ویژگی بهترین هویه هوای گرم و معرفی برندهای معتبر

66
0
بهترین هویه هوای گرم

هویه هوای گرم و یا هیتر در واقع نام دستگاهی است که با استفاده از دسته، سیم لحیم و روغن لحیم کاری، عملیات لحیم‌کاری را با اتصال فلزات مختلف به یکدیگر انجام می‌دهد. این اتصال به‌گونه‌ای صورت گرفته که در اثر هرگونه نیروی مکانیکی و یا لرزش دچار شکنندگی نخواهد شد. دستگاه هیتر علاوه بر اتصال فلزات، مشکلی برای عبور جریان الکتریکی بین آن‌ها نیز به وجود نمی‌آورد. برای مونتاژ، جوشکاری، تعمیر قطعات مختلف مانند موبایل و دیگر تجهیزات صنعتی و الکترونیکی از دستگاه‌های هیتر و هویه استفاده می‌شود.

در حال حاضر انواع دستگاه‌های هویه هوای گرم در برندهای مختلفی وجود دارند که هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. در ادامه این مقاله ضمن شرح بهترین ویژگی هویه به معرفی برندهای معتبر این دستگاه در بازار نیز می‌پردازیم.

ویژگی‌های بهترین هویه هوای گرم

با توجه به اینکه دستگاه‌های هویه هوای گرم در مدل‌ها و برندهای مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود هستند، لازم است که با ویژگی‌های بهترین دستگاه هویه و یا همان هیتر آشنا شده تا با در اختیار داشتن اطلاعات بیشتری نسبت به انتخاب و خرید این محصول بپردازید.

دیجیتال بودن هویه

در میان دستگاه‌های مختلف هویه که از سیستم دیجیتال و آنالوگ برخوردار هستند بهتر است دستگاه‌های دیجیتال را انتخاب نمایید. دستگاه هیتر دیجیتال از نظر تنظیم دما دقت بالایی نسبت به نوع آنالوگ آن داشته و با استفاده از صفحه نمایش بزرگی که دارد امکان تنظیم دقیق دما را فراهم می‌نماید.

توان بالای دستگاه

از دیگر ویژگی‌های بهترین دستگاه‌های هیتر، توان بالای آن است که برای انجام کارهای پیچیده و ظریف گزینه مناسبی خواهد بود. برای انجام لحیم‌کاری توسط چنین دستگاه‌هایی بهتر است از سیم لحیم فاقد سرب استفاده شود چرا که از درجه ذوب بالاتری برخوردار هستند.

امکان تغییر دما

اگر می‌خواهید در هنگام انجام کار انعطاف بیشتری را لحاظ نمایید بهتر است از دستگاه‌های هویه هوای گرم که قابلیت تغییر دما را دارند استفاده کنید. همچنین به سایر امکانات دستگاه از جمله ترموستات و نگه داشتن دما در محدوده مورد نظر نیز توجه کنید. زیرا در غیر این صورت هویه بیش از حد لازم داغ خواهد شد.

پرتاب باد قابل تنظیم

بهترین دستگاه‌های هیتر علاوه بر قدرت پرتاب باد بالا از قابلیت تنظیم میزان پرتاب باد نیز برخوردار هستند. عدم وجود این قابلیت باعث ایجاد محدودیت در لحیم‌کاری شده و در برخی از مواقع نیز موجب صدمه و جابجایی قطعات خواهد گردید.

ایمن بودن دستگاه هویه هوای گرم

ایمن بودن دستگاه هویه و هیتر هوای گرم نیز برای عدم آسیب به قطعات، بخصوص قطعات موبایل از جمله آی‌سی‌ها بسیار مهم است. بهترین دستگاه‌های هویه از نظر طراحی بدنه دارای ایمنیESD بوده به طوری که هرگونه بار استاتیک را به زمین انتقال داده تا از ایجاد صدمه به قطعات الکترونیکی جلوگیری شود.

قابلیت استندبای

یک دستگاه هیتر کامل و مناسب از قابلیت استندبای برخوردار بوده و در مواقعی که استفاده از دستگاه طولانی شود، به صورت خودکار خاموش شده و به حالت استندبای در می‌آید. این ویژگی باعث افزایش طول عمر هیتر و همچنین عدم خرابی نوک هویه خواهد شد.

سایر ویژگی‌های دستگاه هویه

علاوه بر موارد ذکر شده، دستگاه هویه مناسب و ایده‌آل باید دارای ویژگی‌های دیگری به شرح ذیل باشد.

  • امکان‌پذیر بودن استفاده از مدل‌های مختلف نوک هویه برای دستگاه
  • برخورداری از قابلیت تعمیر و تعویض قطعات ظریف و ریز
  • استفاده آسان توسط افراد مبتدی
  • قابلیت تنظیم دمای نوک هویه
  • گرم شدن سریع دستگاه هویه
  • عدم اکسید شدن لحیم بر روی نوک هویه
  • برخورداری از دقت بسیار بالا
  • امکان هشدار در صورت دمای بسیار بالا
  • برخورداری از صدای کم

معرفی بهترین برندهای معتبر هویه هوای گرم

هویه هوای گرم از جمله دستگاه‌های بسیار مهمی هستند که جهت تعویض و تعمیر، مونتاژ قطعات و جوشکاری در بسیاری از صنایع کاربرد دارند. این دستگاه‌ها با توجه به عوامل مختلفی از جمله برند دستگاه، قابلیت‌های آن، کیفیت بدنه و قطعات دستگاه و … از نظر ویژگی و همچنین قیمت با هم متفاوت هستند. در ادامه برندهای معتبر هویه را معرفی و مورد بررسی قرار می‌دهیم.

گوت ژاپن

شرکت GOOT ژاپن از شرکت‌های پیشتاز در تولید انواع محصولات و ابزارهای لحیم‌کاری بوده و در همان سال‌های ابتدایی تاسیس، توانست بیشترین بازار داخلی را به انحصار خود درآورد. دستگاه هویه هوای گرم تولید شده توسط این برند معتبر و جهانی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی بوده که علاوه بر کیفیت، استفاده از آن برای افراد مبتدی نیز بسیار آسان است.

دستگاه هویه گوت ژاپن علاوه بر پردازش دقیق از نظر طراحی و مصرف انرژی نیز حرف اول را می‌زند. کلیه مدل‌های هویه در این برند از توان بالایی برخوردار بوده و بدنه آنتی استاتیک آن، مانع از انتقال برق به قطعات می‌گردد. همچنین این دستگاه قابلیت سازگاری با انواع نوک هویه را دارد. دیجیتال بودن هیتر، قابلیت تنظیم دما و پرتاب باد باعث شده است که برای لحیم‌کاری انواع پروژه‌ها بسیار مناسب گردد.

ولر آلمان

شرکت WELLER آلمان نیز از برندهای معتبر تولیدکننده انواع دستگاه‌های لحیم‌کاری شناخته شده که هویه را در مدل‌های متنوع و با کیفیتی تولید و در بازار ارائه نموده است. انواع دستگاه هویه آنالوگ و دیجیتال تولید شده توسط این برند امکان انتخاب را برای خریداران فراهم کرده است.

دستگاه هویه برند ولر آلمان از نظر کیفیت فوق العاده بوده و تمام ویژگی‌های بهترین هیتر را در خود دارد. قابلیت نصب انواع نوک هویه، امکان تنظیم دمای دستگاه و حالت استندبای بخشی از امکانات این دستگاه مرغوب است.

بهترین هویه هوای گرم
بهترین هویه هوای گرم

بهترین هویه هوای گرم: ارسا

دستگاه هویه هوای گرم ارسا نیز جزو برندهای معتبر آلمان بوده که از نظر کیفیت و پردازش در سطح بالایی قرار دارد. توان بالای این دستگاه باعث انجام ظرافت بیشتر کار شده و تمام قابلیت‌هایی را که برای لحیم‌کاری از آن انتظار دارید را برآورده می‌سازد.

بهترین هویه هوای گرم: کوییک

دستگاه هیتر کوییک از برندهای چینی در بازار بوده که در مدل‌های آنالوگ و دیجیتال در بازار موجود است. المنت‌های این دستگاه از نوع مصرفی بوده و معمولاً شامل گارانتی نمی‌شوند. برند چینی کوییک انواع محصولات لحیم‌کاری را با کیفیت قابل قبول و قیمت ارزان ارایه داده است. به‌طور کلی کیفیت و قیمت محصولات چینی مانند کوییک و گرداک در مقایسه با برندهای آلمانی و ژاپنی پایین‌تر است.

بهترین هویه هوای گرم: گرداک

اگر به دنبال خرید دستگاه هویه از برند چینی هستید، گرداک نیز از برندهای چینی معتبر در زمینه تولید انواع دستگاه‌های هویه شناخته شده است. این برند مدل‌های مختلف دستگاه هویه را به صورت آنالوگ و هوشمند طراحی و تولید کرده است. مهم‌ترین ویژگی دستگاه هویه و سایر ابزارهای لحیم‌کاری برند گرداک قیمت بسیار ارزان آن است.

فروش اینترنتی انواع دستگاه هویه هوای گرم

فروشگاه اینترنتی آوازک از معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش تجهیزات الکترونیک و تجهیزات صوتی در کشور است. این مجموعه با برخورداری از 40 سال سابقه در این زمینه، به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان اصلی انواع محصولات لحیم‌کاری از جمله دستگاه هویه هوای گرم و لوازم جانبی آن مانند سیم لحیم، روغن لحیم کاری و … در کشورمان شناخته شده است.

برای تهیه و خرید انواع دستگاه هویه در برندهای گوت ژاپن، ارسا و ولر آلمان، کوییک، گرداک چین می‌توانید به سایت آوازک مراجعه نمایید. شماره تماس فروشگاه 02191016050 و سایت avazac.com از راه‌های ارتباطی برای دریافت خدمات و مشاوره‌های لازم از مجموعه آوازک است.

جمع‌بندی

دستگاه هویه هوای گرم یکی از مهم‌ترین ابزارهای لحیم‌کاری بوده و در هنگام خرید لازم است که به ویژگی‌های بهترین دستگاه‌های تهویه توجه شود. برخی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها عبارتند از: دیجیتال بودن هویه، توان بالا، قابلیت تغییر دما، قابلیت تنظیم پرتاب هوا، برخورداری از ایمنی لازم، قابلیت استندبای و سایر ویژگی‌های نظیر قابلیت استفاده از نوک‌های مختلف هویه، قابلیت استفاده توسط افراد مبتدی و نداشتن سر و صدا.

برخی از بهترین مدل‌های دستگاه هویه به برندهای معتبری مانند گوت ژاپن، ولر آلمان، ارسا، کوییک و گرداک چین اختصاص دارد. مجموعه معتبر آوازک از با سابقه‌ترین مراکز وارد کننده دستگاه‌های هویه در برندهای فوق است. شماره تلفن 02191016050 و سایت avazac.com از پل‌های ارتباطی جهت دریافت خدمات و مشاوره برای خرید تجهیزات الکترونیکی و تجهیزات صوتی از این مجموعه است.

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی اول نیوز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

5/5 - (4 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس