پیش خرید Samsung Galaxy Buds2 Pro در هند از فردا شروع می شود، قیمت اینجاست

43
0
پیش خرید Samsung Galaxy Buds2 Pro

پیش خرید Samsung Galaxy Buds2 Pro جدید سامسونگ از فردا برای پیش خرید در هند در دسترس خواهد بود. قیمت معمولی آنها 18000 روپیه است، اگرچه مشتریان «همه بانک‌های پیشرو» می‌توانند 3000 روپیه بازگشت نقدی دریافت کنند که 17 درصد از قیمت را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، اگر هدفون‌های جدید را از قبل پیش خرید کنید، می‌توانید یک شارژر بی‌سیم سامسونگ با قیمت کاهش‌ یافته فقط 500 روپیه (معمولاً 3000 روپیه) خریداری کنید. قاب هدفن ‌ها از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و البته گوشی‌های مختلف سامسونگ (از جمله گوشی‌های تاشو جدید Z) از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

Galaxy Buds2 Pro در رنگ‌های گرافیتی، سفید و بنفش بورا موجود است. بله، این همان رنگ بنفش بورا به رنگ جدید Galaxy S22 است، اگرچه آن رنگ خاص هنوز به هند راه پیدا نکرده است. Galaxy Z Flip4 جدید نیز در Bora Purple در دسترس خواهد بود (امروز آخرین روز از پیش خرید است، بنابراین این آخرین فرصت برای دریافت هدایای منحصر به فرد و سایر امتیازات است).

و در حالی که در حال مرور فروشگاه آنلاین سامسونگ هستید، سری جدید گلکسی واچ 5 را نیز بررسی کنید (قیمت آن در اینجا آمده است). ساعت 40 میلی‌متری نقره‌ای با بند بنفش بورا مطابقت دارد.

در نهایت، در اینجا نحوه مقایسه Galaxy Buds2 Pro جدید با مدل های قبلی Buds آمده است:

PS. اگر آن را از دست دادید، قیمت Galaxy Buds2 Pro در غرب 230 یورو / 230 دلار است. پیش‌سفارش‌ها در حال انجام است، فروش از 26 آگوست آغاز می‌شود. پیش خرید Samsung Galaxy Buds2 Pro را زودتر انجام دهید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس