اطلاعات جدید فاش شده از شیائومی ۱۳

56
0
شیائومی ۱۳

به نظر می‌رسد چند ماه دیگر، شاهد معرفی گوشی شیائومی ۱۳ باشیم. گفته می‌شود این گوشی از فناوری پیشرفته‌تری برای شارژ دهی استفاده خواهد کرد. همین چند هفته پیش بود که سری گوشی‌های شیائومی 12S وارد بازار شد و حالا شاهد شنیده شدن شایعاتی در مورد سری گوشی شیائومی ۱۳ هستیم. انتشار برخش اخبار، حاکی از آن است که احتمالا نسل بعدی گوشی‌های شیائومی در ماه نوامبر عرضه شود و به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ که هنوز منتشر نشده، مجهز باشد.

امروز یک افشاگر اعلام کرد که گوشی شیائومی ۱۳ به یک باتری تک سلولی ۱۰۰ واتی مجهز خواهد بود که توسط تراشه‌های شارژدهی داخلی این شرکت چینی پشتیبانی می‌شود. ضمنا گفته می‌شود که این گوشی با فست شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی تغذیه می‌شود.

این منبع، جزئیات جالبی را در مورد پرچمداران آینده‌ی شیائومی فاش کرده است. قبلا این منبع، اطلاعاتی درباره پردازنده و تاریخ عرضه گوشی شیائومی ۱۳ ارائه کرده بود. حالا او فاش کرده که شیائومی از باتری تک سلولی ۱۰۰ واتی در سری ۱۳ استفاده خواهد کرد. این باتری با تراشه شارژ دهی داخلی شیائومی پشتیبانی خواهد شد.

تراشه شارژ دهی مورد استفاده در سری 13 شیائومی، احتمالا نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی Surge P1 خواهد بود که پیش از این در سری 12 شیائومی مورد استفاده قرار گرفته بود. Surge P1 برای مدیریت بهتر انرژی توسط شرکت چینی توسعه یافته است و می‌تواند اتلاف انرژی را تا 30 درصد کاهش دهد.

لازم به ذکر است که این فرد ادعا کرده که Xiaomi 13 از فست شارژ بی سیم با توان 50 واتی پشتیبانی می‌کند که مشابه شیائومی 12 اس اولترا است.

طبق گزارش‌های قبلی، پرچمدار بعدی شیائومی از پردازنده Snapdragon 8 نسل 2 (هنوز منتشر نشده) قدرت خواهد گرفت. در ضمن شایعه شده است که برخلاف سری 12، در نسل بعدی خبری از مدل‌های فرعی مجهز به پردازنده Dimensity نخواهد بود. به احتمال قوی، سری 13 دارای نمایشگر با رزولوشن 2K و نرخ نو سازی تصویر 120 هرتز خواهد بود.

انتظار می‌رود این سری شامل دو مدل شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو باشد و در نوامبر سال جاری در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. کارشناسان و علاقه‌مندان امیدوارند تا در روزهای آینده، اطلاعات بیشتری در مورد سری ۱۳ منتشر شود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس