آپدیت MIUI 14 برای گوشی Mi 11 لایت

36
0
آپدیت MIUI 14 برای گوشی Mi 11 لایت

MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ از طراحی جدید، عناصر بصری و برنامه‌های کاربردی سیستمی جدید، نمادهای بزرگ و ابزارک‌های به‌روز بهره می‌برد. نسخه‌ی جدید پوسته‌ی اختصاصی شرکت چینی تغییرات جزئی را در برنامه‌های تنظیمات ارائه می‌دهد. این به‌روزرسانی همچنین شامل بهبود عملکردهای قبلی، رفع مشکلات و بهبود عمر باتری است. در این پست به بررسی آپدیت MIUI 14 برای گوشی Mi 11 لایت می پردازیم.

آپدیت MIUI 14 برای گوشی Mi 11 لایت

البته توجه به این نکته ضروری است که دردسترس بودن به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌ها می‌تواند با توجه به مدل دستگاه‌ شما متفاوت باشد. اکنون شیائومی Mi 11 لایت آپدیت MIUI 14 را دریافت کرده است.

شیائومی Mi 11 لایت یک گوشی میان‌رده است که در مارس ۲۰۲۱ معرفی شد. این دستگاه از نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی AMOLED با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. این دستگاه همچنین به تراشه‌ی Snapdragon 732G مجهز شده و به‌طور پیش‌فرض با MIUI 12 مبتنی‌بر اندروید ۱۱ روانه‌ی بازار شد.

آپدیت MIUI 14 برای گوشی Mi 11 لایت
آپدیت MIUI 14 برای گوشی Mi 11 لایت

Mi 11 Lite دستگاهی باریک است با وزن ۱۵۷ گرم است که به‌دلیل امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جذاب و قیمت مناسب، طرفداران زیادی دارد و به‌همین دلیل میلیون‌ها دارنده‌ی این محصول منتظر دریافت به‌روزرسانی MIUI 14 هستند.

MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ برای گوشی هوشمند Mi 11 لایت با شناسه‌ی V14.0.2.0.TKQMIXM در برخی کشورها منتشر شده و به‌زودی دردسترس همه‌ی کاربران سرتاسر جهان قرار خواهد گرفت. در ادامه قصد داریم برخی از ویژگی‌های جدید این آپدیت را مرور کنیم. براساس اعلام شیائومی، به‌روزرسانی جدید شامل موارد زیر است:

  • استفاده‌ی بهینه‌تر از حافظه و افزایش سرعت پاسخ‌گویی به عملکردها
  • بهبود تنظیمات شخصی‌سازی و بازتعریف برخی قابلیت‌ها
  • افزایش پایداری و سرعت دستگاه هنگام استفاده‌های طولانی‌مدت
  • نمادهای جدید با ابعاد بزرگ که ظاهری جدید به دستگاه شما می‌بخشد
  • متمایز کردن بهتر پوشه‌های صفحه‌ی اصلی برنامه‌هایی که بیشتر از آ‌ن‌ها استفاده می‌کنید و امکان دسترسی به
  • اپلیکیشن‌های آن‌ها فقط با یک ضربه
  • پیشرفته‌تر شدن بخش جست‌وجوی تنظیمات و نمایش سوابق جست‌وجو و دسته‌بندی‌ها
  • افزایش پایداری MIUI براساس اندروید ۱۳
  • اعمال وصله‌ی امنیتی اندروید تا فوریه‌ی ۲۰۲۳

به‌روزرسانی MIUI 14 برای Mi 11 Lite ابتدا برای کاربران برنامه‌ی Mi Pilot دردسترس قرار گرفته است و تا پایان ماه جاری برای همه‌ی کاربران این گوشی هوشمند ارائه خواهد شد.

آپدیت MIUI 14 برای گوشی Mi 11 لایت
آپدیت MIUI 14 برای گوشی Mi 11 لایت

روش نصب MIUI 14 رو گوشی شیائومی Mi 11 لایت

شما می‌توانید با دانلود و نصب برنامه‌ی MIUI Downloader، جدیدترین به‌روزرسانی منتشرشده برای گوشی Mi 11 لایت را دریافت کنید. علاوه‌براین می‌توانید با مراجعه به تنظیمات گوشی و رفتن به بخش About و سپس Update، بررسی کنید که آیا این به‌روزرسانی برای شما ارائه شده است یا خیر.

xiaomiui

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس