پرتاب دوج کوین به فضا !

50
0
پرتاب دوج کوین به فضا

حساب توییتری DogeDesigner در توییت جدید خود و به نقل از افراد مطلع، اعلام کرده که ماموریت فضایی DOGE-1 به ماه زودتر از مارس سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی نخواهد شد. در حالی که هنوز تاریخ دقیقی برای پرتاب ماهواره DOGE-1 اعلام نشده، گفته می‌شود که DOGE-1 یکی از ۱۱۴ محموله ماهواره‌ای در ماموریت فالکون ۹ در سال ۲۰۲۳ خواهد بود. در این پست به بررسی پرتاب دوج کوین به فضا می پردازیم.

پرتاب دوج کوین به فضا

طبق گزارش‌ها، این پروژه اولین ماموریت فضایی است که هزینه آن به طور کامل با یک ارز دیجیتال (دوج کوین) تامین می‌شود. DOGE-1 یک ماهواره مکعبی است که قرار است با استفاده از حسگرها و دوربین‌ها اطلاعاتی را در مورد ماه به دست آورد. با انجام این ماموریت، شرکت فضایی اسپیس ایکس (SpaceX) با مدیریت ایلان ماسک، امیدوار است که بتواند کاربرد ارزهای دیجیتال را در فضا نشان دهد.
ماسک این ماموریت را در ماه می سال گذشته اعلام کرد که در آن زمان، منجر به افزایش قیمت DOGE شد. در حالی که قرار بود این ماموریت در سال ۲۰۲۲ انجام شود، افراد مطلع به این موضوع گفته‌اند که این تاخیر به دلیل عدم آمادگی ماهواره Intuitive Machines بوده که محموله اولیه است.
در این میان، نکته قابل‌توجهی که وجود دارد این است که DOGE-1 می‌تواند تاثیر صعودی بالقوه‌ای بر قیمت ارز دیجیتال دوج کوین داشته باشد.

thecryptobasic

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس