به روز رسانی EMUI 12 برای Huawei P30

447
0
به روز رسانی EMUI 12

هواوی گسترش EMUI 12 را برای کاربران بیشتری از P30 lite در سراسر جهان آغاز کرده است. این از ماه گذشته با ویژگی‌های جدید و بهبودهای کیفی مختلف برای کاربران گوشی‌های هوشمند مربوطه توزیع شده است. در این خبر به بررسی به روز رسانی EMUI 12 می پردازیم.

به روز رسانی EMUI 12

آخرین به روز رسانی EMUI 12 نسخه 12.0.0.225 و حجم بسته‌های بیش از 4 گیگابایت، دامنه دسترسی EMUI 12 را برای کاربران P30 lite در بازارهای بیشتر افزایش می‌دهد. به کاربران توصیه می شود این به روز رسانی نرم افزار را به محض ورود به دستگاه P30 lite نصب کنند.

به‌روزرسانی نرم‌افزار EMUI 12 برای تلفن هوشمند Huawei P30 lite یک رابط بصری جدید، یک بخش چند دستگاه(multi-device) در کنترل پنل و همچنین یک نوتیفیکیشن جدید را به ارمغان می‌آورد. از سوی دیگر، به روز رسانی بهبودهای عمده ای برای عملکرد اکوسیستم نرم افزار EMUI دارد.

در مورد EMUI 12 صحبت می کنیم، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، پیشنهاد می کنیم آخرین نسخه نرم افزار EMUI 12 را برای P30 lite خود دانلود و نصب کنید و از جدیدترین مجموعه خدمات استفاده کنید.

طبق اطلاعات، کاربران گوشی های هوشمند Huawei P30 Lite می توانند نرم افزار EMUI 12 را با رفتن به Settings > following the System & services section (تنظیمات > و دنبال کردن بخش سیستم و خدمات) برای دریافت جدیدترین نسخه سیستم عامل دانلود کنند.

با این حال، قبل از دانلود این ارتقاء بزرگ، باید اقدامات احتیاطی را نیز رعایت کنید. ابتدا، قبل از سوار شدن به واگن EMUI 12، از داده های مهم یک نسخه پشتیبان تهیه کنید،  شارژ باتری را پر کنید، و سپس به سراغ بخش ارتقا بروید.

هواوی Nova 7i به‌روزرسانی EMUI 12 ژوئن 2022 را دریافت می‌کند

ما وارد ماه آگوست شدیم و هواوی هنوز با آپدیت ژوئن 2022 برای دستگاه ها خلاصه نشده است. در همین حال، گوشی هوشمند هواوی Nova 7i به‌روزرسانی وصله(patch) امنیتی EMUI 12 ژوئن 2022 را برای تقویت بیشتر دریافت می‌کند.

به ویژه، غول فناوری چینی برای گسترش وصله 

(patch)ژوئن 2022 برای دستگاه‌های EMUI کمی دیر کرده است، خوب دلیل شیرینی پشت به‌روزرسانی‌های آهسته منتشر می‌شود. یک نقص در یک به روز رسانی می تواند بلافاصله توسط کاربر نهایی به هواوی گزارش شود تا از گسترش و استفاده گسترده آن جلوگیری کند.

این یک حرکت عاقلانه از طرف هواوی برای اطمینان از عدم دریافت نرم افزار معیوب است. بنابراین، اگر کاربر هواوی Nova 7i در کشورهای استرالیا و آسیا و اقیانوسیه هستید، برای بهینه‌سازی سیستم بهتر هر چه سریع‌تر آن را بگیرید.

وصله (patch) امنیتی EMUI هواوی Nova 5T جولای 2022 در حال گسترش است

چند روز پیش، هواوی شروع به انتشار وصله (patch)امنیتی ژوئیه 2022 برای گوشی های هوشمند Nova 5T کرد که دارای نرم افزار EMUI 12 هستند. با این حال، این به روز رسانی در حال گسترش است تا کاربران بیشتری بتوانند بقیه دستگاه ها را با آخرین پیشرفت های امنیتی پوشش دهند.

با این حال، یک نکته قابل توجه این است که این سیستم عامل هیچ تغییر عمده ای در سیستم نرم افزار EMUI ندارد. این نشان می دهد که وصله(patch) جولای 2022 در درجه اول برای بهبود جنبه امنیتی هواوی Nova 5T کار می کند.

در مورد آن، مصرف‌کنندگان می‌توانند این جدیدترین میان‌افزار Nova 5T را با نسخه 12.0.0.152 دانلود کنند، که ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد. از طرف دیگر، حجم بسته دانلود OTA نسبتاً کوچک در حدود 200 مگابایت است.

مصرف‌کنندگانی که قبلاً نرم‌افزار EMUI 12 را بر روی تلفن هوشمند Nova 5T خود نصب کرده‌اند، می‌توانند این سیستم‌افزار جدید را از طریق منوی تنظیمات دریافت کنند. برای دانلود باید Settings را باز کنید > از اینجا روی System & updates کلیک کنید و سپس روی Software updates از اینجا کلیک کنید و به دستورالعمل های روی صفحه بروید.

باید بدانید که سیستم آخرین ساخت نرم‌افزار EMUI را برای دستگاه شما دریافت می‌کند و پس از کلیک آن را دانلود می‌کند – DOWNLOAD AND INSTALL. در ادامه، چند چیز وجود دارد که باید برای اهداف ایمنی و راهنمایی بدانید.

  1. این به‌روزرسانی اطلاعات شخصی شما را پاک نمی‌کند، اما به شما توصیه می‌شود قبل از ادامه به‌روزرسانی، از اطلاعات مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  2. حافظه داخلی کافی برای ذخیره بسته دانلودی را حفظ کنید.
  3. بسته به روز رسانی پس از تکمیل مراحل به روز رسانی به طور خودکار حذف می شود.
  4. پس از تکمیل به‌روزرسانی، Nova 5T شما به‌طور خودکار شروع به کار می‌کند و آن را برای موارد استفاده اولیه تنظیم می‌کند
  5. برای تجربه کاربری بهتر، پیشنهاد می کنیم دستگاه خود را حداقل 2 تا 4 دقیقه بلافاصله پس از راه اندازی مجدد دستگاه کنار بگذارید.

آخرین عرضه نرم افزار به تدریج در حال گسترش است و به زودی همه دستگاه های موجود را پوشش می دهد.

EMUI 13 تم پویا اندروید را به ارمغان می آورد؟

HarmonyOS 3.0 راه اندازی شده است و هواوی عرضه آن را برای بازار جهانی تایید نکرده است. از این رو، سازنده فناوری چینی ممکن است EMUI 13 را در نیمه پایانی سال جاری بر اساس نسخه جدید اندروید برای ما ارائه دهد.

علیرغم اینکه یک پایگاه مشکوک است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هواوی بالاخره یک نسخه اندروید جدید با EMUI 13 عرضه کند. اگر این اتفاق بیفتد، قطعاً مایلیم آخرین تم پویا اندروید را در EMUI 13 ببینیم.

منبع : huaweicentral

4.7/5 - (20 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس