معرفی بهترین تکسچر پک های ماینکرافت

بسته‌های بافتی یا تکسچر پک های ماینکرافت به عنوان رسمی که لقب گرفته‌اند، هیچ تغییری در نحوه عملکرد بازی ایجاد نمی‌کنند،

1102
2
معرفی بهترین تکسچر پک های ماینکرافت

در بازی‌ای که تمام امپراطوری خود را بر بستری باز برای بیان خود بنا نهاده است، تنها زمان لازم بود که مردم محدودیت‌های خلاقیت Minecraft را به خارج از محدوده خود بازی برسانند. تغییر در بنیان ساده و در عین حال دوست داشتنی و پر سر و صدا بازی، با دادن آزادی به گیمرها امکان‌پذیر شده است. در ادامه شما را با بهترین تکسچر پک های ماینکرافت آشنا می‌کنیم.

مطالب زیر را هم بخوانید:

معرفی بهترین تکسچر پک های ماینکرافت

بسته‌های بافتی یا بسته‌های تکسچر که به عنوان رسمی که لقب گرفته‌اند، هیچ تغییری در نحوه عملکرد بازی ایجاد نمی‌کنند، بلکه هدف شما این است که رنگ و بویی تازه به دنیای خود بدهید. هیچ راهی برای تعمیر و نگه داری کامل Minecraft وجود ندارد و اکثر مردم نیز چنین چیزی را نمی‌خواهند، اما آن‌ها می‌توانند جو جدیدی را ایجاد کنند که کاوش دوباره در آن را هیجان انگیز کند. در اینجا برخی از بهترین بسته های بافت Minecraft آورده شده است.

۱. Faithful

معرفی بهترین تکسچر پک های ماینکرافت RPG ۱

چرا یکی از مواردی را که هدف آن وفادار بودن به بازی اصلی است را بررسی نمی‌کنید؟ به هر حال، این یکی از محبوب‌ترین بسته‌های موجود است. گرچه ممکن است در نگاه اول تفاوتی بین این بسته و Minecraft سنتی مشاهده نکنید، اما در واقع وضوح تصاویر بازی پایه را دو برابر می‌کند. اگر در طی ۱۰ یا چند سالی که از شروع بازی می‌گذرد، دکل و مانیتور خود را ارتقا داده‌اید و فقط می‌خواهید بازی بدون اینکه چیزی تغییر کند، از نظر بصری ادامه یابد، این گزینه عالی است.

۲. Bare Bones

معرفی تکسچر پک های ماینکرافت

بر خلاف گزنه‌ی آخر این مقاله، اگر شما دوست دارید بازیتان شبیه به بازی‌های Atari شود که شبیه بازی‌های سه بعدی است، می‌توانید از این تکسچر پک استفاده کنید. Bare Bone یک تکسچر پک لذت بخش است، تمام رنگ‌ها و تکسچر‌ها روشن، تمیز و ساده هستند. در بسیاری از بازی‌ها این یک مشکل حساب می‌شود ولی در ماینکرفت بسیار جذاب است و به طرفدار‌های بازی‌های Retro توصیه می‌شود.

۳. Retro Nes

تکسچر پک های ماینکرافت

اگر برای به یاد آوردن خاطرات شما، آتاری کافی نیست، می‌توانید از Retro Nes استفاده کنید. این تکسچر پک با تداعی کردن خاطرات شما در بازی‌های Super mario و Castlevania لبخند به صورت شما می‌آورد. مطمئناً ممکن است لبه‌ها کمی دندانه دار و بافت‌ها کمی بد باشند، اما این باعث می‌شود که همه احساس بی عیب‌تری داشته باشند. اگر می‌خواهید سطح مورد علاقه خود را از هر بازی NES کلاسیک بازسازی کنید این بسته ظاهر کاملاً قدیمی به آن می‌بخشد.

۴. Mythic

معرفی بهترین تکسچر پک های ماینکرافت RPG

تکسچر پک Mythic جایی است که ما را به واقعی‌تر شدن هدایت می‌کند. این تکسچر پک به آبجکت‌ها تم تیره‌تری می‌دهد. همچنین باعث افزایش جزییات در شن‌ها، چوب‌ها و سنگ‌ها می‌شود. این تکسچر پک به شما حس روستایی بیش‌تری می‌هد. با اینکه تغییرات زیادی را در بازی به وجود نمی‌آورد ولی باعث به وجود آمدن حس خاصی در شما می‌شود.

۵. John Smith Legacy

بهترین تکسچر پک های ماینکرافت RPG

اگر شما دنبال یک تجربه با جزییات در یک جهان فانتزی هستید، این تکسچر پک و تکسچر پک بعدی به کار شما می‌آید، چیزی که این تکچسر پک را منحصر به فرد می‌کند، این است که این تکسچر پک تلاش زیادی کرده که اسلحه‌ها را شبیه به فیلم‌های قرون وسطایی کند. این برای انواع خلاقیت‌های خارج از تخیل نیز عالی است، مانند خلاقیت‌هایی با مضمون دزدان دریایی، یا حتی جنگل های عمیق.

۶. Dokucraft

معرفی تکسچر پک های ماینکرافت RPG

این تکسچر پک بازی را شبیه به بازی‌های کلاسیک RPG می‌کند. شما می‌توانید Dokucraft را برای احساس، جادوگران و شوالیه‌ها دریافت کنید، اما در اینجا Dokucraft High و Dwarven نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را نیز تجربه کنید. به خصوص Skybox Dokucraft High’s فوق العاده خیره کننده است، در حالی که Dwarven واقعاً احساسی گرم و عمیق به نورپردازی در مناطق زیرزمینی می‌بخشد.

۷. Default Photo Realism

تکسچر پک های ماینکرافت RPG

تعداد کمی بسته بافتی وجود دارد که سعی می‌کند Minecraft را تا آنجا که ممکن است به رئالیسم نزدیک کند، اما بسیاری احساس می‌کنند که این کار بیش از حد است. Default Photo Realism یک تعادل عالی در حفظ خوانایی فوری بازی ایجاد می‌کند، اما همچنین یک برش واضح بالاتر از بسته پیش فرض است. در اصلی این بسته سایه‌های واقع بینانه و پویا را اضافه می‌کند، که توسط هر بلوک و موجودی ایجاد می‌شود. این به تنهایی می‌تواند یک عمق و باورپذیری به جهانیان بدهد.

۸. Realistico

بهترین تکسچر پک های ماینکرافت

اگر می‌خواهید تا حد اعلای بافت‌های Minecraft بروید، Realistico اینجاست که مرزها را از بین ببرد. بسته به طراحی جالب بازی وفادار مانده است، اما این بسته تکسچرها، جزئیات نور، سایه‌ها و موارد دیگر را تا حد امکان واقعی گرایانه می‌کند. صحنه‌های ساده‌ای مانند یک میز چوبی در زیر یک سنگ درخشان در شب، یا مشرف به دریاچه هنگام طلوع آفتاب، به موارد زیبایی تبدیل می‌شوند که هرگز فکر نمی‌کردید Minecraft باشد. این واقعاً چیزی است که باید دیده شود تا باور شود. نزدیک شدن به بعضی از آجرها، چوب‌ها یا حتی چمن‌ها می‌تواند شما را گول بزند و فکر کنید که این بازی فقط یک دسته مربع‌های جمع شده نیست.

حال که با بهترین تکسچر پک های ماینکرافت آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

4.2/5 - (59 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 دیدگاه برای “معرفی بهترین تکسچر پک های ماینکرافت

  1. چطور دانلود کنمشون

    • · 7 آذر 1402 در 15:03

      بنظر من داخل اینترنت بزنی میاره مثال : دانلود تکسچر ماینکرافت (بع یک خط فاصله و نام تکسچر) به داخل سایت های مخطلف برو و دانلود کن

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس