هوآوی تاشو قهرمان جدید در سه ماهه دوم بازار چین

23
0
هوآوی

دستگاه های  هوآوی تاشو قهرمان جدید در بازار چین در سه ماهه دوم 2022 است. این گزارش می گوید که از تحقیقات CINNO که اطلاعات فروش و میزان موفقیت گوشی های هوشمند تاشو در بازار بومی را شرح می دهد.

هوآوی تاشو

بر اساس آخرین خبر، بازار چین در سه ماهه دوم سال جاری بیش از 587 هزار دستگاه گجت تاشو فروخته است. در همین راستا، این افزایش سالانه 132.4 درصدی را نشان می دهد. در حالی که چندین غول فناوری این سود را به اشتراک می گذارند، هوآوی تنها با فروش 315000 دستگاه تاشو با 70 درصد افزایش در سه ماهه دوم 2022 مشارکت داشته است.

Huawei P50 Pocket – نقطه جذابیت جدید در بین کاربران!

لازم به ذکر است، دستگاهی که سازنده چینی را در صدر این کالا قرار داد، مدل فلیپ فلاپ – Huawei P50 Pocket و گجت درخشان – Mate X2 Collector Edition است. مجموع این دستگاه‌ها سود شرکت را به 53.7 درصد رساند و از نرخ قبلی 50 درصد پیشی گرفت.

اگرچه، این شرکت چینی در گزارش پیشرفت سالانه 19.5 درصد کاهش یافته است. با این حال، هنوز هم پتانسیل این را دارد که از طریق ابزارهای بسته فناوری نهایی، ضرر را در جیب خود نگه دارد.این با هیجان طرفداران هواوی که مشتاقانه منتظر سری Mate 50 هستند ثابت می شود.

سامسونگ با فروش 97000 دستگاه در جایگاه دوم پلتفرم چینی قرار گرفته است. بیشترین افزایش سالانه 222 درصدی را دارد. همچنین 4.6 درصد به سهم بازار شرکت کره ای که بر 16.6 درصد متکی بود اضافه می کند.

پس از آن، فناوری‌های vivo، OPPO و Honor به ترتیب با 10.0، 7.7 و 6.8 درصد از میزان موفقیت عرضه می‌شوند. این شرکت ها نیز مسیری را از صفر به سطح راه اندازی خوب طی کرده اند. قابل ذکر است که vivo X Fold انعطاف پذیر، OPPO Find N و Honor Magic V نقش مهمی در ارتقای این شرکت ها به وضعیت بهتر ایفا کرده اند.

هوآوی تاشو
هوآوی تاشو

تا کنون، بازار چین در زمینه تاشو در سه ماهه اول سال جاری کاهش داشته است. اکنون شاهد افزایش تدریجی بخش ها بوده ایم. اما بدون هیچ توقفی، هواوی همچنان در صدر این کالا باقی مانده است.

سری میت 50 هواوی اولین گوشی هایی است که به فناوری های تصویربرداری دوربین XMAGE مجهز می شوند

خط تولید میت 50 هواوی امروزه نقطه جذاب جدیدی برای مصرف کنندگان است. سازنده تلفن به طور مداوم در حال پیاده سازی پینچ های جدید در دستگاه آینده است. در همین حال، وبلاگ نویسان فرصتی برای افشای اطلاعات جالب در مورد گوشی هوشمند برای ما باقی نگذاشتند. و یکی از مواردی که در سطح سری میت 50 هوآوی یافتیم این است که اولین فناوری تصویربرداری جدید هوآوی مبتنی بر XMAGE را کشف خواهد کرد.

تا این مرحله، سرفصل‌هایی را مرور کردیم که گفته می‌شود سری Huawei Mate 50 از سیستم دوربین XMAGE استفاده می‌کند. با این حال، در آن زمان، همه چیز کاملاً بر حدس و گمان تکیه داشت و هیچ مهر رسمی بر این گزارش وجود نداشت.

سری میت 50 هواوی به شدت از چیپست های اسنپدراگون 8 استفاده می کند نه Kirin

هواوی در حال افزایش روند توسعه سری میت 50 آینده است. در این بین، تحلیلگران و وبلاگ نویسان کنجکاو هر دقیقه گزارش هایی را در مورد این ابزار پرچمدار ارائه می کنند. در حال حاضر، اطلاعات جدید ذهن ما را به خود مشغول کرده است که ادعا می‌کند سری میت 50 هواوی، چیپست‌های رده بالای اسنپدراگون 8 را تامین می‌کند.

این گزارش مستقیماً از وبلاگ فروشنده دیجیتال – @FactoryDirectorShiGuan می‌آید. به گفته وی، آخرین روند توسعه سری میت 50 هواوی عمدتاً بر روی پردازنده های اسنپدراگون 8 تکیه دارد.

پیش از این، با گزارشی مواجه شده بودیم که سازنده چینی چیپست های Kirin 9000 را تمام کرده است. اگرچه این شرکت از آن در نسخه آزمایشی Mate 50 استفاده کرده است. اما هیچ اطمینانی در مورد دیدن آنها در مدل های زمان واقعی وجود ندارد. از سوی دیگر، ما در این دوراهی قرار داشتیم که آیا حذف پردازنده‌های Kirin فقط برای پورشه ادیشن یا کل سری میت 50 اعمال می‌شود.

M40 TD Tech (کپی هواوی میت 40) با G5 راه اندازی می شود

TD Tech بالاخره گوشی هوشمند M40 را عرضه کرد، یک گوشی کپی خالص هواوی Mate 40 و با دسترسی G5. از نظر ظاهری، این گوشی با یک کپی دقیق از هواوی میت 40 اما با برند TD Tech در پنل پشتی عرضه می شود.

در مورد قیمت آن صحبت کنیم، کپی TD Tech M40 AKA Huawei Mate 40 با نسخه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی با قیمت 3599 یوان (533 دلار) و نسخه 8 + 256 گیگابایتی با قیمت 3999 یوان (592 دلار) عرضه می شود. این گوشی به طور رسمی در JD.com فهرست شده است و اولین فروش آن از 11 آگوست در ساعت 10.08 آغاز خواهد شد.

منبع : huaweicentral

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس