ویوو به طور رسمی اسپانسر جام جهانی 2022 قطر شد

52
0
اسپانسر جام جهانی 2022 قطر

جام جهانی فوتبال 2022 کمتر از دو ماه دیگر، در تاریخ 20 نوامبر با میزبانی قطر آغاز خواهد شد. برای دومین جام جهانی متوالی، اتحادیه فوتبال با برند ویوو که شریک رسمی گوشی‌های هوشمند درطول این رویداد خواهد بود، همکاری خواهد کرد. در این خبر به بررسی اسپانسر جام جهانی 2022 قطر می پردازیم.

اسپانسر جام جهانی 2022 قطر

 این همکاری در جریان معرفی مدل پیشرفته‌تر گوشی هوشمند تاشو ویوو، X Fold Plus، روزی که مصادف با 118 سالگرد فیفا بود، رسما اعلام شد.

 این همکاری، لوگوی vivo را در مکان‌های تبلیغاتی اصلی مانند پنل‌های کناری زمین چمن فوتبال، تخته پشتی برای مصاحبه و سایر جایگاه ها به نمایش می گذارد. در عوض، این شرکت پرچمداران «پیشرو صنعت» را در اختیار کارکنان جام جهانی فوتبال قرار می‌دهد تا وظیفه‌ی آماده‌سازی تقویت برگزاری موفقیت‌آمیز مسابقات را انجام دهند.

این همکاری گام دیگری برای vivo در ابعاد جهانی خواهد بود که به این شرکت کمک می‌کند تا برند خود را به افراد بیشتری در سطح بین‌المللی معرفی کند. از سال 2014، این شرکت در بیش از 60 کشور و منطقه گسترش یافته و با ظهور خود در قطر، انتظار دارد به مخاطبان جهانی 5 میلیاردی، ازجمله 400 میلیون کاربر فعال، دست پیدا کند.

ویوو همچنین با فیفا در طول جام عربی در قطر در سال گذشته و همچنین یوفا برای یورو 2020 (که در سال 2021 پس از به تعویق افتادن آن به‌دلیل همه‌گیری کرونا برگزار شد) همکاری کرده است.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس