بهترین پاوربانک های 2022

70
0
بهترین پاوربانک های 2022

بهترین پاوربانک های و بسته‌های باتری، انرژی اضافی را برای دستگاه‌های الکترونیکی شما در مواقعی که دسترسی به دیوار یا پریز برق ندارید، در دسترس قرار می‌دهند. آنها می توانند انواع دستگاه ها از جمله تلفن، تبلت و لپ تاپ را تغذیه کنند. در این مقاله به معرفی بهترین پاوربانک های 2022 می پردازیم.

بهترین پاوربانک های 2022

پاوربانک ها همه دستگاه های ضروری شما را شارژ می کنند. آنها در اشکال و اندازه‌های مختلف، از میله‌های شارژ کوچک 2000 میلی آمپر ساعتی (میلی آمپر ساعت) گرفته تا پاوربانک‌های با ظرفیت بالا که بیش از 30000 میلی‌آمپر ساعت برق خالص دارند، عرضه می‌شوند.

انتخاب پاوربانک به سه معیار اصلی بستگی دارد: ظرفیت، اندازه و زمان شارژ. شارژرهای قابل حمل ظرفیتی بین 2000 تا 30000 میلی آمپر ساعت( mAh) دارند. شارژرهای کوچک 5000 میلی آمپر ساعتی (mAh) معمولاً برای دو شارژ کامل گوشی هوشمند مناسب هستند، در حالی که یک شارژر قابل حمل 20000 میلی آمپر ساعتی(mAh) می تواند دستگاه ها را با باتری های بزرگتر مانند لپ تاپ ها چندین بار شارژ کند.

علاوه بر این، شارژرهای قابل حمل در اندازه ها و وزن های مختلف عرضه می شوند. پاوربانک جیبی به راحتی قابل حمل هستند اما معمولاً دارای یک پورت USB هستند. باتری‌های قابل حمل با ظرفیت بزرگ‌ تر وزن بیشتری دارند اما سریع‌تر شارژ می‌شوند و درگاه‌های USB اضافی را برای شارژ همزمان دو یا چند دستگاه نگه می‌دارند. در نهایت، زمان شارژ مهم است. شارژرهای سریع می توانند یک گوشی هوشمند را در عرض 40 دقیقه از صفر تا کامل شارژ کنند، در حالی که شارژرهای جیبی و انرژی خورشیدی ممکن است زمان بیشتری را صرف کنند.

دستگاه‌هایی را که قصد شارژ کردن آن را دارید، ظرفیت دستگاهتان، تعداد دستگاه‌هایی که باید شارژ کنید، و تعداد دفعات دسترسی به شارژر دیواری را در نظر بگیرید. یک شارژر قابل حمل که با نیازهای شما مطابقت ندارد، احتمالاً بدون استفاده در خانه می‌نشیند، بنابراین حتماً به آنچه نیاز دارید فکر کنید. اکنون، به خواندن ادامه دهید تا درباره انتخاب های ما برای بهترین شارژرهای قابل حمل بیشتر بدانید.

پاوربانک Anker PowerCore Slim 10000

بهترین پاوربانک های 2022
بهترین پاوربانک های 2022

جنبه مثبت

طراحی براق و مینیمالیستی

PowerIQ و VoltageBoost سرعت شارژ را بهینه می کند

محافظ نسوز، شارژ بیش از حد و حفاظت از اتصال کوتاه

جنبه منفی

ظرفیت محدود (خروجی 18 وات)

پاوربانک Anker PowerCore Slim 10000 جایزه برتر ما را برای بهترین شارژر قابل حمل کلی دریافت می کند. کارایی آن در حد است، با 10000 میلی آمپر ساعت برای شارژ دو بار آیفون 12 خوب است. زمان شارژ مجدد از صفر تا کامل کم است و تقریباً 6 ساعت طول می کشد. همچنین با نمای(profile) بسیار باریک تکان می خورد و به راحتی در جیب جلو یا پشت جا می شود. این شارژر قابل حمل با سطحی سبک و بافتی که شبیه شطرنجی است، ظاهر خوبی دارد.

PowerCore Slim همچنین دارای یک فناوری اختصاصی به نام PowerIQ است که تمام دستگاه های متصل را شناسایی می کند و به طور خودکار ولتاژ خروجی را برای به حداکثر رساندن سرعت شارژ تنظیم می کند. یک ویژگی اختصاصی جداگانه، VoltageBoost، همچنین به دلیل مقاومت کابل، به صاف کردن خروجی ولتاژ نامنظم کمک می کند. انتظار داشته باشید دستگاه ، شما را بشناسد و سرعت شارژ بدون وقفه را از این طریق ارائه دهد.

اگرچه نیروندترین گزینه موجود نیست،Anker PowerCore Slim 10000 دارای تمامی سیستم های ایمنی ضروری (مانند شارژ بیش از حد و حفاظت از اتصال کوتاه) است ، علاوه بر پوشش ضد حریق و کنترل دما. تنها نقطه ضعف ما با Anker PowerCore Slim 10000 این است که می تواند تنها یک دستگاه را در یک زمان شارژ کند. با این حال،کیفیت ساخت استثنایی، شارژ سریع/مستمر، و قیمت ارزش‌گذار ارزش آن را دارد.

بهترین پاوربانک ارزان قیمت: پاوربانک Iniu

بهترین پاوربانک های 2022
بهترین پاوربانک های 2022

جنبه مثبت

فقط 0.5 اینچ ضخامت

می تواند آیفون 13 را تا 3 بار شارژ(تغذیه) کند

نمایش می دهد

جنبه منفی

شامل دوشاخه برای شارژ مجدد نمی شود

بدون کابل یکپارچه

شارژر قابل حمل Iniu یک گزینه عالی و ارزان برای کاربرانی است که فقط یک دستگاه برای شارژ منظم دارند. با استفاده از خروجی های سه گانه 3A، می تواند تا سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کند. از صفر تا شارژ کامل، ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی آن برای یک بار شارژ آیپد ایر و یک آیفون 13 تا 3 بار کافی است. به علاوه، برخلاف Anker PowerCore Slim 10000، شارژر قابل حمل Iniu دارای نشانگر قدرت است. به شکل عجیبی شبیه یک اثر پنجه (پا) است و به شما امکان می دهد بدانید چه مقدار آب میوه باقی مانده است. 

ما همچنین عاشق این واقعیت هستیم که شارژر قابل حمل Iniu بسیار باریک است. با ضخامت تنها 0.5 اینچ، مناسب جیب و کیف است. با توجه به قیمت، این شارژر قابل حمل ترکیب خوبی از ظرفیت، اندازه و خروجی های سه آمپری 3A را برای شارژ چند دستگاه ارائه می دهد.

بهترین پاوربانک برای لپ تاپ: پاوربانک Omni 20

بهترین پاوربانک های 2022
بهترین پاوربانک های 2022

جنبه مثبت

شامل شارژر بی سیم Qi

شارژ عبوری را فعال می کند

ساختار لاستیکی راحت و نرم

جنبه منفی

سیستم منو غیر مستقیم(شهودی)

 شارژر قابل حمل Omni 20 انتخاب ترجیحی ما برای لپ تاپ است، با ظرفیت باتری 20000 میلی آمپر ساعتی، پورت USB-C، شارژر بی سیم Qi و دو درگاه USB-A. همچنین دارای شارژ عبوری است که آن را به یک آداپتور برق جهانی تبدیل می کند که در حین شارژ دستگاه های دیگر، خود را شارژ می کند. یکی از ویژگی های مورد علاقه ما در شارژر قابل حمل Omni 20 طراحی و ساخت آن است.

یک LCD هوشیار(زیرک) قدرت باقیمانده را نشان می‌دهد و یک ساختار لاستیکی لمسی نرم به جذب ضربه کمک می‌کند و چسبندگی را در قسمت‌های محکم فراهم می‌کند.

Omni 20 ارزان ترین شارژر قابل حمل نیست، اما ارزش پذیرش را دارد.

بهترین شارژر خورشیدی قابل حمل: پاوربانک Goal Zero Nomad 7

بهترین پاوربانک های 2022
بهترین پاوربانک های 2022

جنبه مثبت

ساخت و ساز ناهموار

قدرت انرژی خورشیدی را با استفاده از نشانگرهای LED نشان می دهد

شامل حفره هایی ( سوراخ هایی )برای آویزان کردن

جنبه منفی

نمی توان کاملا صاف تا کرد

زمان شارژ کندتر نسبت به شارژرهای قابل حمل قدیمی (سنتی)

شارژر قابل حمل Goal Zero Nomad 7 یک گزینه هوشمند برای فضای باز است، جایی که اغلب به پریز برق دسترسی ندارید. برخلاف شارژرهای قابل حمل  قدیمی (سنتی) به سبک آجری، این شارژر خورشیدی قابل حمل یک پنل خورشیدی تاشو 7 واتی با پایه قابل جدا شدن برای موقعیت یابی و اطمینان از دریافت اشعه های خورشید ارائه می دهد. همچنین دارای یک جیب هواکش برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد است. یک نشانگر LED نیز وجود دارد که از یک سری 4 چراغ LED برای نشان دادن قدرت خورشیدی در حال حاضر استفاده می کند.

توجه داشته باشید، با این حال، این دستگاه تنها زمانی که در معرض نور خورشید قرار می گیرد برق را تامین می کند و شارژ واقعی را نگه نمی دارد. این یک نقطه ضعف تاسف بار (ناخوشایند)است، اما می‌توانید یک شارژر قابل حمل متفاوت انتخاب کنید تا مطمئن شوید که بسته باتری در صورت نیاز دارید.

بهترین پاوربانک مقاوم: پاوربانک مقاوم Techsmarter 20000 میلی آمپر ساعتی

بهترین پاوربانک های 2022
بهترین پاوربانک های 2022

جنبه مثبت

سلول 20000 میلی آمپر ساعتی برای شارژ مجدد کافی بزرگ است

✓ 18 پورت   W USB-C Power Delivery

طراحی مقاوم

چراغ قوه داخلی

جنبه منفی

بدون ویژگی های فانتزی (تجملی) با انرژی خورشیدی

بدون شارژ بی سیم

اگر به یک شارژر قابل حمل نیاز دارید که به اندازه کافی مستحکم باشد تا به هر کجا که می روید ببرید،پاوربانک مقاوم و ضد آب Techsmarter یک انتخاب عالی است. این یک سلول بزرگ 20000 میلی آمپر ساعتی را ارائه می دهد که برای حداقل پنج شارژ کامل اکثر تلفن های اندرویدی مدرن (و بیشتر برای کاربران آیفون) مناسب است،و دارای سه خروجی از جمله پورت 18W USB-C Power Delivery است. چیزی که این شارژر را خاص می کند طراحی آن است که به گونه ای ساخته شده است که در برابر سقوط تا سه فوت بدون آسیب دیدگی مقاومت کند. دارای گواهینامه IP66 است که به محافظت از آن در برابر آب و آلودگی کمک می کند،و ساختار لاستیکی آن را به اندازه کافی محکم می کند تا در حین حرکت در کوله پشتی قرار گیرد. حتی با یک چراغ قوه LED داخلی با تنظیمات High Torch، Low، Strobe و SOS همراه است.

شارژرهای دیگر سرعت بیشتری را ارائه می دهند،و هیچ ویژگی فانتزی شارژ با انرژی خورشیدی یا شارژ بی سیم وجود ندارد،اما این بسته قدرت ،مطمئناً کار را برای هر کسی که در حال حرکت به قدرت اضافی نیاز دارد انجام می دهد.

بهترین پاوربانک کوچک: پاوربانک Slim 2

بهترین پاوربانک های 2022
بهترین پاوربانک های 2022

جنبه مثبت

چهار نشانگر قدرت LED

مشخصات باریک و جمع و جور

شامل آداپتور شارژ

جنبه منفی

فقط یک پورت خروجی سریع 2.1A

شارژر قابل حمل اسلیم 2 یک شارژر بسیار زیبا و بدون ظرافت  به اندازه رژ لب است. علیرغم ظرفیت کم 5000 میلی آمپر ساعتی، برای تقریباً دو بار شارژ کامل آیفون 13 مناسب است که برای کاربران سبک‌تر کافی است.

یک پورت خروجی سریع 2.1 آمپری سرعت شارژ را بر اساس گوشی هوشمند شما بهینه می کند. خود پاوربانک قابل حمل نیز با استفاده از آداپتور ارائه شده در عرض 3 ساعت به طور کامل شارژ می شود. 

چهار نشانگر LED روی پایه شارژر قابل حمل اسلیم 2 نیز میزان برق باقیمانده را به شما اطلاع می دهند. Slim 2 ساده است، اما همچنان یک شارژر فوق العاده مفید است.

بهترین پاوربانک برای آیفون: Mophie Snap + شارژر قابل حمل آیفون

بهترین پاوربانک های 2022
بهترین پاوربانک های 2022

جنبه مثبت

فوق العاده باریک و جمع و جور

قرار دادن دکمه خوب

شارژ بی سیم محدود به خروجی 7.5 وات

جنبه منفی

فقط یک گزینه رنگ

در موارد پارچه ای موثر نیست

شارژر قابل حمل Mophie Snap+ شارژر مورد علاقه ما برای آیفون است. این محصول دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که برای شارژ آیفون 12 و آیفون 12 پرو از 0 تا 100 تقریبا دو بار خوب است. جایی که Mophie Snap+ با جمع و جور بودن و طراحی خود می درخشد. ابعاد آن تنها 2.64 در 4.41 در 0.49 اینچ با بافت آلومینیومی گان متال است. با همه دکمه ها و پورت های استراتژیک در پایین قرار داده شده است. یک پیوست MagSafe به آن اجازه می دهد تا به پشت آیفون شما نیز متصل شود و به آن اجازه می دهد بدون کابل شارژ به صورت بی سیم شارژ شود.

شارژر Mophie ممکن است بزرگترین بسته باتری نباشد، اما به سادگی برای آیفون عالی است. این شارژر قابل حمل با آیفون 13، آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس سازگار است.

منبع : howtogeek

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس