هوآوی P50 Pocket New در تبلیغ ظاهر می‌شود، اما رسمی نیست

33
0
هوآوی P50 Pocket New

هوآوی P50 Pocket New یکی دیگر از محصولات ایده‌آل است که به زودی به سری گوشی های هوشمند این شرکت اضافه خواهد شد. با اینکه زمان زیادی برای ورود دستگاه به دنیای واقعی مانده است، اما کاربران شروع به ارائه تبلیغاتی از هوآوی P50 Pocket New کرده‌اند که جزئیاتی مانند قیمت آن را فاش می‌کند.

اخیرا، با چند بهینه سازی مرتبط با مدل تاشو این شرکت مواجه شدیم. با این حال، اینها مشخصات اولیه بودند. در حال حاضر، پوستر تبلیغاتی جدید که شبیه به یک پوستر رسمی است، قیمت گوشی هوشمند Huawei P50 Pocket New را نشان می‌دهد.

در پوستر، متوجه می‌شویم که دستگاه به دو نوع حافظه طبقه بندی می‌شود. اولین مورد 256 گیگابایتی با قیمت 4999 یوان [718.12 دلار] است. در حالی که دومی دارای 512 گیگابایت است و برچسب هزینه آن 6999 یوان [1005.43 دلار] است.

علاوه بر این، پوستر همچنین گزینه رنگی را برای گوشی های مربوطه به نمایش می‌گذارد – Obsidian Black و Crystal White. صرف نظر از این رنگ ها، ویژگی برجسته قیمت آن است. آیا Huawei P50 Pocket New با قیمت 4999 یوان ارزشش دارد؟ یا این یک پوستر تبلیغاتی جعلی است؟

بله تقلبی است! از کجا متوجه شدیم که پوستر جعلی است؟ خوب، پس از دیدن تعداد زیاد پوسترها، برخی از وبلاگ نویسان کنجکاو Weibo از غول فناوری چینی درخواست تأیید کردند. نتیجه می‌گوید که پوستر فقط یک تصویر نادرست بوده و اطلاعات واقعی نیست.

هوآوی P50 Pocket New دارای صفحه نمایش OLED ۱۲۰ هرتزی

هوآوی P50 Pocket New جدید پردازنده Snapdragon 778G را راه اندازی کرده است. با این حال، خبرچین @wangzaiIshitong اطلاعات جدیدی در این میان ارائه کرده است. طبق پست وی، P50 Pocket جدید صفحه نمایش OLED با نرخ رفرش 120 هرتز را نمایش می‌دهد.

از سوی دیگر، گفته می‌شود که دستگاه از سری میت 50 هواوی پیروی می‌کند و انعکاس XMAGE را روی هسته دوربین خود می‌آورد. در این لحظه، شایعات متعددی وجود دارد، اما تنها اعلامیه های رسمی هوآوی می‌تواند واقعیت را در مورد آنها نشان دهد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس