استفاده دیسکورد از هوش مصنوعی برای مقابله با آزار و اذیت مجازی

Discord شرکتی را خریداری کرده که روی ابزارهای شناسایی آزار و اذیت آنلاین کار می‌کند. در ادامه به استفاده دیسکورد از هوش مصنوعی می‌پردازیم.

35
0
دیسکورد از هوش مصنوعی برای مقابله با آزار و اذیت مجازی

بازار هوش مصنوعی بسیار داغ است. شرکت‌های بزرگ به دلیل تحلیل این بازار و دیدن پتانسیل بالا برای درآمد از آن در آینده، بر‌روی آن سرمایه گذاری می‌کنند. برای مثال چند وقت پیش کمپانی مایکروسافت شرکت هوش مصنوعی Nuance را باقیمت ۱۹/۷ میلیارد دلار خریداری کرد. البته شرکت‌های کوچک‌تر هم از این بازار بی‌بهره نبودند. در ادامه به استفاده دیسکورد از هوش مصنوعی برای مقابله با آزار و اذیت مجازی می‌پردازیم.

خرید شرکت هوش مصنوعی Sentropy توسط دیسکورد برای مقابله با آزار و اذیت مجازی

1 استفاده دیسکورد از هوش مصنوعی برای مقابله با آزار و اذیت مجازی

Discord شرکتی را خریداری کرده است که روی ابزارهای هوش مصنوعی برای شناسایی آزار و اذیت آنلاین کار می‌کند. این شرکت، Sentropy نام دارد و شبکه‌های آنلاین را نظارت می‌کند، سپس راهی برای جلوگیری از افراد مشکل ساز و فیلتر کردن پیام‌هایی که دیگر افراد نمی‌خواهند ببینند، به کاربران ارائه می‌دهد. اولین محصول آن‌ها Sentropy Protect، نام داشت و به کمک کاربران به پاک سازی پیام‌هایی با محتوای آزار دهنده می‌پرداخت.

این شرکت اکنون ابزارهای مستقل خود را تعطیل کرده و به Discord پیوسته است، جایی که قصد دارد به برنامه چت بسیار محبوبش را با گسترش و توسعه بسیار امن کند. چیزی که این شرکت همواره بخاطر آن مورد انتقاد قرار می‌گرفت. این می‌تواند یک خرید خوب برای این شرکت باشد. Discord با بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه یک شبکه عظیم دارد، در این سرویس بیش از ۱۹ میلیون انجمن فردی تشکیل شده است. ایجاد امنیت و مقابله با افراد مشکل ساز می‌تواند چالش بزرگی برای تیم داخلی Discord باشد.

ابزاری مانند Sentropy می‌تواند به تیم دیسکورد کمک کند تا رفتارهای نادرست را در شبکه‌هایی که نظارت می‌کنند، کنترل کنند. به گفته سخنگوی شرکت Discord از این خرید برای گسترش توانایی‌های خود در شناسایی و حذف محتوای بد و رشد تیم خود شرکت صورت گرفته است. آنها گفتند که اعتماد و ایمنی “اولویت اصلی” برنامه‌ی دیسکورد است.

مشخص نیست که این شرکت برای خرید Sentropy چقدر پرداخت کرده است و آیا این شرکت دیگر به صورت کامل و انحصاری برای Discord کار خواهد کرد یا باید منتظر محصولات و سرویس‌های هوش مصنوعی از سما دیسکورد باشیم؟ پاسخت این سوالات در آینده مشخص خواهد شد.

حال که استفاده دیسکورد از هوش مصنوعی برای مقابله با آزار و اذیت مجازی را دریافتید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس