دستورالعمل های ایجاد NFT آرت به صورت رایگان برای مبتدیان

در هفته‌های اخیر NFT‌ها، دنیای کریپتو را متحول کرده‌اند. در ادامه به دستورالعمل های ایجاد NFT آرت به صورت رایگان برای مبتدیان می‌پردازیم.

41
0

در هفته‌های اخیر NFT‌ها، دنیای کریپتو را متحول کرده‌اند، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می‌توانید آرت خود را توکنیزاسیون (روندی است که در آن دارایی‌های مختلف به دارایی دیجیتال تبدیل می‌شوند) کنید و یا کجا می‌توانید کالاهای کلکسیونی پیدا کنید. در ادامه به دستورالعمل های ایجاد NFT آرت به صورت رایگان برای مبتدیان می‌پردازیم.

ایجاد NFT آرت به صورت رایگان برای مبتدیان

2 دستورالعمل های ایجاد NFT آرت به صورت رایگان برای مبتدیان

نحوه کار:

۱. MetaMask را دانلود کنید.

۲. خرید یا انتقال ETH

۳. با OpenSea ثبت نام کنید.

۴. NFT خود را ایجاد کنید.

۵. آن را برای اعتبار سنجی در بلاکچین ارسال کنید و NFT شما آماده است!

۱. MetaMask

مورد اول: دانلود یک کیف پول MetaMask.

MetaMask یک کیف پول آنلاین با یکپارچه سازی پیشرفته dApp است که به کاربرانش امکان می‌دهد با افزونه Chrome خود از طریق DeFi خریدهای بین برنامه‌ای را انجام دهند.

کلمه عبور خود را برای بازیابی روی یک تکه کاغذ بنویسید و می‌توانید به مرحله بعدی بروید.

۲. خرید یا انتقال ETH

ایجاد مدرک تغییرناپذیر از تصویر شما رایگان است، اما از آنجا که NFT‌ها از طریق بلاکچین Ethereum منتقل می‌شوند، برای انتقال و اعتبار سنجی توکن، هزینه‌های گس (gas) در نظر گرفته شده است.

می‌توانید ETH را از دارایی خود به کیف پول جدید MetaMask منتقل کنید یا آن را از طریق پلتفرم ادغام شده Wyre خریداری کنید.

۳. با OpenSea ثبت نام کنید

دستورالعمل های ایجاد NFT آرت به صورت رایگان برای مبتدیان

پس از کمی جستجو و رد برخی از گزینه‌های گران قیمت‌تر ایجاد NFT (مثلا یک سایت ۱۵۰۰ دلار هزینه می‌گیرد)، OpenSea را پیدا کردیم.

OpenSea “بزرگ‌ترین بازار NFT” است و خدمات ایجاد توکن NFT را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. با این حال، توکن باید بر روی بلاکچین اعتبارسنجی شود تا قابل انتقال و “واقعی” باشد.

۴. NFT خود را ایجاد کنید

هنگام ایجاد NFT از یک فایل JPG، می‌توانید تعیین کنید که سازنده با هر بار انتقال فایل از یک کاربر به کاربر دیگر، چه مقدار کارمزد دریافت کند.

همچنین می‌توانید اطلاعاتی از جمله هایپرلینک‌ها، تعداد کپی برای ایجاد و پیام‌های مخفی را که فقط مالک NFT به آنها دسترسی دارد، را به تصویر اضافه کنید.

۵. آن را به بلاکچین منتقل کنید

بلاکچین در واقع سابقه‌ای از معاملات است. بنابراین منطقی است که توکن NFT شما برای تأیید وجود آن در بلاکچین، باید ارسال شود.

خودشه! اکنون می‌توانید NFT‌ها را به عنوان هدیه برای دوستان خود بسازید یا شاهکاری بسازید که کسی برای داشتن آن میلیون‌ها دلار بپردازد. تصمیم را کاملا به خود شما می‌سپارم.

حال که با دستورالعمل های ایجاد NFT آرت به صورت رایگان برای مبتدیان آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

4.4/5 - (10 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس