نحوه دیدن پست های اینستاگرام بدون اکانت کاربری

303
0
دیدن پست های اینستاگرام بدون اکانت کاربری

امکان مشاهده پروفایل اینستاگرام بدون اکانت کاربری وجود دارد. در اینجا نحوه، به علاوه محدودیت هایی که با آن مواجه خواهید شد، آمده است. دیدن پست های اینستاگرام بدون اکانت کاربری را در ادامه بخوانید.

اگر تا به حال وارد شبکه اجتماعی اینستاگرام نشده اید اما می خواهید اکانت شخصی را مشاهده کنید، همچنان می توانید بدون داشتن پروفایل خودتان نگاهی بیندازید.

اگرچه می‌توانید اینستاگرام را بدون اکانت کاربری مشاهده کنید، اما نمی‌توانید از تمام ویژگی‌های آن استفاده کنید. در این مقاله، راه‌حل‌های کاری برای مشاهده اینستاگرام بدون اکانت کاربری را به شما نشان خواهیم داد.

نحوه مشاهده اینستاگرام بدون اکانت: آیا این امکان وجود دارد؟

دیدن پست های اینستاگرام بدون اکانت کاربری
دیدن پست های اینستاگرام بدون اکانت کاربری

رفتن به Instagram.com و تلاش برای مرور پلتفرم بدون ثبت نام برای اکانت کاربری، شما را به جایی نمی رساند. تنها چیزی که خواهید دید یک صفحه ورود به سیستم است که منتظر ورود یا ثبت نام شماست.

کسانی که با اینستاگرام و نحوه کارکرد آن آشنا هستند می‌دانند که پروفایل تنها راه دسترسی به همه ویژگی‌های این پلتفرم است.

بدون ثبت نام برای پروفایل و ارائه اطلاعات ورود، نمی توانید مانند کاربران واقعی از اینستاگرام استفاده کنید. فرقی نمی کند که از گوشی هوشمند، مرورگر موبایل یا رایانه رومیزی استفاده می کنید.

اما راه‌هایی برای دور زدن این صفحه ورود و مرور اینستاگرام بدون اکانت با مراجعه مستقیم به پروفایل‌ها و با استفاده از بازدیدکنندگان شخص ثالث وجود دارد.

نحوه مشاهده پروفایل اینستاگرام بدون اکانت کاربری با استفاده از اینستاگرام

خبر خوب این است که تا زمانی که نام کاربری دقیقی داشته باشید و پروفایل روی عمومی تنظیم شده باشد، همچنان می توانید یک پروفایل خاص اینستاگرام پیدا کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید هنگام جستجوی پروفایل اینستاگرام بدون اکانت کاربری این است که URL وب سایت اینستاگرام را در مرورگر خود تایپ کنید و سپس نام کاربری اکانت را وارد کنید.

برای مثال، می‌توانید «www.instagram.com/[username]» را تایپ کنید و فید عکس اکانت را ببینید. ما این را با “www.instagram.com/cristiano/” آزمایش کردیم، اما با هر پروفایل عمومی کار می کند.

 

اکانتی که می‌خواهید مشاهده کنید نمی‌تواند ببیند چه کسی پست‌های اینستاگرام آنها را مشاهده کرده است. آنها فقط می توانند ببینند چه کسی استوری های آنها را مشاهده کرده است.

نحوه مشاهده پروفایل اینستاگرام بدون اکانت کاربری با استفاده از نمایشگرهای اینستاگرام

همچنین با استفاده از سایت های نمایشگر اینستاگرام می توانید پروفایل های اینستاگرام را بدون اکانت مشاهده کنید. اینها ابزارهای شخص ثالثی هستند که به شما امکان می دهند پروفایل های اینستاگرام را به صورت ناشناس مرور کنید.

انواع مختلفی از بیننده های اینستاگرام وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. برخی از محبوب‌ترین آنها عبارتند از: ImgInn، Dumpor، Inflact، Anon IG Viewer و GreatFon. در واقع، ابزارهایی مانند Inflact حتی به شما امکان می دهند پروفایل های اینستاگرام را بدون اکانت اینستاگرام دانلود کنید.

با استفاده از Imginn

Imginn یک سرویس آنلاین کاملا رایگان است که به شما امکان می دهد بدون اکانت کاربری اینستاگرام را مرور کنید. همچنین می توانید عکس ها، حلقه ها و داستان ها را با آن دانلود کنید.

در اینجا نحوه استفاده از این سرویس آمده است:

1. در تلفن هوشمند یا رایانه شخصی خود به Imginn بروید.

2.نام شخص یا نام کاربری @ را در نوار جستجو وارد کنید، سپس روی آیکون جستجو کلیک کنید.

3. اکانت های مختلفی با نام های کاربری مشابه پیدا خواهید کرد. روی پروفایل خاصی که علاقه مند به مشاهده آن هستید کلیک کنید.

4. سپس برای دانلود عکس یا حلقه روی دانلود کلیک کنید.

5.اگر فقط می خواهید یک حلقه را مشاهده کنید، روی دکمه پخش کلیک کنید. حلقه شما را به خارج از سایت می برد و در یک تب جدید باز می شود.

6. برای خواندن نظرات، به سادگی به بخش نظرات زیر بروید.

با این ابزار می توانید نظرات پست ها را نیز بخوانید. برای استفاده از Imginn برای مشاهده اینستاگرام بدون اکانت، نیازی به ثبت نام ندارید.

استفاده از Dumpor

Dumpor یکی دیگر از نمایشگرهای رایگان محبوب اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد پروفایل‌ها، حلقه‌ها، استوری‌ها، فالوورها و دنبال‌کنندگان و پست‌های تگ شده کاربران اینستاگرام را بدون اکانت مشاهده کنید.

استفاده از آن نیز ساده است و نیازی به ثبت نام ندارد. به طور مساوی به شما امکان می دهد پروفایل ها را بر اساس مکان و هشتگ ها جستجو کنید و به شما امکان تجزیه و تحلیل پروفایل های اینستاگرام، لایک ها، نظرات و فالوورها را می دهد. در اینجا نحوه استفاده از آن آمده است:

1.با استفاده از مرورگر دلخواه خود به Dumpor بروید. هم در مرورگرهای موبایل و هم در مرورگرهای دسکتاپ کار می کند.

2.نام کاربری، مکان یا هشتگ مورد نظر برای جستجو را وارد کنید و روی دکمه جستجو کلیک کنید.

3. باز هم، مانند Imginn، نتایج زیادی دریافت خواهید کرد، که بیشتر آنها صفحات فن هستند. در صورت وجود، اکانت خاصی را که به دنبال آن هستید، شناسایی کرده و روی آن کلیک کنید.

دیدن پست های اینستاگرام بدون اکانت کاربری
دیدن پست های اینستاگرام بدون اکانت کاربری

4. همچنین می‌توانید روی تب ‌های مکان‌ها و برچسب‌ها کلیک کنید تا نتایج خود را بیشتر فیلتر کنید.

5.اکنون، روی یک پست خاص (عکس، حلقه یا داستان) کلیک کنید.

6.به سمت راست پایین تصویر رفته و روی دانلود کلیک کنید. با استفاده از قابلیت آپلود رایانه شخصی اینستاگرام در هر زمان می توانید به راحتی این پست ها را آپلود کنید.

با این حال، قبل از اینکه به شما اجازه دهند از سرویس های آنها برای استفاده از اینستاگرام بدون اکانت کاربری استفاده کنید، مراقب بازدیدکنندگان اینستاگرام باشید که اطلاعات شخصی شما را می خواهند.

کارهایی که می توانید بدون اکانت اینستاگرام انجام دهید

اگرچه می‌توانید اینستاگرام را بدون اکانت کاربری مشاهده کنید، اما واقعاً نمی‌توانید کارهای زیادی انجام دهید:

  • مشاهده پروفایل های در دسترس عموم
  • با کلیک بر روی لینک های بیو.
  • مشاهده مجموع پست‌ها، فالوورها و دنبال‌کنندگان.
  • مشاهده و دانلود پست ها و همچنین پخش حلقه ها.
  • مشاهده اولین نظرات روی پست ها
  • مشاهده اکانت های مرتبط

علاوه بر این، توجه داشته باشید که فقط می توانید تعداد محدودی از پست ها و نظرات را مشاهده کنید.

کارهایی که بدون اکانت اینستاگرام نمی توانید انجام دهید

دیدن پست های اینستاگرام بدون اکانت کاربری
دیدن پست های اینستاگرام بدون اکانت کاربری

اینستاگرام واقعاً نمی‌خواهد کسی از پلتفرم آن بدون داشتن پروفایل استفاده کند، بنابراین ویژگی‌های شما بسیار محدود خواهد بود.

فقط به این دلیل که می‌توانید یک صفحه پروفایل و خلاصه‌ای از پست‌های بدون اکانت را ببینید، به این معنی نیست که می‌توانید کارهای دیگری انجام دهید.

بدون ثبت نام در اکانت کاربری و ورود به سیستم، مشاهده یک پروفایل، به حداقل رساندن فید عکس و حلقه‌ها واقعاً تنها کاری است که می‌توانید انجام دهید.

در اینجا برخی از مزایایی است که با ایجاد نکردن پروفایل از دست می‌دهید:

  • شبکه سازی با سایر کاربران IG.
  • ارسال نظرات.
  • لایک کردن عکس و فیلم.
  • زوم کردن روی عکس ها.
  • مشاهده نکات برجسته.
  • دنبال کردن اکانت اینستاگرام.
  • جلوه های دوربین و استیکرها.
  • ارسال مطالب خود.

هر زمان که بخواهید هر یک از موارد بالا را انجام دهید، پیامی ظاهر می شود که به شما یادآوری می کند که اینستاگرام را بدون اکانت مشاهده می کنید و از شما می خواهد که برای استفاده از این پلتفرم وارد شوید.

مشاهده اینستاگرام بدون ورود به سیستم

شما یاد گرفته اید که چگونه اینستاگرام را بدون اکانت کاربری مشاهده کنید. به این ترتیب، می‌توانید بدون ورود به سیستم یا داشتن اکانت کاربری، اینستاگرام را مرور کنید، اما نمی‌توانید مانند یک کاربر معمولی با پست‌ها تعامل داشته باشید یا آن‌ها را مشاهده کنید.

اگر به فکر ثبت نام در اینستاگرام هستید، با یادگیری بهترین ویژگی های این برنامه، راحت تر باشید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس