۱۵ بازی نینتندو سوئیچ برای کودکان

74
0
بازی نینتندو سوئیچ برای کودکان

اگر کودکانی دارید که باید سرگرم شوند، با این بازی های نینتندو سوییچ مطمئناً خوشحال خواهند شد. در ادامه 15 بازی نینتندو سوئیچ برای کودکان را به شما معرفی میکنیم.

نینتندو سوییچ یک کنسول عالی برای تمام سنین است، به ویژه برای نوجوانان. دلیلش این است که تعداد زیادی بازی جذاب و کاملاً سرگرم کننده وجود دارد تا آنها را خوشحال نگه دارد. خواه اکشن، ماجراجویی، پازل یا ساختنی باشد.

اگر به دنبال خرید چند بازی برای کودکان یا نوجوانان خود هستید، ما این لیست از بهترین بازی های نینتندو سوییچ را گردآوری کرده ایم. البته ممکن است بخواهید از قبل آنها را بررسی کنید، به ویژه به این دلیل که بدون شک از بازی کردن آنها نیز لذت خواهید برد!

1. بازی نینتندو سوئیچ برای کودکان: Animal Crossing: New Horizons

Animal Crossing: New Horizons
Animal Crossing: New Horizons

Animal Crossing: New Horizons تعریف آرامش است. کودکان می‌توانند جزیره خود را از پایه بسازند، با حیوانات بامزه تعامل داشته باشند، برای تزئین خانه های خود پول به دست آورند، ماهی و موجودات را برای پر کردن موزه صید کنند. این بازی در زمان واقعی اجرا می‌شود و دنیای درون بازی نسبت به آب و هوا و تعطیلات واقعی واکنش نشان می‌دهد که لایه‌ای از سرگرمی را اضافه می‌کند.

2.بازی نینتندو سوئیچ برای کودکان: Minecraft

Minecraft
Minecraft

Minecraft پرفروش ترین بازی ویدیویی تمام دوران است، بنابراین بعید است که شما به معرفی آن نیاز داشته باشید. این پلتفرم روی طیف گسترده ای از پلتفرم ها، شامل نینتندو سوییچ، در دسترس است و به بازیکنان اجازه می‌دهد جهان هایی را که به طور تصادفی تولید می‌شوند کشف کنند و هر آنچه را که تصور می‌کنند بسازند. نسخه Switch شامل پوسته ها، بافت ها و موسیقی شخصیت ها با تم ماریو است.

3. Just Dance 2022

Just Dance 2022
Just Dance 2022

برای تشویق ورزش، Just Dance به شما امکان می‌دهد با آهنگ های هنرمندانی مانند Camila Cabello، Taylor Swift و Billie Eilish همراه باشید. در مجموع 40 آهنگ وجود دارد، اگرچه می‌توانید گزینه ها را از طریق سرویس اشتراک پولی گسترش دهید. در Just Dance، شما شخصیت های رنگارنگ روی صفحه را دنبال می‌کنید و از حرکات خود نمره می‌گیرید. یک حالت ویژه برای بچه ها وجود دارد که رقص ساده تری دارد.

4.بازی نینتندو سوئیچ برای کودکان: LEGO Marvel Super Heroes

LEGO Marvel Super Heroes
LEGO Marvel Super Heroes

تقریباً همه بچه ها لگو و مارول را دوست دارند، پس چه چیزی بهتر از یک بازی ویدیویی که این دو را ترکیب کند؟ صادقانه بگویم، هیچ یک از بازی های لگو خسته کننده نیست، اما این یکی از بهترین ها است. این بازی یک اکشن-ماجراجویی لذت بخش است که به فرزندان شما اجازه می‌دهد تا به عنوان ابرقهرمانان مورد علاقه خود در هنگام مبارزه با دکتر دووم و لوکی برای نجات دنیا ایفای نقش کنند.

5.بازی نینتندو سوئیچ برای کودکان: Super Mario Odyssey

Super Mario Odyssey
Super Mario Odyssey

Super Mario Odyssey یکی از بهترین بازی های انحصاری Nintendo Switch است و برای کودکان نیز عالی است. این ماجراجویی جهانگردی سرشار از هیجان و نوآوری است و ماریو در حال کاوش در دنیاهای مختلف برای کشف اسرار و جمع آوری ستاره ها است. حالت کمکی ویژه ای وجود دارد که بازی را ساده می‌کند، از جمله سلامت احیا کننده و فلش های هدایت کننده، که آن را برای کودکان ایده آل می کند.

6.بازی نینتندو سوئیچ برای کودکان: Fortnite

Fortnite
Fortnite

مانند Minecraft، Fortnite نیز بازی دیگری است که نیازی به معرفی ندارد. این بازی بتل رویال رایگان بازیکنان را وارد دنیایی بزرگ و دیوانه وار می‌کند، با این هدف که آماده شوند و آخرین نفری باشند که می‌ایستند. با توجه به خشونت انیمیشنی و ماهیت آنلاین بازی، Fortnite برای نوجوانان مناسب تر است. بدون شک دوستان آنها آن را بازی می‌کنند و می‌توانند به صورت مجازی یا حضوری با آنها ارتباط برقرار کنند تا به عنوان یک تیم مبارزه کنند.

7. Kirby and the Forgotten Land

 Kirby and the Forgotten Land
Kirby and the Forgotten Land

Kirby and the Forgotten Land یک پلتفرم سه بعدی فوق العاده است که شخصیت اول را در حال کشف تمدن های متروکه می‌بیند. کودکان از توانایی Kirby در قورت دادن اشیا و تبدیل شدن به آنها مانند ماشین ها خوششان می‌آید، و یک حالت Co-op وجود دارد تا بتوانند به صورت جفت با هم بازی کنند.

8. Captain Toad: Treasure Tracker

Captain Toad: Treasure Tracker
Captain Toad: Treasure Tracker

Captain Toad یک بازی گیج کننده ایزومتریک است که در آن کودکان وزغ کاوشگر را کنترل می‌کنند که او از موانع عبور می‌کند و به دنبال ستاره های طلایی می‌گردد. کمی مهارت لازم است، Treasure Tracker همچنین دارای برنامه ریزی مسیر و چرخاندن دوربین برای کشف مناطق مخفی است. همچنین یک حالت Co-op برای سرگرمی دو نفره وجود دارد.

9.بازی نینتندو سوئیچ برای کودکان: Mario Party Superstars

Mario Party Superstars
Mario Party Superstars

سری Mario Party قدیمی است ولی این یکی از نظر کیفیت متفاوت است. Superstars بازگشتی به اوج است و دارای تابلوهای کلاسیک از ورودی Nintendo 64 مانند Space Land و Horror Land است. این یک بازی درخشان با 100 مینی بازی است که میتوان آن را به صورت محلی یا آنلاین بازی ککرد.Mario Party فرزندان شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد.

10. Mario + Rabbids Kingdom Battle

Mario + Rabbids Kingdom Battle
Mario + Rabbids Kingdom Battle

Rabbids یک بازی سلیقه ای است، Mario و Rabbids برای نجات پادشاهی قارچ، با نبردهای سرگرم کننده و پویا که در کنار پازل های حیله گر می‌نشینند، با هم متحد می‌شوند.

11.بازی نینتندو سوئیچ برای کودکان: Yoshi’s Crafted World

Yoshi's Crafted World
Yoshi’s Crafted World

از نظر بصری، Yoshi’s Crafted World برای کودکان خردسال عالی است. سطوح از اشیاء روزمره ساخته شده‌اند، با دایناسور سبز دوستی که می‌دود، می‌پرد و هرچیزی که در راهش قرار دارد را می‌خورد تا تمام کلکسیون ها را به دست آورد. برای بازیکنان کم سن، حالت Mellow وجود دارد که کارها را آسانتر می‌کند، مانند دادن بال به یوشی، قابل مشاهده کردن آیتم های مفید و قدرت کمتر از دشمنان.

12.بازی نینتندو سوئیچ برای کودکان: Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Crash Bandicoot 4: It's About Time
Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Crash Bandicoot یک شخصیت نمادین است که در ابتدا توسط Naughty Dog به عنوان یک انحصاری پلی استیشن از سال 1996 به بعد توسعه یافت. اخیراً، فرنچایز Crash با ریمسترها احیا شده است، اما It’s About Time یک پلتفرم کاملاً جدید است. این بازی با تعداد انگشت شماری از شخصیت ها و مکانیک های گیم پلی خلاقانه، مطمئناً کودکان در هر سنی را راضی می‌کند.

13. Mario Kart 8 Deluxe

Mario Kart 8 Deluxe
Mario Kart 8 Deluxe

Mario Kart 8 Deluxe نسخه قطعی این سری نینتندو است. شخصیت های دنیای ماریو را در مسابقات کرت دیوانه‌وار در برابر یکدیگر قرار می‌دهد. به لطف مواردی مانند پوسته و بمب، هیچ کس برای مدت طولانی ایمن نیست. Mario Kart 8 Deluxe با جلوه های بصری پر جنب و جوش و آهنگ های فوق‌العاده، یک خرید ضروری برای نینتندو سوییچ است.

14. Pokémon Sword and Shield

Pokémon Sword and Shield
Pokémon Sword and Shield

علیرغم اینکه دهه ها پیش این بازی رونمایی شد، فرنچایز پوکمون هیچ نشانه‌ای از کاهش یا از دست دادن محبوبیت ندارد. Pokémon Sword and Shield یک بازی RPG عالی است که به کودکان اجازه می‌دهد تا دنیای فانتزی را کشف می‌کنند و مهارت های رزمی خود را تقویت کنند، و به بهترین مربی پوکمون تبدیل شوند. این بازی با حداکثر چهار نفر دیگر به صورت محلی یا آنلاین قابل بازی است.

15.بازی نینتندو سوئیچ برای کودکان: Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

Super Mario 3D World + Bowser's Fury
Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

Super Mario 3D World در ابتدا در Wii U منتشر شد، اما برای دومین بار در سوییچ، به نام Bowser’s Fury، زندگی خود را دریافت کرد. این بازی یک پلتفرم سه بعدی است که در هر قدمی جذابیتی برای خود دارد. شما می‌توانید ماریو و دوستانش را به گربه تبدیل کنید! کودکان می‌توانند بازی را به صورت انفرادی یا با حداکثر سه دوست به صورت مشارکتی بازی کنند.

خرید سوئیچ بازی دیجیتال را در نظر بگیرید

هر یک از این بازی‌ها ساعت‌ها کودکان شما را سرگرم می‌کند و ارزش تکرار زیادی دارد. اگر نگران مفقود شدن کارتریج‌های بازی Switch هستید، فراموش نکنید که می‌توانید بازی‌ها را به‌صورت دیجیتالی از طریق فروشگاه اینترنتی نینتندو خریداری کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که سوییچ شما فضای ذخیره‌سازی اضافی لازم را دارد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس