گوشی گیمینگ ردمجیک ۸ پرو

49
0
گوشی گیمینگ ردمجیک ۸ پرو

گوشی گیمینگ ردمجیک ۸ پرو در تاریخ ۲۶ دسامبر (پنجم دی ۱۴۰۱) رسماً معرفی خواهد شد. اکنون نوبیا جزئیاتی را درمورد این گوشی گیمینگ به‌اشتراک گذاشته است.

گوشی گیمینگ ردمجیک ۸ پرو

تیزرهای منتشر شده در حساب ویبو نوبیا نشان می‌دهد گوشی گیمینگ بعدی این شرکت از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره خواهد برد و همچنین از فناوری شارژ سریع ۱۶۵ وات پشتیبانی خواهد کرد و شارژ کامل دستگاه کمتر از ۱۵ دقیقه طول خواهد کشید.

نوبیا ردمجیک ۸ پرو به باتری 8C مجهز خواهد شد و این یعنی برای افزایش ایمنی و کارایی از هشت سلول مجزا بهره خواهد برد. این دستگاه برای محافظت از دستگاه هنگام شارژ از سه خروجی مختلف استفاده می‌کند. طبق اعلام برند متعلق به ZTE، این گوشی هوشمند با شارژر ۱۶۵ واتی اختصاصی و کابل USB C به USB C فقط در مدت ۱۴ دقیقه به‌طور کامل از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ خواهد شد.

گوشی گیمینگ ردمجیک ۸ پرو
Red Magic 8 Pro

تیزرهای Red Magic 8 Pro به عمرباتری ۴۷ ساعته‌ی آن اشاره دارند، اما نمی‌توان بدون درنظر گرفتن الگوی مصرف کاربران درمورد عمرباتری این دستگاه در استفاده‌های روزمره صحبت کرد.

پرچم‌دار کنونی نوبیا موسوم‌به ردمجیک 7S پرو، عملکرد بسیار خوبی ارائه داد و به‌همین دلیل پیش‌بینی می‌شود Red Magic 8 Pro عملکردی به‌مراتب بهتر از نسل قبل خود داشته باشد.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس