4 پس‌زمینه‌ی آسیایی فوق العاده برای Assassin’s Creed Red

45
0
4 پس‌زمینه‌ی آسیایی فوق العاده برای Assassin's Creed Red

گفته می‌شود که بازی Assassin’s Creed Red، در واقع بخشی از پروژه AC Infinity است. وقایع این بازی در آسیا اتفاق می‌افتند. بر همین اساس ما 4  پس‌زمینه‌ی آسیایی فوق العاده برای Assassin’s Creed Red را فهرست کرده‌ایم. در ادامه با اول نیوز همراه باشید.

طبق گزارش‌ها، چندین پروژه Assassin’s Creed در حال توسعه هستند. چرا که یوبی‌سافت حتی بیش از قبل روی این فرنچایز حساب باز کرده است. اما در این بین برخی از شایعات مستقیماََ با Assassin’s Creed Infinity مرتبط هستند. گفته می‌شود که این عنوان یک هاب است. عنوانی سرویس زنده (لایو سرویس) که در آن بازیکنان بازی‌های متعددی را تجربه خواهند کرد. هنوز درک این موضوع سخت است. باید منتظر انتشار بازی باشیم تا کلیات آن را متوجه شویم. اما در این بین یک پروژه جالب با اسم رمز Assassin’s Creed Red هم به چشم می‌خورد.

طبق گزارش‌ها، Assassin’s Creed Red در اصل بخشی از Infinity است. وقایع این بازی در جایی در آسیا می‌گذرند. مکان دقیق اما هنوز تایید نشده است. اگرچه گزارش‌ها نشان می‌دهند که ژاپن محتمل‌ترین گزینه‌ی ممکن است. با این حال، با توجه به گستره‌ی وسیعی که آسیا دارد، مکان‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند پس‌زمینه‌ای عالی را برای Assassin’s Creed Red ایجاد کنند.

4 پس‌زمینه‌ی آسیایی فوق العاده برای Assassin's Creed Red

Assassin’s Creed Red: Japan

براساس گزارش‌های اولیه درباره Assassin’s Creed Red، ژاپن محتمل‌ترین مکان است. با توجه به اینکه طرفداران سال‌ها آن را درخواست کرده‌اند و یوبی‌سافت حتی خودش آن را تلویحاً از اساسین کرید 4 تأیید کرده است. بنابراین ژاپن واضح‌ترین گزینه خواهد بود. به نظر می‌رسد با وجود این طعنه‌ها، و اشارات ریز و درشت یوبی سافت در طی این سال‌ها به دلایلی از ژاپن دوری کرده است. با توجه به اینکه ماهیت سرویس زنده Infinity/Red می‌تواند بحث برانگیز باشد، انتخاب یکی از مورد تقاضاترین مکان‌ها برای ساکت طرفداران یک حرکت هوشمندانه خواهد بود. علاوه بر این، اسم رمز بازی با دایره قرمز رنگ پرچم ژاپن همخوانی دارد.

4 پس‌زمینه‌ی آسیایی فوق العاده برای Assassin's Creed Red

Assassin’s Creed Red: India

هند نیز یک انتخاب خوب دیگر خواهد بود. اگرچه یوبی‌سافت قبلاً این فرنچایز را به هند برده بود، اما این مهم در یک بازی فرعی رخ داده بود و با این حال هند همیشه نقش مهمی در انجمن برادری داشته است. جالب است بدانید که Assassin’s Creed Syndicate تا حدودی داستان سر هنری گرین، یکی از اعضای هندی الاصل گروه Assassins را بررسی می‌کند. او در نهایت با Evie Frye ازدواج می‌کند، و واضح است که خانواده آن‌ها نقش مهمی در طول تاریخ انجمن برادری دارند. یک داستان مدرن‌تر شاید بتواند نوه‌های آن‌ها را به مخاطبان معرفی کند، یا از آن‌جایی که دنباله‌ی پدر گرین را معرفی می‌کند، اجداد او نیز می‌توانند در بازی‌های آتی مورد کاوش قرار گیرند. در هر صورت، کل منطقه برای یک بازی اصلی آماده است.

Assassin's Creed Red: Persia

Assassin’s Creed Red: Persia

همانند هند، Assassin’s Creed چند باری به سرزمین پارس (ایران امروزی) اشاره داشته است. که برجسته‌ترین آن‌ها پرداختن به داریوش در DLC Legacy of the First Blade از اساسین کرید Odyssey است. قتل خشایارشاه اول توسط داریوش اولین مورد استفاده ثبت شده از تیغه پنهان یا همان هیدن بلید است. در ادامه داریوش و همرزمانش سازمانی را ایجاد کردند که مخالف نقشه‌های خشایارشاه بود. نام این سازمان مخفی Hidden Ones نبود. بلکه این سازمان نیز یکی دیگر از بسیاری از پیشینیان Assassins بود. کاوش در این فصل از تاریخ Assassins منحصر به فرد خواهد بود. با توجه به اینکه پایان آن در مقایسه با همه چیزهایی که تاکنون دیده شده است، به آرامی پرداخت شده. در عین حال، اگر در نهایت بازی از سازمان مخفی داریوش دور می‌شد، جالب بود که ببینیم بعد از آن منطقه پارس چگونه شکل می‌گیرد.

Assassin's Creed Red: The Philippines

Assassin’s Creed Red: The Philippines

البته، این احتمال وجود دارد که یوبیسافت بخواهد طرفداران را غافلگیر کند. شاید آن‌ها اصلاً به سراغ مکان‌های قبلاً معرفی شده و محتمل نروند. اگرچه تقریباً هر مکان در جهان دارای حداقل یک انجمن برادری کانونی است.

 فیلیپین نیز یکی از این مکان‌هاست. مکانی که دارای انبوهی از افسانه‌ها است. اما محتوای مشخصی ندارد. فرنچایز اساسین در طول سال‌ها انجمن برادری را به طرق مختلف مورد بررسی قرار داده است. از منشأ آن گرفته تا درگیری‌های مختلف با تمپلارها و در برخی موارد حتی همکاری آن با تمپلارها. با این حال، درگیری داخلی اغلب آنقدر که به نظر می‌رسد مورد توجه نبوده است. فیلیپین گزینه‌ای عالی برای انجام این کار خواهد بود. زیرا در تاریخ این کشور چندین برادری در هم می‌پیچد و تاریخ منطقه را تغییر می‌دهد. درگیری‌های برادران لوزون (900-1589) به علاوه‌ی زیرگروه‌های آن، برادران ویسایان (1400-1565) و میندانوئن (1405-1915 و 1962-1986) به علاوه‌ی زیرگروه های آن و سازماندهی مجدد توسط دیگر احزاب و گروه‌ها، همگی داستان‌های جالبی را در دل خود دارند.

بازی Assassin’s Creed Infinity هم‌اکنون در حال توسعه است. نظر شما در خصوص این بازی و Assassin’s Creed Red چیست؟ فهرست 4 پس‌زمینه‌ی آسیایی فوق العاده برای Assassin’s Creed Red را چطور ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس