متا شروع به آزمایش چت های انجمن برای گروه های فیس بوک در مسنجر می کند

95
0
چت های انجمن برای گروه های فیس بوک

امروز مارک زاکربرگ اعلام کرد که متا شروع به آزمایش چت های انجمن برای گروه های فیس بوک در داخل مسنجر کرده است و این کلمات قطعاً گیج کننده به نظر می رسند، بنابراین بیایید آنچه را که در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم باز کنیم.

احتمالاً راحت‌ تر است که Chats را به عنوان تفسیر خود متا از Discord در نظر بگیرید. این ها برای گروه های فیس بوک در دسترس خواهند بود و شما می توانید به پیام رسان فیس بوک بپیوندید و در آن شرکت کنید.

به نقل از horse’s mouth، “با چت های انجمن، افراد می توانند در زمان واقعی با انجمن های خود در مورد موضوعات مورد علاقه خود در فیس بوک و مسنجر از طریق متن، صدا و ویدئو ارتباط برقرار کنند. این تجربه به طور یکپارچه مسنجر و گروه های فیس بوک را با هم ترکیب می کند.” حال و هوای فوری تر – “مدیران اکنون می توانند گفتگو را در مورد یک موضوع شروع کنند و به جای اینکه منتظر بمانند مردم در مورد یک پست نظر بدهند، پاسخ های لحظه ای دریافت کنند”.

شخصی که چت انجمن را ایجاد می‌کند می‌تواند آن را در دسته‌ها سازماندهی کند، بنابراین اعضای گروه به راحتی می‌توانند آنچه را که برایشان جالب است پیدا کنند. به‌عنوان سرپرست، می‌توانید یک چت برای اعضای گروه درباره یک موضوع خاص، یک چت رویداد برای یک گردش یا جلسه، یک چت پخش فقط برای اعلام به‌روزرسانی‌های گروهی و یک چت فقط برای سرپرست برای همکاری با سایر ادمین ها و مدیران. همچنین می‌توانید کانال‌های صوتی بسازید، و شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از ورود به کانال صوتی، ویدیو را فعال کنند.

همانطور که تاکنون به شدت اشاره شده است، چت های انجمن فقط برای اعضای یک گروه قابل دسترسی است. فیس بوک انواع ابزارهای تعدیل را برای اطمینان از بد نبودن تجربه ارائه می دهد. بدیهی است که این شرکت امیدوار است که تجربه بی‌درنگ مردم را به استفاده از چت‌های اجتماعی سوق دهد، و اگر موفقیت Discord به نتیجه برسد، ممکن است کارساز باشد. چت های انجمن برای گروه های فیس بوک را خواندیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس