ویدیوی آنباکس گوشی OnePlus 10T

56
0
گوشی OnePlus 10T

گوشی OnePlus 10T فردا،در 3 آگوست، رونمایی شد، اما طبق یک ویدیوی جعبه‌گشایی که یک روز زودتر منتشر شد، «مانع‌ها بیش از حد ارزیابی می‌شوند». توجه داشته باشید که جعبه بزرگ نشان داده شده در ویدیو یک کیت بازبینی است که شامل لوازم جانبی اضافی برای آزمایش است. بسته خرده فروشی جعبه قرمز رنگ داخل آن است.

گوشی OnePlus 10T

تلفنی که از جعبه بیرون می آید رنگ مهتابی سیاه است (خریداران می توانند سبز جید را نیز انتخاب کنند). بسته خرده‌فروشی شامل یک شارژر، یک آداپتور با توان 160 وات، یک کابل USB C-to-C و یک آداپتور USB C (male) به A (female) است. OnePlus قبلاً تأیید کرده است که این گوشی تا 150 وات شارژ می شود (که کمی فضای سر (headroom) باقی می گذارد).

گوشی OnePlus 10T
گوشی OnePlus 10T

توجه داشته باشید که این برای کشورهایی با شبکه های الکتریکی 220 ولت است، در کشورهایی با شبکه های 110 ولت حداکثر توان کاهش می یابد (به عنوان مثال، OnePlus 10 Pro از 80 وات در 220 ولت به 65 وات در ولتاژ 110 ولت می رسد). در هر صورت، این گوشی دارای باتری 4800 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

با طبقه بندی لوازم جانبی، ویدیو به مقایسه اندازه با گوشی Nothing Phone (1)، iPhone 13 Pro Max، Galaxy Note20 Ultra ادامه می دهد. برای لحظه ای به شارژ برگردیم، ویدیو تأیید می کند که اگرچه T10 شارژ سیمی سریع تری نسبت به  Pro10  خواهد داشت، اما فاقد شارژ بی سیم است.

در ادامه این ویدیو چند قاب OnePlus را به نمایش می‌گذارد، یکی با طراحی متمایز و دیگری به رنگ مشکی ساده.

در حال حاضر می دانیم که این گوشی با اندروید 13 با حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و دوربین 2+8+50 مگاپیکسلی راه اندازی می شود.

منبع : gsmarena

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس