگ شده برای درک و دسترسی آسان‌تر کمک کند (به عنوان مثال، #findyourpassion در مقابل #FindYourPassion). توجه داشته باشید که حروف بزرگ در جایی که هشتگ به آن لینک می‌شود تغییر نمی‌کند.

به دنبال کلمات غیرمنتظره باشید. گاهی اوقات، ترکیب کلمات بدون فاصله، کلمات جدیدی را ایجاد می‌کند که شما منظوری غیر از آن دارید.

هشتگ ها را تکرار نکنید: استفاده از هشتگ یکسان دو بار در یک پست، شانس شما را برای کشف یا نشان دادن بالاتر در جستجوها افزایش نمی‌دهد.

هشتگ های برتر اینستاگرام

هشتگ های محبوب به شما کمکی نمی‌کنند که برجسته شوید، اما اگر آنها را با تگ های خاص تر ترکیب کنید، در معرض دید بیشتری قرار خواهید گرفت. به علاوه، آنها یک هشتگ “seed” خوب است که می‌توانید برای ارتباط آن را تغییر دهید.

به گفته top-hashtags.com، اینها 20 هشتگ محبوب هستند (به همراه میزان استفاده از هر کدام):

#love (۲.۱ میلیارد)

#Instagood (۱.۷ میلیارد)

#Instagram (۱.۱ میلیارد)

#fashion (۱.۱ میلیارد)

Photooftheday (۱ میلیارد)

#art (۱ میلیارد)

#photography (۱ میلیارد)

#beautiful (۸۲۹ میلیون)

#nature (۷۹۱ میلیون)

#picoftheday (۷۲۳ میلیون)

#travel (۷۰۸ میلیون)

#happy (۷۰۲ میلیون)

#follow (۶۹۹ میلیون)

#cute (۶۶۸ میلیون)

#style (۶۴۶ میلیون)

#instadaily (۶۴۵ میلیون)

#tbt (۵۸۴ میلیون)

#repost (۵۵۹ میلیون)

#summer (۵۵۵ میلیون)

#beauty (۵۳۲ میلیون)

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-dog

هشتگ های روزانه اینستاگرام

ما در واقع یک پست کامل روی هشتگ ها برای هر روز هفته داریم، اما در اینجا یک نسخه فوق العاده تقطیر شده برای شروع شما وجود دارد:

دوشنبه:

#mindfulmonday, #mondaymood, #mondayquotes

سه‌شنبه:

#tooltiptuesday, #traveltuesday, #tuesdaytrivia

چهارشنبه:

#waybackwednesday, #wellnesswednesday, #woodworkingwednesday

پنجشنبه:

#throwbackthursday, #thankfulthursday, #thursdaythought

جمعه:

#fearlessfriday, #flashbackfriday, #featurefriday

شنبه:

#saturdaysweat, #saturdayselfie, #saturdaysale

یکشنبه:

#sundayfunday, #spotlightsunday, #sundaysweets

هشتگ های اینستاگرام برای رشد

بهترین هشتگ های اینستاگرام برای رشد، آنهایی هستند که مختص جایگاه شما هستند. می‌توانید آنها را طوری تغییر دهید که موقعیت مکانی یا حتی نام کسب‌وکارتان را نیز شامل شود. ما شما را با بیش از 300 هشتگ خاص صنعت پوشانده ایم تا در پست های خود از آن استفاده کنید، اما در اینجا یک دسته بندی وجود دارد:

املاک:

#newlisting, #openhouse, #mortgagetips, #townhouse

تحصیلات:

#highered, #virtuallearning, #alumni, #go[schoolname]

خودرو:

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-car

#carsforsale, #cardealership, #collisionrepair, #tirerotation

مراقبت های بهداشتی:

#getyourcheckup, #telehealth, #cancerawareness, #hearthealth

هشتگ های اینستاگرام مشاغل کوچک

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-inclusion

بازاریابی در اینستاگرام یک معامله بزرگ برای بازاریابی مشاغل کوچک است. این هشتگ ها به فروشگاه های مادر کمک می‌کنند تا در برنامه پیدا شوند.

#shoplocal, #buylocal, #supportsmallbiz, #familyowned, #smallbusinesssaturday, #smallbusinessweek, #smallbusinesslove, #smallbusinesstips, #smallbusinessowner, #handmade, #handcrafted, #etsyshop

هشتگ های انگیزشی

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-motivational

همه ما می‌توانستیم هر از چند گاهی از یک آسانسور کوچک استفاده کنیم. از این هشتگ های انگیزشی در اینستاگرام استفاده کنید تا به فالوورهای خود احساس دیده شدن را بدهید.

#hustle, #motivationonoftheday, #ifnotyouwho, #justdoit, #alwaysbekind, #workhard, #bebolder, #nevergiveup, #walkyourtruepath, #starttoday, #carpediem, #ifnotnowwhen, #accountability, #bethechange

ریل های اینستاگرام

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-crocodile

ریل های اینستاگرام فیلم های کوچکی هستند که شبیه محتوای کوتاه TikTok هستند. یک هشتگ مخصوص Reels اضافه کنید تا زمانی که مردم در جستجوی آن نوع محتوا هستند ویدیوهای خود را در اینستاگرام کشف کنید.

#reels, #funnyreels, #reelsvideo, #reelsinstagram, #reelsviral, #reelsexplore, #trendingreels, #reelstrending, #reelsdance, #instagramreels, #instareels, #reelsofinstagram, #reelsdaily, #reelschallenge, #reelsfashion

هشتگ های تعطیلات برای اینستاگرام

شما می‌توانید برای هر تعطیلات یک هشتگ ایجاد کنید. در واقع، ما بیش از ۱۴۰ هشتگ تعطیلات پایان سال را برای شما جمع آوری کرده‌ایم که می‌توانید آن را کپی و جایگذاری کنید. در اینجا چند هشتگ تعطیلات از سراسر تقویم آورده شده است.

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-inspirational

#christmasspirit, #naughtylist, #NYE, #lightthemenorah, #halloweenvibes, #Tdayfeast, #memorialdayweekend, #thankyouvets, #thefourth, #happyfourthofjuly, #shamrock, #stpattysday, #Valintinesdaylove, #bemine

هشتگ اینستاگرام برای لایک

وقتی کسی به قلب ضربه می‌زند، نه تنها به شما می‌گوید که پست شما را دوست داشته است. آنها در حال ارسال سیگنالی به الگوریتم اینستاگرام هستند که افراد بیشتری باید آن را ببینند. این هشتگ ها توسط افرادی که به دنبال لایک ها (و دنبال کنندگان) هستند جستجو می‌شوند، بنابراین آنها مایل به معامله #like4like هستند.

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-jackson

#likes, #likeforlike, #instacool, #like4follow, #follow4followback, #instalove, #shoutout, #follow, #f4f, #followback, #liker, #instafollow, #pleasefollow, #likeforlikeback

هشتگ سلامت روان

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-feelings

آگاهی از سلامت روان به یک موضوع بزرگ در هر زمینه ای تبدیل شده است، بنابراین تعجبی ندارد که هشتگ های سلامت روان بیشتری در اینستاگرام ظاهر شوند.

#stigmafree, #mentalhealthadvocate, #mentalhealthawareness, #anxietyisreal, #endthestigma, #selfcare, #acceptyourself, #gowithin, #mindsetshift, #selfacceptance, #youareworthy, #healthyboundaries, #itsokaytonotbeokay

هشتگ های متنوع

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-pride

هشتگ های این دسته در پی چندین رویداد اخیر شکوفا شده اند. در اینجا تعدادی از محبوب ترین هشتگ ها برای تنوع آورده شده است.

#empowerment, #inclusion, #socialimpact, #community, #loveislove, #accessible, #disabilityawareness, #diversityequityinclusion, #pride, #blacklivesmatter, #allmeansall, #bettertogether, #unityindiversity, #loveforall, #minorityowned, #veteranowned, #womanowned, #blackowned

چگونه هشتگ های پرطرفدار در اینستاگرام را پیدا کنیم؟

برای استفاده از هشتگ ها در محتوای اینستاگرام خود به روشی معنادار و مؤثر، باید تحقیقات خود را انجام دهید. پس از کجا شروع کنیم؟ در اینجا چند نکته وجود دارد.

از یک مولد هشتگ استفاده کنید

مولدهای هشتگ ابزارهای مفیدی هستند که به شما در ایجاد هشتگ های گسترده و خاص کمک می‌کنند. بیشتر با گرفتن کلمه ای که وارد می‌کنید و ارائه لیستی از هشتگ های مرتبط کار می‌کنند. بسیاری نیز محبوبیت هر تگ را به شما نشان می‌دهند.

در اینجا لیستی از چندین تولید کننده هشتگ محبوب وجود دارد:

  • Sistrix
  • All Hashtag
  • RiteTag
  • Hashme

جستجو در اینستاگرام

Hashtag Ideas را در نوار جستجوی اینستاگرام تایپ کنید و ببینید چه چیزی به صورت خودکار پر می‌شود.

رقبای خود را بررسی کنید

مراقب رقبا و تأثیرگذاران صنعت خودتان باشید. اگر مطمئن نیستید که چه برچسب هایی ارزش استفاده از آنها را دارند، کافی است نگاهی به آنچه دیگران با موفقیت در صنعت شما استفاده می‌کنند بیندازید. این به شما نقطه شروع خوبی می‌دهد تا استراتژی خود را از آنجا بسازید.

نحوه مخفی کردن هشتگ ها در اینستاگرام

اگر پست شما واقعاً ارزش 20 تا 30 هشتگ را دارد، چند راه برای مخفی کردن آنها وجود دارد تا کپشن شما را به هم نریزد.

آنها را در یک نظر قرار دهید. فقط چند مورد را در کپشن اینستاگرام خود قرار دهید و سپس بقیه را در یک نظر در پست خود قرار دهید.

آنها را به پایین فشار دهید. کپشن خود را بنویسید، سپس خطوط جدیدی را با یک نقطه در هر خط ایجاد کنید. وقتی فضای سفید کافی بعد از کپشن شما وجود داشت، هشتگ های خود را جایگذاری کنید.

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-later

در استوری های اینستاگرام، می‌توانید رنگ متن هشتگ خود را با پس زمینه خود یکسان کنید یا آن را با استیکر بپوشانید.

از چند هشتگ در اینستاگرام استفاده کنیم؟

اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا از 30 هشتگ استفاده کنید، اما تعداد مورد استفاده شما بستگی به این دارد که چه کسی پیشنهاد می‌دهد.

گزارشی از waaayyy در سال 2017 نشان داد که 10 هشتگ بهترین مقدار برای بیشترین فایده است.

در سال 2021، اینستاگرام به طور عمومی (البته در اینستاگرام) اعلام کرد که فقط باید از 3 تا 5 هشتگ در هر پست استفاده کنید.

در همان سال، بعداً فاش شد که 20 تا 30 هشتگ در واقع برای پست های فید مفید است.

این چیزی است که آنها توصیه می‌کنند:

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-later

از 20 هشتگ برای نرخ دسترسی بهینه استفاده کنید

برای نرخ تعامل بهینه از 30 هشتگ استفاده کنید

همه اینها برای شما چه معنایی دارد؟ از بیش از سه یا بیشتر هشتگ در کپشن خود استفاده نکنید، اگر دوست دارید ۲ تا را در تصویر مخفی کنید و بقیه را – تا 30 تا – را در یک کپشن اضافه کنید. فقط مطمئن شوید که آنها با محتوای شما مرتبط هستند.

نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام

هشتگ ها ابزار قدرتمندی برای تبلیغ رایگان حساب اینستاگرام شما هستند. در اینجا چند راه برای استفاده از هشتگ در اینستاگرام آورده شده است.

از ترکیبی از انواع هشتگ استفاده کنید

هشتگ ها کلیدواژه های سئوی اینستاگرام هستند. از ترکیبی از هشتگ های پرحجم استفاده کنید تا به شما کمک کند تا در معرض دید گسترده تری قرار بگیرید، و همچنین از هشتگ های با حجم کمتر اما با هدف بالاتر برای جذب دنبال کنندگان و مشتریان بالقوه استفاده کنید.

برای مثال

عریض، کم هدف:

#landscaping, #backyard

هدف کمتر گسترده، متوسط:

#landscapinghouston, #residentiallandscape

خاص و هدف بالا:

#landscapingserviceshouston

یک لیست پیش فرض ذخیره کنید

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-chewy

نباید هشتگ ها را در یک پست تکرار کنید، اما می‌توانید (و باید) هشتگ هایی را تکرار کنید که در پست های مختلف موثر هستند. یک یادداشت در دسترس داشته باشید تا بتوانید به راحتی آنها را کپی و در پست های خود جایگذاری کنید.

اما به یاد داشته باشید: ارتباط حیاتی است. هشتگ ها را از لیست خود در جایی که اعمال نمی‌شود حذف کنید. اگر شخصی در حال بررسی یک هشتگ باشد و پست فوق العاده نامربوط شما ظاهر شود، نام تجاری شما نامعتبر یا ناامید کننده به نظر می‌رسد.

کمپین های هشتگ خود را ایجاد کنید

برخی از بهترین کمپین های بازاریابی اینستاگرام مبتنی بر هشتگ هستند. در چالش #IceBucketChallenge فراموش نشدنی شرکت کنید. تیم بازاریابی انجمن ALS توانست آگاهی را با این کمپین هشتگ افزایش دهد، اما مقدار قابل توجهی نیز جمع آوری کرد (به طور دقیق 115 میلیون دلار!).

به این فکر کنید که چگونه می‌توانید با واداشتن فالوورهای خود به استفاده از هشتگ شما کاری مشابه انجام دهید، که به گسترش آگاهی از برند در مورد کسب و کار شما به سایر اینستاگرامرها کمک کند.

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-allbirds

کمپین های هشتگ همیشه نباید رقابت ها یا روندهای کوتاه مدت باشند. در واقع، برخی از موفق ترین هشتگ های مارک دار، هشتگ های بی انتها هستند، مانند کمپین #petsbringustogether.

یک هشتگ مارک برای محتوای تولید شده توسط کاربر ایجاد کنید

هشتگ ایجاد شده توسط شرکت کفش ورزشی، Allbirds را در نظر بگیرید. آنها به جای استفاده از هشتگ های عمومی در هر پست، از #weareallbirds استفاده می‌کنند و مشتریان خوشحال نیز از آن برای به اشتراک گذاشتن ضربات جدید خود استفاده می‌کنند!

نکاتی برای ایجاد هشتگ برند در اینستاگرام:

آن را منحصر به فرد کنید: خاص باشید و نام تجاری خود را درج کنید.

آن را سریع نگه دارید: اگر هشتگ خیلی طولانی و پیچیده باشد، مانند #wordstreammakesadvertisingeasy، دنبال کنندگان شما آن را به خاطر نمی‌آورند و استفاده نمی‌کنند.

آن را بررسی کنید: همیشه هشتگ را جستجو کنید تا مطمئن شوید که قبلاً از آن استفاده نشده است، یا بدتر از آن، برای چیزی نامناسب یا غیر حساس استفاده نشده است.

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-4080

از هشتگ ها برای هدایا استفاده کنید

یک هدیه در اینستاگرام اجرا کنید و از شرکت کنندگان بخواهید که عکس بگیرند، کسب و کار شما را تگ کنند و از یک هشتگ خاص استفاده کنند. نه تنها ردیابی ورودی ها را برای شما آسانتر می‌کند، بلکه می‌تواند به شما کمک کند تا هشتگ برند خود را با محتوای عالی پر کنید.

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-siggis

چالش هشتگ ایجاد کنید

چالش های هشتگ، فالوورهای شما را به هم متصل می‌کند و جامعه ای پیرامون برند شما ایجاد می‌کند.

در اینجا یک مثال عالی از Lululemon UK و Stava آورده شده است که برای اجرای یک چالش سرگرم کننده شریک شدند و دنبال کنندگان را تشویق می‌کردند تا یک مسابقه 40-80 هزاری را تکمیل کنند و پست های اینستاگرام خود را #4080challenge تگ کنند.

اما همانطور که قبلاً گفتم، همیشه هشتگ را بررسی کنید. اگر #4080challenge را در اینستاگرام جستجو کنید، نتایج بیشتری نسبت به #Runners به دست می‌آورید.

مارک های دیگر را تگ کنید

علاوه بر تگ کردن برندهای دیگر در پست های اینستاگرام خود، از هشتگ های برند آنها نیز استفاده کنید. این یک راه خوب برای حمایت از سایر کسب‌وکارها در استراتژی های بازاریابی اینستاگرامشان است، و هرگز نمی‌دانید – آنها فقط ممکن است شما را معرفی کنند یا از هشتگ شما برای جبران لطف استفاده کنند.

هشتگ ها را دنبال کنید

چند هشتگ وجود دارد که باید در اینستاگرام دنبال کنید.

هشتگ های مارک دار خودتان: برای حفظ تعامل و نظارت بر شهرت خود. کاربران ممکن است همیشه کسب و کار شما را در همان پستی که از هشتگ شما استفاده می‌کنند تگ نکنند.

هشتگ های رقبای شما: برای اینکه از آنها مطلع شوید.

هشتگ های صنعتی: برای اینکه در صدر اخبار و روندها در جایگاه خود قرار بگیرید.

برای دنبال کردن یک هشتگ، کافی است آن هشتگ را جستجو کنید و دکمه «Follow» را در نتایج جستجو انتخاب کنید.

تجزیه و تحلیل هشتگ اینستاگرام

زمان صحبت در مورد گزارش است. شما نمی‌توانید بدون اعداد متوجه شوید که هشتگ های شما بازاریابی رسانه های اجتماعی شما را بهبود می‌بخشد یا خیر. خوشبختانه، شما ابزارهای زیادی در اختیار دارید. در اینجا سه مورد را معرفی می‌کنیم.

1. Instagram Insights

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-insights

اولین ابزار، Instagram Insights است. اگر یک حساب کاربری تجاری در اینستاگرام دارید، می‌توانید از طریق تلفن همراه به آن دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید عملکرد هشتگ یک پست را با ضربه زدن روی «View Insights» در زیر آن پست مشاهده کنید.

2. Sprout Social

اگر به دنبال کسب جزئیات بیشتر در مورد عملکرد هشتگ فردی هستید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که در ابزار گزارش دهی دیگری سرمایه گذاری کنید که جزئیات را بررسی می‌کند، مانند Sprout Social. این ابزار قوی گزارش دهی اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد که گزارش عملکرد هشتگ اینستاگرام را برای انجام کارهای مختلفی تولید کنید، از جمله:

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-stats-bytag

هشتگ های پرکاربرد اینستاگرام خود را با هشتگ هایی که بیشترین تعامل را دارند مقایسه کنید.

ببینید هشتگ های مارک دار چگونه نسبت به هشتگ های گسترده تر عمل می‌کنند.

از ویژگی برچسب گذاری آنها برای ایجاد گزارش های هشتگ خاص کمپین استفاده کنید.

3. Iconosquare

اگرچه قیمت Iconosquare کمی بالاتر است، اما کارهای زیادی می‌توانید انجام دهید، از برنامه ریزی پست های اجتماعی، پیگیری و پاسخ دادن به نظرات، و دسترسی به تجزیه و تحلیل های دقیق از یک مکان.

Copy of Screenshot Size – Instagram-hashtags-example-iconosquare

وقتی صحبت از ردیابی هشتگ می‌شود، این ابزار داده های تحلیلی بسیار پیچیده ای را در رابطه با تعامل هشتگ و اینکه آیا هشتگ های خاصی به رشد برند و/یا کمپین کمک می‌کنند یا خیر، ارائه می‌کند.

سوالات متداول

ما موضوعات زیادی را پوشش داده ایم، اما اجازه دهید چند سوال که اغلب در مورد هشتگ های اینستاگرام مطرح می‌شود را برجسته کنیم.

بهترین هشتگ برای اینستاگرام چیست؟

بهترین هشتگ ها آنهایی هستند که مخاطبان هدف شما جستجو می‌کنند. این بدان معناست که آنها باید با پیام شما و کاری که انجام می دهید مرتبط باشند. آنها همچنین باید مقداری استفاده داشته باشند تا بدانید که واقعاً جستجو شده اند.

چگونه هشتگ ها در اینستاگرام فراگیر می‌شوند؟

برخی از هشتگ ها توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند. #icebucketchallenge یک مثال خوب است. ممکن است یک فرد مشهور برجسته این برچسب را به اشتراک گذاشته باشد یا با رویدادی مطابقت داشته باشد که همه می‌خواهند درباره آن بدانند. در بیشتر موارد، ویروسی بودن برای رسیدن به هدف بیش از حد مبهم است. در عوض، روی ارسال محتوای عالی در اینستاگرام و تطبیق هشتگ‌ها با آن تمرکز کنید.

از چند هشتگ در اینستاگرام استفاده کنم؟

در هر پست می‌توانید از 30 هشتگ استفاده کنید. حداقل ۵ تا را در عنوان نگه دارید. بقیه را در کامنت اول قرار دهید.

بهترین هشتگ ها برای ریلز اینستاگرام چیست؟

از بسیاری جهات، هشتگ ها برای Reels درست مانند پت های درون فید شما کار می‌کنند. هشتگ هایی را انتخاب کنید که با محتوای شما مطابقت داشته باشد و حجم داشته باشد. همچنین می‌توانید انواع #قرارها را اضافه کنید تا افرادی که به دنبال ویدیوهای کوتاه برای تماشا هستند، ویدیوهای شما را پیدا کنند.

شروع به استفاده از هشتگ در اینستاگرام کنید

چه کسی می دانست که یک نماد می تواند قدرت گسترش دسترسی شما، جذب فالوورهای بیشتر و رشد کسب و کار شما را داشته باشد؟

اکنون که می دانیم هشتگ های اینستاگرام چقدر مهم هستند، بیایید این نکات را برای استفاده از آنها در نظر داشته باشیم:

از مولدهای هشتگ و نوار جستجوی اینستاگرام برای یافتن هشتگ استفاده کنید

هشتگ های اضافی را در نظرات مخفی کنید

از 30 هشتگ استفاده کنید اما آنها را مرتبط نگه دارید

ترکیبی از انواع هشتگ را برای دسترسی و تعامل اضافه کنید

معنی آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که کلمه غیرمنتظره ای ایجاد نکرده اید

کتابخانه ای از هشتگ های پر استفاده را نگه دارید

کمپین ها و چالش های هشتگ خود را ایجاد کنید

از هشتگ ها برای جمع آوری UGC استفاده کنید

هدایای سوخت با هشتگ

مارک های دیگر را برای افزایش دسترسی و آگاهی تگ کنید

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس