گزارش عملکرد تیم تحلیل ارزهای دیجیتال اول پرداخت

76
0
تحلیل ارزهای دیجیتال

تیم تحلیلی اول پرداخت از سال 2020 کار خود را شروع کرده است و همیشه با زیر نظر داشتن بازارهای مالی و اخبار و حواشی بازار سعی بر این داشته است که پیش بینی ها و تحلیل های درست و دقیقی را ارائه دهد. طبق پیش بینی هایی که بر روی سایت در این سال ها منتشر شده است نشان از دقیق بودن تحلیل ها و حتی در بعضی از سال ها فراتر از تحلیل ها و انتظارات بازار ارزهای دیجیتال رشد کرده است.

بعد از 4 سال فعالیت در بازار رمز ارزها متن پیش رو پیش بینی ها و تحلیل هایی است که تیم اول پرداخت طی این سال ها به کاربران خود ارائه داده تا بتوانند در تصمیم گیری های خود برای سرمایه گذاری اهداف بهتری را انتخاب و سود بیشتری را کسب کنند.

هرچند تیم تحلیلی ما این مورد را تاکید دارند که بازارهای مالی به خصوص بازار کریپتو کارنسی از ریسک بسیار بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار است و سرمایه گذاران همیشه باید ریسک پذیری بسیار بالا را در نظر داشته باشند.

 

 تحلیل ارزهای دیجیتال اول پرداخت در سال 2020

در این سال بیت کوین در محدوده 3 تا 7 هزار دلار خرید و فروش می شد که پیش بینی ما این بود که در اواخر سال 2020 بیت کوین تا 20 هزار دلار و حتی فراتر از آن افزایش خواهد داشت. تیم تحلیل ما در اواخر 2020 از نتایج شگفت زده شد و بیت کوین در اوایل سال 2021 به رقم تاریخی 38 هزار دلار رسید.

تحلیل کامل را در این لینک بخوانید.

 تحلیل ارزهای دیجیتال اول پرداخت در سال 2021

در این سال بیت کوین سال رویایی را پشت سر گذاشت و در تحلیل های اول پرداخت همیشه گفته شد که عدد 100 هزار دلار برای بیت کوین به حقیقت نمی پیوندد و بیت کوین سال 2021 را با عدد 50 هزار دلار به پایان می رساند و کف قیمتی 44 هزار دلار می تواند باشد.

تحلیل کامل در این لینک موجود است.

 تحلیل ارزهای دیجیتال اول پرداخت در سال 2022

در سال 2022 بازار رمز ارزها بسیار پر نوسان و غیر قابل پیش بینی بودند و اوایل 2022 در تحلیل ها به صورت مکرر گفته شد که این بازار و قیمت بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال بازار ممکن است به طور بسیار شدیدی ریزش داشته باشند. در تحلیل های ما پیش بینی شد که حتی تا 10 هزار دلار هم امکان ریزش قیمت وجود دارد و عملا رسیدن قیمت به 100 هزار دلار و یا سقف قبلی این ارز 64 هزار دلار عملا غیر ممکن است.

تحلیل کامل در این لینک موجود است.

پیش بینی و تحلیل اول پرداخت برای سال 2023

در سال پیش رو همه منتظر بیت کوین 100 هزار دلاری خواهند بود اما پیش بینی ها از سالی به شدت نزولی و راکد خبر می دهند بازار خرسی ارزهای دیجیتال ادامه خواهد داشت و بعید به نظر می رسد که با مشکلات اقتصادی جهانی که پس از دوره کرونا گریبان اکثر اقتصاد های بزرگ دنیا را گرفته است بیت کوین بتواند عددی بالای 24 هزار دلار را به خود ببیبند.

تحلیل کامل در این لینک موجود است.

ارزی لند پلتفرم جدید مجموعه اول پرداخت برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

مجموعه اول پرداخت برای راحتی کاربران خود در خرید و فروش ارزهای دیجیتال پلتفرم ارزهای دیجیتال خود به نام ارزی لند را با پشتیبانی از بیش از 150 ارز معتبر بازار کریپتو کارنسی راه اندازی نمود. این پلتفرم به صورت C to P است و بدون واسطه و فقط با گرفتن کارمزد شبکه های ارزهای دیجیتال تراکنش های شما را انجام می دهد. و ارز خریداری شده شما را مستقیم به کیف پول دلخواه شما منتقل می کند.

برخی از ویژگی های سرویس ارزی لند:

  • خرید بدون کارمزد و فقط با پرداخت کارمزد شبکه
  • خرید با بهترین نرخ بازار و قیمت های مناسب
  • خرید بیش از 150 ارز شناخته شده بازار رمز ارزها
  • فروش آنی و خرید ارز دیجیتال شما با بهترین نرخ و تسویه حساب در کمترین زمان ممکن
  • بدون خطر بلاک شدن حساب خود با خیال راحت از ما خرید کنید

ارزی لند پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال که پشتوانه خود را سال ها اعتماد شما مشتریان عزیز به مجموعه اول پرداخت می داند و بهترین خدمات را مناسب کاربران خود ارائه می دهد.

تحلیل های گفته شده صرفا به منظور راهنمایی و کمک به شما سرمایه گذاران عزیز است. تصمیم گیری نهایی برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی به عهده هر شخص می باشد که ریسک از دست دادن سرمایه یا سود احتمالی را در نظر بگیرد.

منبع: اول پرداخت

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس