رویداد Unpacked سامسونگ در 10 آگوست برگزار می شود

107
0
رویداد Unpacked سامسونگ

رویداد Unpacked سامسونگ در 10 آگوست برگزار می شود. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد این رویداد بدانید و انتظارات آن را ارائه می دهیم.

رویداد Unpacked سامسونگ

Galaxy Unpacked یکی از مورد انتظارترین رویدادها در صنعت فناوری است. اینجا جایی است که سامسونگ مورد انتظارترین محصولات خود از جمله پرچمداران سری گلکسی اس، سری Z، سری ساعت ها و گلکسی بادز را رونمایی می کند. در این مقاله، همه چیز را به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید رویداد آتی Galaxy Unpacked را در 10 آگوست تماشا کنید و انتظار دارید چه چیزی در آن ببینید.

 

نحوه تماشای رویداد Unpacked Galaxy

سامسونگ اولین رویداد Unpacked خود را امسال در 9 فوریه برگزار کرد که در آن از سه دستگاه گلکسی اس 22، سری گلکسی تب اس 8، بهبودهای نرم افزاری در اکوسیستم گلکسی و پیشرفت هایی در سیستم امنیتی ناکس(Knox) سامسونگ رونمایی کرد.

اکنون، سامسونگ با دومین رویداد Unpacked خود در سال بازگشته است که برای چهارشنبه، 10 آگوست در ساعت 9:00 صبح به وقت شرقی (2 بعد از ظهر در بریتانیا، 6:30 بعد از ظهر در هند) برنامه ریزی شده است. این رویداد به صورت زنده در کانال YouTube Samsung، در Samsung.com و در پورتال Newsroom این شرکت پخش خواهد شد.

در Galaxy Unpacked 2022 چه انتظاری داریم

با رویداد Galaxy Unpacked در 10 آگوست، سامسونگ نسل بعدی گوشی های تاشو خود را معرفی خواهد کرد، گلکسی زد فولد 4 و فلیپ 4. در کنار تاشوهای جدید، انتظار داریم سری جدید گلکسی واچ 5 و گلکسی بادز 2 پرو را نیز ببینیم.

رویداد Unpacked سامسونگ
رویداد Unpacked سامسونگ

سال گذشته، Fold 3 و Flip 3 با وجود برخی محدودیت‌های آشکار، به دو تا از بهترین گوشی‌های تاشو در بازار تبدیل شدند. امسال، سامسونگ می‌خواهد برخی از پیشرفت‌های کلیدی را در خط تولید تاشو به ارمغان بیاورد که عمدتاً بر روی باریک‌ تر کردن حاشیه‌ها و سخت‌ تر کردن صفحه‌نمایش داخلی تمرکز دارد.

همچنین می‌خواهیم سیستم دوربین پرچم‌دار S22 Ultra را در Fold 4 و Flip 4 با بهبود جدی در دوربین زیر نمایشگر ضعیف در Fold 4 مشاهده کنیم. دوربین‌های سلفی زیر نمایشگر آینده اجتناب ‌ناپذیری برای گوشی‌های هوشمند هستند، اما آنها هنوز به اندازه کافی خوب نیستند تا با استانداردهای فعلی رقابت کنند.

برای گوشی های جدید تاشو سامسونگ آماده شوید

مشخص نیست چه مدت طول می کشد تا گوشی های تاشو به جریان اصلی تبدیل شوند، اما ما دو چیز را با اطمینان کامل می دانیم. یکی، سامسونگ در حال حاضر تنها برند بزرگی است که گوشی‌های تاشو را در ایالات متحده می‌فروشد که به آن شروع بزرگی می‌دهد. و دو، بر اساس داده های فروش، تعداد قابل توجهی از مردم تلفن های Z Flip را به تلفن های Z Fold ترجیح می دهند.

این منطقی است زیرا تلفن های Z Fold، با وجود جاه طلبی بیشتر، نسبت ابعاد بسیار عجیبی دارند که مصرف رسانه را نامناسب می کند. از سوی دیگر، سری Z Flip به طراحی معمولی‌تر گوشی‌های هوشمند با سازش‌های کمتر نزدیک‌تر است و ما را به یاد تلفن‌های تاشو قدیمی‌تر می‌اندازد که هنوز هم دوستشان داریم.

منبع : makeuseof

4.5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس