نحوه مشاهده فالوورهای مشترک در اینستاگرام

696
0
مشاهده فالوورهای مشترک در اینستاگرام

آیا نمی دانید چه اکانت هایی هم شما و هم پروفایل های اینستاگرام مورد علاقه تان را دنبال می کنند؟ این برنامه به شما امکان می دهد فالوورهای مشترک خود را بررسی کنید.

همه ما می دانیم که برای رشد شبکه خود، باید با مردم ارتباط برقرار کنید. یک راه معمول برای انجام این کار از طریق دوستان و مخاطب های مشترک است. پلتفرم های رسانه های اجتماعی ایجاد ارتباط با افراد همفکر را آسان تر می کند.

اینستاگرام یکی از این پلتفرم هاست. خوشبختانه، به شما این امکان را می دهد که به سرعت فالوورهای مشترک با یک نفر را بررسی کنید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا آنها را دنبال کنید یا خیر. این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه فالوورهای مشترک را در پروفایل یک نفر پیدا کنید.

فالوورهای مشترک در اینستاگرام چیست؟ چرا باید آنها را بررسی کنید؟

مشاهده فالوورهای مشترک در اینستاگرام
مشاهده فالوورهای مشترک در اینستاگرام

فالوورهای مشترک، اکانت های اینستاگرامی هستند که شما و یک حساب دیگر مانند دوستان مشترک در زندگی واقعی با آنها اشتراک دارید. در واقع، آنها اکانت هایی هستند که شما و پروفایلی که به آن نگاه می کنید را دنبال می کنند.

دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید بدانید آیا شما و یک حساب کاربری دیگر در اینستاگرام فالوورهای مشترک دارید یا خیر. اگر غریبه ای شروع به دنبال کردن شما در اینستاگرام کرد، اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا بین کسانی که می شناسید کسی او را دنبال می کند یا خیر. اگر دوستانتان یا افرادی که به آنها اعتماد دارید آن شخص را دنبال کنند، ممکن است راحت تر آنها را دنبال کنید یا درخواست آنها را بپذیرید (در صورتی که حساب اینستاگرام شما خصوصی باشد).

و اگر در حال بررسی یک اکانت تجاری هستید که می خواهید از آن خرید کنید، ممکن است بخواهید قبل از دادن پول خود، آن را از طریق فالوورهای مشترکتان بررسی کنید. همچنین می توانید پیشنهاد فالویی را که در فید اینستاگرام خود با آن برخورد می کنید، بررسی کنید. اگرچه ممکن است این موارد آزاردهنده هم باشند، و ممکن است بخواهید در مقطعی از زمان از شر پیشنهادات فالو اینستاگرام خلاص شوید.

نحوه مشاهده فالوورهای مشترک یک نفر در اینستاگرام

بررسی فالوورهای مشترک با یک نفر بسیار آسان است. و شما می توانید این کار را ، چه آن اکانت را دنبال کنید چه نه، انجام دهید. اینستاگرام به شما نشان می دهد که چند فالوور مشترک دارید و می توانید این لیست را در پروفایل آنها بررسی کنید.

نحوه انجام این کار به صورت زیر است:

  • پروفایلی را که می خواهید فالوورهای مشترک آن را ببینید باز کنید.
  • اگر فالوورهای مشتکی داشته باشید، آنها در بیو خود بعد از عبارت “Followed by” ظاهر می شوند. اگر مشترک ها از دو نفر بیشتر باشند، بعد از دو نام عبارت “and [تعداد] others” ظاهر می شود. به عنوان مثال، “فالو شده توسط Jane Doe، John Doe، و 14 نفر دیگر”.
  • برای مشاهده فالوورهای مشترک منشن شده، روی نام آنها ضربه بزنید.
  • برای گسترش این لیست، روی “…others” ضربه بزنید.
  • با این کار به صفحه فالوور آنها با تب Mutual انتخاب شده می‌روید. لیست را به پایین اسکرول کنید تا تمام فالوورهای مشترک را ببینید.

حال، می توانید روی هر فالوور مشترکی که دارید ضربه بزنید تا صفحه اینستاگرام آنها را بررسی کنید یا برای آنها دایرکت ارسال کنید.

تحقیقات خود را در مورد یک اکانت اینستاگرام انجام دهید

دلایل زیادی وجود دارد که شما بخواهید فالوورهای مشترک شخصی در اینستاگرام را بررسی کنید. یکی از آنها این است که نظر یک شخص دومی را در مورد کسی که می خواهید دنبال کنید، بررسی کنید.

همچنین می توانید درباره شخصی که شروع به دنبال کردن شما کرده است، اطلاعات بیشتری کسب کنید. به هر دلیلی، این یک روش مفید برای بررسی سریع اکانتی است که در اینستاگرام با آن ناآشنا هستید.

2/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس