کارگردان فیلم Ghostbusters 4 مشخص شد

31
0
فیلم Ghostbusters 4

سونی پیکچرز سرانجام کارگردان فیلم Ghostbusters 4 را انتخاب و معرفی کرد و همچنین بازگشت برخی از بازیگران در این قسمت تایید شده است.

کارگردان فیلم Ghostbusters 4

سونی پیکچرز در اردیبهشت امسال ساخت این فیلم را تایید و اعلام کرد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان قسمت جدید فیلم شکارچیان روح مشخص شده است. جیل کنان، کارگردان فیلم Monster House وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Ghostbusters: Afterlife را بر عهده گرفته است. او پیش از این در نوشتن فیلمنامه فیلم Ghostbusters 3 کمک کرده بود و همچنین در نوشتن فیلمنامه فیلم شکارچیان روح ۴ نقش خواهد داشت.

جیسون رایتمن، کارگردان فیلم Ghostbusters: Afterlife که پیش از این انتظار می‌رفت برای کارگردانی این قسمت نیز بازگردد، در نقش نویسنده و تهیه‌کننده در فیلم Ghostbusters 4 نقش خواهد داشت و باز خواهد گشت. جیسون بلومنفلد دیگر نویسنده دنباله فیلم شکارچیان روح: افترلایف خواهد بود. همچنین بازگشت پل راد و کری کن در فیلم Ghostbusters 4 تایید شده است و اتفاقات این فیلم قرار است در نیویورک جریان داشته باشد که به معنای بازگشت گروه شکارچیان روح به این شهر مانند قسمت‌های اصلی است.
علاوه‌بر فیلم Monster House، جیل کنان وظیفه کارگردانی آثاری چون فیلم City of Ember، فیلم Poltergeist، یک قسمت از سریال Scream و فیلم A Boy Called Christmas را نیز بر عهده داشته است. فیلم Ghostbusters: Afterlife که توانست نقدهای نسبتا مثبتی را دریافت کند، توانست بیش از ۱۹۷/۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل بیش از ۱۲۹/۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۶۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

فیلم مورد نظر در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۹ آذر ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

joblo

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس