انتشار آپدیت امنیتی آگوست برای گوشی های سامسونگ گلکسی اس 20، اس 21 و اس 22 به زودی

26
0
انتشار آپدیت امنیتی آگوست برای گوشی های سامسونگ گلکسی

سامسونگ به تحویل سریع عرضه های (به روز رسانی) خود ادامه می دهد. سامسونگ عرضه به‌روزرسانی‌های امنیتی آگوست 2022 خود را در بخش‌هایی از اروپا آغاز کرده است. انتشار آپدیت امنیتی آگوست برای گوشی های سامسونگ گلکسی به زودی آغاز می شود.

گوشی‌های گلکسی اس 20، اس 20 و اس 22 اولین گوشی‌هایی هستند که به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کنند. بازارهای بیشتری این عرضه(patch) را در روزها و هفته های آینده دریافت خواهند کرد.

سامسونگ همچنان در مورد به‌روزرسانی‌های به‌موقع به وعده‌های خود عمل می‌کند. از زمان نگارش این مقاله، تنها 29 جولای است، اما این امر باعث نشده است که سامسونگ از آغاز به‌روزرسانی‌های امنیتی آگوست 2022 زودتر منتشر شود. به گفته پلیس اندروید، این به روز رسانی صاحبان خوش شانس گوشی های سامسونگ گلکسی اس 20، گلکسی اس 21 یا گلکسی اس 22 در آلمان را تحت تأثیر قرار داده است. سایر بازارها احتمالاً به زودی به‌روزرسانی‌های مشابه را دریافت خواهند کرد.

با توجه به تغییرات، به نظر نمی رسد که هیچ ویژگی یا بهبود جدیدی در این به روز رسانی وجود داشته باشد. این بیشتر به منظور بهبود امنیت تلفن همراه با عبارت مبهم “پایداری کلی عملکردها بهبود یافته است”.

بسته به جدول زمانی شرکت مخابراتی بی‌سیم شما، ممکن است چند هفته طول بکشد تا این به‌روزرسانی OTA برای هر گوشی هوشمندی که در حال حاضر توسط سامسونگ پشتیبانی می‌شود در دسترس باشد. انتشار آپدیت امنیتی آگوست برای گوشی های سامسونگ گلکسی خبر خوبی است.

اگر فکر می‌کنید به‌روزرسانی در منطقه شما موجود است، می‌توانید فقط روی برنامه تنظیمات گوشی سامسونگ کلیک کنید، سپس Software update را انتخاب کنید و در نهایت روی گزینه Download and install کلیک کنید. اگر به روز رسانی در دسترس است، باید آن را به سرعت دانلود کنید.

در غیر این صورت، می توانید به سادگی منتظر بمانید تا شرکت مخابراتی شما پیامی مبنی بر آماده بودن به روز رسانی به تلفن شما ارسال کند.

بسیار خوب است که می‌بینیم سامسونگ در به‌روزرسانی‌ها فعال است و هر از گاهی حتی گوگل را بهتر می‌کند. از این گذشته، این استاندارد طلایی است که ما واقعاً دوست داریم از همه سازندگان تلفن های اندرویدی ببینیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس