پیش بینی تاریخ عرضه Beyond Good and Evil 2

63
0
تاریخ عرضه Beyond Good and Evil 2

بازی Beyond Good and Evil 2 سالهاست که در حال توسعه است و زمان آن رسیده است که بدانیم آیا این بازی قبل یا بعد از عناوین اصلی دیگر عرضه خواهد شد. در ادامه با اول نیوز همراه شوید تا تاریخ عرضه Beyond Good and Evil 2 را پیش بینی کنیم.

پس از گزارش‌های اخیر در مورد لغو و تاخیرهای متعدد یوبی‌سافت در پروژه‌های اعلام‌شده و اعلام‌نشده، طرفداران نگران بودند که اقدامات این شرکت در مقطعی بر Beyond Good and Evil 2 تأثیر بگذارد. تشخیص اینکه Beyond Good and Evil 2 در چرخه به اصطلاح جهنم توسعه قرار دارد یا خیر سخت است، اما آنچه مسلم است این است که این بازی برای اولین بار در E3 در سال 2017 معرفی شد و از آن زمان تاکنون هیچ خبری در مورد آن منتشر نشده است. مدتی بود که طرفداران به این باور رسیده بودند که این پروژه برای همیشه متوقف شده است، اما اعلامیه اخیر شرکت فرانسوی یوبی سافت نشان داد که بازی هنوز در دست ساخت است.

از آنجایی که Beyond Good and Evil 2 تاریخچه طولانی و پیچیده‌ای دارد، تشخیص اینکه “فعال و در حال توسعه” بودن در اینجا به این معنی است که بازی به زودی عرضه خواهد شد، دشوار است، به خصوص با تمام مشکلات داخلی که به نظر می‌رسد یوبی سافت را در این اواخر تحت تاثیر قرار داده است. در واقع، این شرکت اعلام کرده است که Avatar: Frontiers of Pandora احتمالاً در کنار یک بازی جدید Assassin’s Creed به سال آینده به تعویق خواهند افتاد، در حالی که عناوینی مانند Splinter Cell VR و Ghost Recon Frontline به طور کلی لغو شدند. با این نوسانات داخلی، تنها می‌توان پیش‌بینی کرد که Beyond Good and Evil 2 چه زمانی ممکن است منتشر شود، و آیا قبل یا بعد از دیگر عناوین مورد انتظار عرضه خواهد شد.

بازی علمی تخیلی

احتمال عرضه زود هنگام Beyond Good and Evil 2

در این که یکی از موردانتظارترین بازی‌های ویدیویی دهه قرار است The Elder Scrolls 6 باشد که به طور طعنه‌ای در E3 درست یک سال پس از Beyond Good and Evil 2 به دنیا نشان داده شد، شکی وجود ندارد. با اینکه هیچ چیزی برای این بازی جدید Bethesda مشخص نشده است، این احتمال وجود دارد که پس از Fable جدید منتشر شود، اتفاقی که احتمالاً به زودی با توجه به اینکه Starfield در نیمه اول سال 2023 منتشر خواهد شد. یک پیش بینی خوب می‌تواند باشد. یعنی The Elder Scrolls 6 حداکثر بین سال‌های 2025 و 2026 منتشر می‌شود، موضوعی که Beyond Good and Evil 2 را در موقعیت خوبی قرار می‌دهد تا قبل از آن منتشر شود.

بازی Grand Theft Auto 6 نیز اخیراً به دلیل گزارش‌هایی مبنی بر اینکه یک قهرمان زن خواهد داشت و طنز این فرنچایز برخلاف سایر نسخه‌های مجموعه، گروه‌های منحرف به حاشیه رانده شده را مسخره نمی‌کند، موضوع داغی بوده است. برخلاف The Elder Scrolls 6، بازی GTA 6 می‌تواند بین سال‌های 2024 و 2025 عرضه شود، به این معنی که می‌تواند در کنار Beyond Good and Evil 2 یا حتی زودتر از آن قرار بگیرد. کار Rockstar Games روی نسخه بازسازی شده از سه گانه اصلی Grand Theft Auto تا حد زیادی مورد بی مهری و واکنش ضعیف طرفداران قرار گرفت، و بنابراین GTA 6 باید زودتر از اینها عرضه شود تا آن را جبران کند.

در نهایت، Avowed بیشترین احتمال را دارد که قبل از Beyond Good and Evil 2 عرضه شود، چرا که منابع معتبر گفته‌اند که مراحل توسعه‌ی بازی نقش‌آفرینی Obsidian Entertainment به خوبی پیش می‌رود. طبق شایعات، این بازی ممکن است در اوایل سال آینده میلادی عرضه شود، که با توجه به سابقه متزلزل شرکت، آن زمان بعید برای عرضه بازی اکشن ماجراجویی یوبی سافت است. حتی اگر Avowed به تعویق بیفتد، با توجه به اینکه چند سالی است که در حال توسعه بوده است، احتمالاً قبل از پایان سال 2024 عرضه خواهد شد.

به طور کلی، شانس Beyond Good and Evil 2 برای رسیدن به برخی از این غول‌ها خیلی بد نیست، اما این تنها در صورتی صادق است که روی این بازی واقعاً به اندازه عنوان بعدی Assassin’s Creed کار شود. با این حال، همچنین قابل قبول است که فکر کنیم چرخه توسعه عجیب و غریب Beyond Good and Evil 2 به پایان نمی‌رسد، به این معنی که بین تاخیرهای بیشتر و مشکلات داخلی Ubisoft، بازی می‌تواند پس از هر سه عنوان فوق الذکر عرضه شود. اتفاقی که در نوع خود می‌تواند یک فاجعه باشد. چرا که انتظارات را از این بازی بالا و بالاتر خواهد برد.

بازی Beyond Good and Evil 2 هم‌اکنون در حال توسعه است. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ آیا Beyond Good and Evil 2 قبل از The Elder Scrolls 6, GTA 6, Aowed عرضه می‌شود؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس