ویدیو آنباکس شیائومی 13

79
0
آنباکس شیائومی 13

شیائومی در رویداد امروز خود نسل جدید گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود، یعنی خانواده‌ی شیائومی ۱۳ را در‌کنار محصولات دیگری مثل هدفون بی‌سیم TWS بادز ۴ و ساعت هوشمند Watch S2 و پوسته‌ی سفارشی MiUI 14 رسماً رونمایی کرد. این گوشی‌ها در دو نسخه‌ی استاندارد و پرو معرفی شدند و اکنون اولین ویدیو آنباکس شیائومی 13 مدل معمولی آن به‌همراه نگاه اولیه‌ی مختصر به این دستگاه منتشر شده است.

ویدیو آنباکس شیائومی 13

همان‌طور‌که انتظار می‌رفت، مدل استاندارد شیائومی ۱۳ با طراحی لبه‌تخت و حاشیه‌های بسیار باریک معرفی شد. دوربین پشتی این دستگاه نیز در جزیره‌ی مربعی‌شکل پشت آن و در گوشه‌ی سمت‌ چپ بالا تعبیه شده است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این دستگاه در بریدگی پانچ‌هول مرکزی بالای نمایشگر قرار دارد. در‌ادامه، می‌توانید ویدئو آنباکس و نگاه اولیه به این محصول را تماشا کنید. این ویدئو در حساب کاربری توییتر Tech Way به‌اشتراک گذاشته شده است.

از دیگر مشخصات شیائومی ۱۳ می‌توان به تراشه‌ی پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 2 و ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی اشاره کرد. گفتنی است این گوشی به‌طورپیش‌فرض با رابط‌ کاربری MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد. مدل پایه‌ی شیائومی ۱۳ که به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است، ۵۷۵ دلار قیمت خواهد داشت.

twitter

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس