16 افزونه چت زنده وردپرس برای بهبود روابط با مشتری (2023)

95
0
افزونه چت زنده وردپرس

توانایی برقراری ارتباط یکپارچه با مشتریان می‌تواند تجربه کاربری و فروش وبسایت شما را بهبود بخشد. یکی از بهترین راه ها برای برآورده کردن این نیاز، افزودن یک تابع چت زنده به وبسایت شما است. در واقع، تقریباً 80٪ از مشتریان آنلاین این کانال ارتباطی را به دلیل فوری بودن آن ترجیح می‌دهند. افزونه چت زنده وردپرس را در ادامه معرفی کرده ایم.

افزونه های چت زنده وردپرس متعددی وجود دارد که به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد سریعتر به تیم پشتیبانی دسترسی پیدا کنند یا جزئیات محصول را بپرسند. با این حال، انتخاب بهترین افزونه وردپرس، با توجه به گستره انتخاب های موجود، می‌تواند دشوار باشد.

در این مقاله، ما 16 افزونه وردپرس چت زنده را به همراه ویژگی های کلیدی، قیمت و رتبه بندی آنها فهرست کرده‌ایم تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام راه حل چت زنده برای وبسایت وردپرس شما مناسب است.

1.افزونه چت زنده وردپرس 3CX Live Chat

آمار 3CX Live Chat:

دانلودها: +2 میلیون

رتبه: 4.6/5

بهترین برای: مشاغلی که از بودجه آگاه هستند

مدل قیمت: فریمیوم

3CX یک افزونه چت وردپرس است که راه های متعددی را برای برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان وبسایت در زمان واقعی ارائه می‌دهد، از جمله پیام های زنده و تماس های صوتی یا تصویری. کاربران می‌توانند از طریق یک داشبورد متمرکز وب مشتری به این ویژگی ها دسترسی داشته باشند و آن ها را مدیریت کنند.

فرآیند نصب نسبتاً آسان است و یک wizard بصری بیشتر مراحل نصب را هدایت می‌کند. با ایجاد یک حساب کاربری در وبسایت 3CX شروع کنید و با وارد کردن URL چت زنده در داشبورد وردپرس، آن را در وبسایت وردپرس خود ادغام کنید، سپس روی «Save Changes» کلیک کنید.

3CX سفارشی سازی و تنظیمات مختلفی را برای عملکرد چت زنده شما ارائه می‌دهد، مانند تنظیم ساعات اداری و تغییر ظاهر پنجره چت.

علاوه بر این، می‌توانید مشتریان را با درخواست از آنها برای وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و آدرس ایمیل قبل از دسترسی به چت زنده برای ویجت وردپرس شناسایی و به لیست مخاطبین خود اضافه کنید. این سرویس گیرنده وب همچنین به عنوان یک داشبورد عمل می‌کند که در آن می‌توانید به چت پاسخ دهید یا به تماس ها پاسخ دهید.

همچنین از طریق این داشبورد می‌توانید کارهای ضروری مانند اختصاص دادن یک چت به یک فرد خاص، دسترسی به تاریخچه چت و علامت گذاری مشکلات حل شده را به راحتی انجام دهید.

طرح رایگان 3CX Live Chat به شما امکان می‌دهد تا حداکثر 10 کاربر را برای مشاغل کوچکتر با بودجه محدود بگنجانید. از طرف دیگر، بسته به تعداد کاربرانی که می‌خواهید اضافه کنید و روش میزبانی ترجیحیتان، یکی از برنامه های پریمیوم آن را انتخاب کنید که از 145 دلار در سال شروع می‌شود.

ویژگی های کلیدی:

قابلیت یکپارچه تماس صوتی و تصویری

چت چند کاناله

قابلیت های گسترده مسیریابی چت

2. Tidio

آمار Tidio:

دانلود: 1 میلیون

رتبه: 4.8/5

بهترین برای: کسب و کارهای کوچک

مدل قیمت گذاری: فریمیوم

Tidio یک راه حل ارتباطی ساده و در عین حال قدرتمند برای تجارت آنلاین شما است. گزینه های ادغام بسیاری را ارائه می‌دهد که می‌تواند به بهبود تجربه کاربر و تلاش های کلی بازاریابی شما کمک کند.

نصب و پیکربندی Tidio برای افراد مبتدی و برای کسانی است که می‌خواهند از دردسر اصطلاحات فنی در طول راه اندازی اجتناب کنند.

هنگامی که حساب Tidio خود را ایجاد کردید، setup wizard شما را در مراحل باقی مانده مانند پیکربندی نام نماینده، ظاهر پنجره چت زنده و زبان راهنمایی می‌کند.

داشبورد چت زنده بصری است و می‌تواند به نماینده شما کمک کند تا مشتریان را به سرعت و به طور موثر جذب کند. همچنین می‌توانید جزئیات کاربر مانند آدرس ایمیل، مکان، آدرس IP و صفحات مشاهده شده در سایت وردپرس خود را بررسی کنید.

Tidio ادغام با سایر سیستم عامل های ارتباطی مانند فیسبوک مسنجر و اینستاگرام را ارائه می‌دهد. همچنین به شما امکان می‌دهد حساب Tidio خود را به ابزارهای مختلف بازاریابی آنلاین از جمله Mailchimp، Google Analytics و Hubspot مرتبط کنید.

علاوه بر این، تجربه چت زنده ویژگی هایی مانند پاسخ سریع و ربات چت داخلی را ارائه می‌دهد. Tidio دارای طیف گسترده ای از الگوها برای پاسخ ربات های چت، مانند احوالپرسی، پاسخ به سوالات متداول، یا اخبار و به روز رسانی ها است.

علاوه بر این، می‌توانید ربات چت را برای انجام وظایف مختلف اتوماسیون بازاریابی، از جمله مدیریت سرنخ، تبدیل ترافیک بازاریابی پولی و ارائه کدهای تخفیف به بازدیدکنندگان، پیکربندی کنید.

Tidio یک برنامه رایگان دارد که شامل اکثر قدرتمندترین ویژگی های آن اما با محدودیت هایی است. اگر می‌خواهید از این چت زنده برای نرم افزار وردپرس برای کسب‌وکار در مقیاس متوسط ​​تا بزرگ خود استفاده کنید، برنامه های ممتازی را ارائه می‌دهد که از 19 دلار در ماه شروع می‌شود.

ویژگی های کلیدی:

مبتدی دوستانه

طراحی شیک و بسیار قابل تنظیم جعبه چت

ربات چت همه کاره با قابلیت های اتوماسیون بازاریابی

تجزیه و تحلیل چت یکپارچه

امکان نظارت بر جزئیات و رفتار بازدیدکنندگان از طریق کنترل پنل

3. Pure Chat

آمار Pure Chat:

دانلود: 200000+

رتبه: 4.1/5

بهترین برای: کسب و کارهایی که به دنبال یک افزونه چت زنده ساده و با استفاده آسان هستند

مدل قیمت گذاری: حق بیمه

ویجت Pure Chat که به دلیل سادگی و تطبیق پذیری اش شناخته شده است، تمام ویژگی های لازم برای پیامرسانی فوری را ارائه می‌دهد. این افزونه چت زنده همچنین قابلیت ردیابی کاربر و صفحه گزارش اختصاصی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هنگامی که Pure Chat را در سایت وردپرس خود نصب و فعال کردید، یک منوی جدید برای این افزونه در داشبورد وردپرس شما ظاهر می‌شود که به شما دستور ایجاد یک حساب کاربری را می‌دهد. فرآیند ثبت نام و راه اندازی ساده و مبتدی پسند است.

پس از آن، setup wizard شما را به داشبورد هدایت می‌کند، جایی که تمام تنظیمات در آن قرار دارند. کاربران می‌توانند به اتاق های گفتگو دسترسی داشته باشند و آنها را مدیریت کنند، اعضای تیم را دعوت کنند و تعداد بازدیدکنندگان فعال را در وبسایت های خود ردیابی کنند.

این ویجت چت زنده دارای ویژگی های تحلیلی قوی برای ردیابی معیارهای مهم مانند کل مکالمات، میانگین زمان پاسخ، مدت زمان چت و رتبه بندی است. کاربران می‌توانند این نتایج تجزیه و تحلیل را به یک فایل CSV برای اهداف گزارش ارسال کنند.

Pure Chat به شما امکان دسترسی به تاریخچه چت نامحدود را می‌دهد و به شما امکان می‌دهد رونوشت های چت را از طریق ایمیل ارسال کنید. آخرین اما نه کم اهمیت، این افزونه چت وردپرس همچنین به شما امکان می‌دهد ظاهر جعبه چت زنده را مطابق با موضوع وب سایت خود سفارشی کنید.

طرح قیمت گذاری Pure Chat از 39 دلار در ماه برای طرح سالانه شروع می‌شود، که حداکثر به چهار نماینده یا اپراتور چت زنده اجازه می‌دهد. با این حال، برای کسانی که می‌خواهند تمام ویژگی های آن را امتحان کنند، یک دوره آزمایش رایگان 30 روزه نیز ارائه می‌دهد.

ویژگی های کلیدی:

دسترسی به متن چت

فرآیند نصب آسان

قابلیت های تحلیلی قوی

جعبه چت قابل تنظیم

4.افزونه چت زنده وردپرس Tawk.To Live Chat

آمار Tawk.To:

دانلود: 200000+

رتبه: 4.6/5

بهترین برای: کسب و کارهایی که از بودجه آگاه هستند

مدل قیمت گذاری: رایگان

Tawk.To یک نرم افزار چت زنده است که مکالمات رایگان نامحدود و سایر ویژگی های تعامل با مشتری را برای بهبود تجربه وب سایت شما ارائه می‌دهد. این افزونه چت زنده وردپرس ویژگی های مختلفی را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند با مشتریان خود در ارتباط باشید، بینش به دست آورید و تبدیل ها را افزایش دهید.

پس از نصب و فعال کردن این افزونه چت زنده، به منوی تنظیمات -> Tawk.To در داشبورد وردپرس خود بروید تا شروع به ایجاد حساب جدید خود و پیکربندی ویجت چت کنید.

در طول فرآیند راه اندازی، کاربران باید ویژگی ها و ویجت های چت را ایجاد کنند که با وبسایت وردپرس آنها مرتبط باشد. پس از آن، به داشبورد وردپرس برگردید تا ویژگی و ویجت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از پیکربندی موفقیت آمیز حساب خود و ادغام ویجت چت در سایت خود، به داشبورد Tawk.To دسترسی خواهید داشت. اینجاست که کاربران ویجت های چت زنده خود را اجرا می‌کنند و به ویژگی های اضافی مانند نظارت بر بازدیدکنندگان و تجزیه و تحلیل دسترسی دارند.

Tawk.To به کاربران اجازه می‌دهد یک پایگاه دانش یکپارچه ایجاد کنند که بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق پنجره چت زنده به آن دسترسی داشته باشند. این می‌تواند به بهبود کیفیت و کارایی خدمات مشتری شما کمک کند.

همه این توابع چت زنده به صورت رایگان در دسترس هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری در وبسایت Tawk.To ایجاد کنید و آماده رفتن هستید.

کاربران همچنین می‌توانند برای افزایش ویژگی های چت زنده سایت های خود، برای افزودنی ها هزینه کنند. اینها شامل استخدام نمایندگان زنده یا دستیاران مجازی، حذف نام تجاری از جعبه چت، و فعال کردن اشتراک گذاری ویدیو و صفحه نمایش در جلسه :چت زنده است.

ویژگی های کلیدی

همه ویژگی های کلیدی به صورت رایگان در دسترس هستند

کاربران می‌توانند یک پایگاه دانش یکپارچه ایجاد کنند

ابزارهای تحلیلی داخلی

5. Live Chat By Formilla

آمار Live Chat By Formilla:

دانلود: 150000+

رتبه: 4.8/5

بهترین برای: به دست آوردن و جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل

مدل قیمت: فریمیوم

چت زنده Formilla بر ارائه یک چت زنده بدون دردسر برای تجربه وردپرس با ویژگی هایی مانند ربات های چت و ارتباطات چند کاناله تمرکز دارد. همه این ویژگی ها از طریق یک داشبورد ساده و بصری قابل دسترسی هستند که هم از طریق دسکتاپ و هم از برنامه های تلفن همراه قابل دسترسی است.

کاربران می‌توانند بلافاصله پس از نصب افزونه و ثبت نام در سرویس، از چت زنده Formilla استفاده کنند. این افزونه چت زنده، عملکرد اصلی چت زنده، از جمله پاسخ های سفارشی، ویژگی های چت فعال، و امکان ایجاد چت های گروهی را ارائه می‌دهد.

مهمترین ویژگی Formilla چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌دهد پشتیبانی از چت زنده را به طور مؤثرتری ارائه دهید.

کاربران می‌توانند با استفاده از ربات های کمکی، پاسخ های خودکار به سؤالات متداول را تنظیم کنند یا یک ربات سفارشی برای انجام کارهای رایج فروش و پشتیبانی ایجاد کنند.

Formilla همچنین بیش از قابلیت پشتیبانی چت زنده را ارائه می‌دهد. نظارت بر زمان واقعی بازدیدکنندگان و مدیریت تماس می‌تواند برای افزایش تبدیل استفاده شود. علاوه بر این، قابلیت های بازاریابی مانند ایمیل و پیام های درون برنامه ای را ارائه می‌دهد.

به خاطر داشته باشید که بیشتر این ویژگی ها فقط برای طرح های ممتاز که از 17.49 دلار در ماه شروع می‌شوند برای اشتراک دو ساله در دسترس هستند. از طرف دیگر، Formilla یک طرح رایگان برای مشاغل کوچک با حداکثر 30 چت در ماه و یک نماینده چت در هر حساب ارائه می‌دهد.

ویژگی های کلیدی:

فرآیند نصب فوری

چت ربات های پیشرفته

ویژگی های اتوماسیون بازاریابی قوی

6.افزونه چت زنده وردپرس Smartsupp

آمار Smartsupp:

دانلود: 190000+

امتیاز: 4.8/5

بهترین برای: وبسایت های تجارت الکترونیک

مدل قیمت: فریمیوم

Smartsupp انتخاب خوبی برای کسانی است که می‌خواهند برای فروشگاه های آنلاین خود پشتیبانی چت زنده ارائه دهند. این پلاگین چت زنده ساده ویژگی های ارتباطی و پشتیبانی مشتری را برای بهبود تجربه بازدیدکنندگان شما ارائه می‌دهد.

با یک فرآیند راه اندازی آسان، می‌توانید بلافاصله از این افزونه وردپرس استفاده کنید. به سادگی به داشبورد Smarsupp دسترسی داشته باشید و می‌توانید چت ها و پیام‌رسان های زنده را باز کنید، بازدیدکنندگان وبسایت را در زمان واقعی نظارت کنید و آمار مکالمه را بخوانید.

اینجا همچنین جایی است که می‌توانید اتوماسیون چت را با استفاده از چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی ایجاد و پیکربندی کنید. این ربات های گفتگو می‌توانند وظایف مختلفی از جمله پیام های فعال، راهنمای خرید آنلاین یا پاسخ به سؤالات متداول را انجام دهند.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد Smatsupp توانایی آن است که به بازدیدکنندگان سایت اجازه می‌دهد ضبط های صفحه نمایش خود را برای شما ارسال کنند. این امکان پشتیبانی آسانتر را فراهم می‌کند زیرا نمایندگان می‌توانند ببینند که بازدیدکنندگان چگونه در سایت شما حرکت می‌کنند و محل گم شدنشان را مشخص می‌کنند.

Smartsupp با مقررات حفاظت از داده های عمومی اتحادیه اروپا (GDPR) مطابقت دارد. این مهم است زیرا بیشتر افزونه های چت وردپرس می‌توانند داده ها را از بازدیدکنندگان جمع آوری کنند و به طور بالقوه حریم خصوصی آنها را نقض کنند. Smartsupp مطمئن می‌شود که سایت وردپرس شما مطابق با GDPR است.

اکثر ویژگی های اصلی Smartsupp در برنامه های پولی گنجانده شده است که از 19 دلار در ماه شروع می‌شود و در صورت حساب سالانه شروع می‌شود. سعی کنید این ویژگی ها را با استفاده از آزمایش رایگان 14 روزه امتحان کنید. Smartsupp همچنین یک نسخه رایگان با برخی محدودیت ها ارائه می‌دهد که ممکن است برای سایت های شخصی یا فریلنسرها مناسب باشد.

ویژگی های کلیدی:

قابلیت ضبط صفحه نمایش

سازگار با GPDR

ادغام یکپارچه با پیامرسان فیسبوک

مسیریابی چت

7. Crisp

آمار Crisp:

دانلود: 300000+

رتبه: 4.6/5

بهترین برای: کسب و کارهایی که از بودجه آگاه هستند

مدل قیمت: فریمیوم

اگر به دنبال یک چت زنده بدون دردسر و ساده برای راه حل وردپرس با مکالمات رایگان نامحدود هستید، Crisp گزینه مناسبی است.

این افزونه چت زنده وردپرس یک فرآیند راه اندازی بصری و یک جعبه چت ساده و در عین حال حرفه ای را ارائه می‌دهد.

در این کادر، کاربران می‌توانند به سادگی با ثبت نام در یک طرح رایگان، به عملکردهای ضروری پشتیبانی بلادرنگ مانند چت زنده، فرم تماس، برنامه های موبایل و دسکتاپ دسترسی داشته باشند.

در همین حال، نمایندگان چت زنده می‌توانند پیام های مشتریان را از طریق یک رابط بصری بخوانند و سایر کارهای ضروری مانند حل مشکلات یا انتقال آسان چت ها را انجام دهند.

علاوه بر این، این افزونه چت زنده ویژگی های مفید دیگری از جمله ربات های چت و اتوماسیون بازاریابی ایمیلی را ارائه می‌دهد.

برای مثال، Crisp Helpdesk به شما امکان می‌دهد منابع دانشی را برای پشتیبانی بهتر از بازدیدکنندگان وبسایت خود ایجاد کنید. با دسترسی به ابزار تحلیل داخلی، بینش ارزشمندی در مورد ویژگی ها و ترجیحات مشتریان خود به دست آورید.

این ویژگی به شما امکان می‌دهد کارایی پشتیبانی را با ارزیابی معیارهای اصلی مانند پاسخگویی چت و رضایت مشتری بهبود بخشید.

این نرم افزار چت زنده همچنین ویژگی های اضافی مختلفی را در قالب پلاگین ارائه می‌دهد که شامل ادغام با برنامه های شخص ثالث یا دسترسی به آدرس IP اختصاصی ایمیل می‌شود.

نسخه رایگان Crisp یک انتخاب عالی برای مشاغل کوچک است زیرا به شما اسلات برای دو نماینده چت زنده می‌دهد. با این حال، برای دسترسی به ویژگی های پیشرفته این افزونه چت وردپرس، می‌توانید برنامه های پولی را انتخاب کنید که از ۲۵ دلار در ماه شروع می‌شوند.

ویژگی های کلیدی:

چت نامحدود رایگان

پایگاه دانش یکپارچه

یک ابزار قوی تجزیه و تحلیل چت

8. Facebook Chat Plugin

آمار Facebook Chat:

دانلود: 1 میلیون +

رتبه: 3.5/5

بهترین برای: ادغام با فیسبوک و اینستاگرام

مدل قیمت: رایگان

ویژگی پیام رسانی داخلی یکی از عواملی بود که فیسبوک را از رقبای خود متمایز کرد. این در نهایت به یک نرم افزار اختصاصی چت زنده به نام فیسبوک مسنجر تبدیل شد که از طریق وبسایت و برنامه های تلفن همراه قابل دسترسی است.

امروزه بسیاری از کسب و کارهای آنلاین از فیسبوک مسنجر برای برقراری ارتباط و ارائه پشتیبانی چت زنده به مشتریان خود استفاده می‌کنند. همچنین می‌توانید این سرویس را با استفاده از افزونه چت زنده وردپرس اختصاصی آن در وبسایت خود ادغام کنید.

به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از ویجت چت در سایت وردپرس خود باید یک صفحه فیسبوک داشته باشید. پس از ایجاد پلاگین، افزونه چت وردپرس را نصب و فعال کنید، سپس به تنظیمات -> چت Facebook در داشبورد وردپرس خود بروید تا ویجت را متصل کنید.

پلاگین چت زنده را با اتصال آن به صفحه فیسبوک خود تنظیم کنید و برخی از عملکردهای چت زنده مانند اتوماسیون، پیام های تبریک و ظاهر جعبه چت را پیکربندی کنید. پس از اتمام کار، روی دکمه انتشار کلیک کنید و حباب چت زنده باید در سایت شما ظاهر شود.

برای دسترسی و پاسخ به پیام ها از پلتفرم های مختلف، از جمله افزونه چت زنده وردپرس، به مجموعه Meta Business Suite خود بروید. این داشبورد همچنین به شما امکان می‌دهد سایر ویژگی ها مانند برنامه ریز و تبلیغات فیسبوک را مدیریت کنید.

افزونه مسنجر فیسبوک ویژگی های مختلف چت زنده مفید از جمله اعلان های در دسترس بودن و سه پاسخ خودکار را ارائه می‌دهد.

این افزونه چت زنده به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که حتی اگر حساب فیسبوک ندارند از چت زنده پشتیبانی کنند.

Facebook Chat یک افزونه کاملا رایگان است. تا زمانی که یک حساب کاربری فیسبوک و یک صفحه اختصاصی برای آن داشته باشید، می‌توانید از تمام ویژگی های آن استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

ادغام یکپارچه با حساب های فیسبوک و اینستاگرام

دسترسی به تبلیغات فیسبوک و ابزار تجزیه و تحلیل

جعبه چت قابل تنظیم

9.افزونه چت زنده وردپرس LiveAgent

آمار LiveAgent:

دانلود: 50000+

رتبه: 4.7/5

بهترین برای: مدیریت پشتیبانی مشتری

مدل قیمت گذاری: فریمیوم

LiveAgent یک راه حل پشتیبانی مشتری برای مشاغل در هر اندازه است که یک افزونه جامع چت زنده وردپرس را برای بهبود ارتباطات مشتری ارائه می‌دهد. مجموعه ای از ویژگی ها و ادغام ها، آن را به انتخابی ایده آل برای شرکت هایی تبدیل می‌کند که به دنبال ساده سازی فرآیند پشتیبانی خود و بهبود رضایت مشتری هستند.

نصب و پیکربندی افزونه LiveAgent ساده است، با یک رابط بصری که شما را در فرآیند راه اندازی راهنمایی می‌کند. پس از نصب، می‌توانید به راحتی ظاهر ویجت چت را سفارشی کنید، پاسخ های خودکار را تنظیم کنید و بلیط های پشتیبانی را از داشبورد متمرکز مدیریت کنید.

ویژگی پشتیبانی چند کاناله به شما امکان می‌دهد درخواست های مشتری را از منابع مختلف مانند ایمیل، رسانه های اجتماعی و تماس های تلفنی، همه در یک مکان مدیریت کنید. نمای تایپ بلادرنگ آنچه را که مشتریان شما در پنجره چت تایپ می‌کنند نشان می‌دهد و به نمایندگان کمک می‌کند تا به طور مؤثرتری پاسخ دهند.

ابزارهای تجزیه و تحلیل داخلی و گزارش دهی، بینش های ارزشمندی را در مورد عملکرد پشتیبانی مشتری شما ارائه می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا تصمیم گیری های مبتنی بر داده را بگیرید. علاوه بر این، اتوماسیون پیشرفته و ویژگی های مسیریابی تضمین می‌کند که درخواست های مشتری به مناسبترین نمایندگان هدایت می‌شوند و کارایی و زمان پاسخ را افزایش می‌دهند.

LiveAgent یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را برای آزمایش ویژگی ها و سازگاری آن با نیازهای تجاری شما ارائه می‌دهد. پس از دوره آزمایشی، بسته به ویژگی ها و سطح پشتیبانی مورد نیازتان، می‌توانید از بین چندین طرح پولی که از 9 دلار/نماینده در ماه شروع می‌شود، انتخاب کنید. اگرچه محدودیت هایی وجود دارد، اما کاربران می‌توانند نسخه رایگان افزونه را نیز انتخاب کنند.

ویژگی های کلیدی:

مدیریت پشتیبانی چند کاناله

قابلیت اتوماسیون و مسیریابی

نمایش تایپ در زمان واقعی و نظارت بر بازدیدکنندگان

تجزیه و تحلیل و گزارش یکپارچه

10. WP Live Chat by Chaport

آمار Chaport:

بارگیری: 18000+

رتبه: 5/5

بهترین برای: کسب و کارهایی که از بودجه آگاه هستند

مدل قیمت: فریمیوم

Chaport یک راه حل عالی برای کسانی که به دنبال راهی آسان و لذت بخش برای برقراری ارتباط با مشتریان خود هستند ارائه می‌دهد. این یک فرآیند نصب آسان بدون هیچ گونه پیکربندی فنی دارد، که این افزونه چت زنده را به یک انتخاب عالی برای مبتدیان تبدیل می‌کند.

با ایجاد یک حساب Chaport در وبسایت آنها شروع کنید و به داشبورد چت زنده دسترسی پیدا کنید. از طریق «Settings -> Installation Code» پیمایش کنید و روی «Copy App ID» کلیک کنید. پس از آن، آن را در قسمت Chaport در تنظیمات داشبورد وردپرس خود قرار دهید.

این افزونه چت زنده چندین ویژگی را ارائه می‌دهد تا تجربه پشتیبانی چت زنده شما را موثرتر کند. کاربران می‌توانند از ربات های چت برای کمک به تیم پشتیبانی شما برای پاسخ مؤثرتر به پرسش های متداول، افزایش تبدیل و جذب مشتریان بیشتر استفاده کنند.

با اتصال ویجت چت زنده با سرویس هایی مانند فیسبوک مسنجر، تلگرام یا وایبر، امکان ارتباط چند کاناله را فراهم می‌کند. Chaport به شما امکان می‌دهد زمانی که همه اپراتورها آفلاین هستند پیام دریافت کنید و برای بازدیدکنندگان خود پیام ارسال کنید حتی اگر آنها وبسایت شما را با استفاده از پیام های آفلاین ترک کنند.

همچنین امکان دعوت از چندین نماینده پشتیبانی و ایجاد چت گروهی وجود دارد. ویجت چت Chaport از طریق برنامه های وب، دسکتاپ و موبایل قابل دسترسی است.

کاربرانی که طرح رایگان Chaport را انتخاب می‌کنند، به ویژگی های اساسی مانند چت نامحدود، تاریخچه چت 60 روزه و سفارشی سازی اولیه ویجت دسترسی دارند. اگر می‌خواهید از ویژگی های پیشرفته تر استفاده کنید، نسخه پریمیوم را با 19 دلار در ماه انتخاب کنید.

ویژگی های کلیدی:

چت ربات های قابل اعتماد و آسان برای استفاده

چت و وبسایت نامحدود

چت زنده چند کاناله

11. REVE Chat

آمار REVE Chat:

دانلود: 20000+

امتیاز: 4.5/5

بهترین برای: اتوماسیون پیشرفته

مدل قیمت: حق بیمه

Reve Chat یک افزونه چت همه کاره وردپرس با ویژگی های پیشرفته متعدد است که به شما کمک می‌کند تا کیفیت خدمات مشتری خود را افزایش دهید. این امکان ارتباط چند کاناله و طیف گسترده ای از ادغام های شخص ثالث را فراهم می‌کند.

این نرم‌افزار چت زنده به شما امکان می‌دهد با استفاده از راه اندازهای خودکار و پاسخ های آماده، پشتیبانی بی‌درنگ را به طور موثرتری ارائه دهید. کاربران می‌توانند از ویژگی مسیریابی چت برای هدایت خودکار چت ها به نماینده مناسب استفاده کنند.

سازنده ربات چت با کشیدن و رها کردن ابزاری عالی برای بهبود ویجت چت زنده شما است زیرا می‌تواند سرعت پاسخگویی را افزایش دهد و در دسترس بودن پشتیبانی شما را افزایش دهد.

۹ قالب ربات چت آماده برای عملکردهای مختلف از جمله پرسش‌های متداول، جمع‌آوری بازخورد و تولید سرنخ وجود دارد.

Reve Chat به شما امکان می‌دهد قابلیت چت صوتی و تصویری رایگان، مرور مشترک و اشتراک صفحه نمایش را به پنجره چت خود اضافه کنید. این ویژگی ها به شما امکان می‌دهند مشکلات مشتریان را هنگام مرور سایت وردپرس خود حل کنید.

ویجت های چت زنده بسیار قابل تنظیم هستند. می‌توانید عناصری مانند تم رنگی، نمادهای ویجت و سبک ویجت های چت را تغییر دهید تا جذاب تر و حرفه ای تر به نظر برسند.

این افزونه چت زنده وردپرس همچنین یک ابزار تجزیه و تحلیل قوی برای کمک به شما در بهبود تعامل با مشتری و افزایش احتمالی تبدیل فراهم می‌کند.

قیمت ویژگی های چت زنده Reve Chat از 12 دلار در ماه به ازای هر نماینده برای یک برنامه دو ساله شروع می‌شود. کاربران برای استفاده از ویژگی های ربات چت باید هزینه بیشتری بپردازند که از ۳۹ دلار در ماه برای برنامه دو ساله شروع می‌شود.

قبل از اشتراک در این افزونه چت وردپرس، حتما از مزایای آزمایشی رایگان 14 روزه استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

چت ویدیویی رایگان و به اشتراک گذاری صفحه نمایش

سازنده ربات چت بصری

ویجت های چت زنده قابل تنظیم

ابزار تجزیه و تحلیل داخلی

12.افزونه چت زنده وردپرس LiveChat

آمار LiveChat:

دانلود: 700000+

رتبه: 4.7/5

بهترین برای: وبسایت های تجارت الکترونیک

مدل قیمت گذاری: حق بیمه

LiveChat یک افزونه وردپرس با ویژگی های غنی است که شامل دعوت نامه های چت فعال است که به طور خودکار پیام های شخصی را برای افراد ارسال می‌کند.

برخی از ویژگی ها مانند پاسخ های آماده، پیام های شخصی سازی شده، و نظرسنجی های پس از چت به شما این امکان را می‌دهند که با مشتریان تعامل داشته باشید و پشتیبانی مشتری را به طور مؤثرتری بهبود بخشید. این ویژگی ها نیز بسیار قابل تنظیم هستند تا متناسب با ترجیحات شما باشند.

کاربران می‌توانند با گزینه های سفارشی سازی ویجت چت به راحتی chat box با ظاهری حرفه ای ایجاد کنند. این افزونه وردپرس به شما اجازه می‌دهد تا عناصر مختلفی مانند ظاهر و موقعیت ویجت را تغییر دهید.

علاوه بر این، این افزونه چت زنده پشتیبانی مشتری را کارآمدتر می‌کند. LiveChat می‌تواند چندین جلسه چت را به طور همزمان برگزار کند، چت ها را برچسب گذاری کند، پاسخ های آماده به سوالات متداول ارسال کند و فایل ها را از طریق پنجره چت ارسال کند.

ویجت های چت را نیز میتوان به هر صفحه در سایت شما، از جمله صفحه پرداخت، اضافه کرد.

علاوه بر این، استفاده از این افزونه چت زنده وردپرس آسان است. با سازندگان صفحه پیشرو وردپرس، مانند Elementor، SiteOrigin، و Beaver Builder سازگار است.

همچنین، LiveChat با هر تم وردپرس بدون نیاز به هیچ گونه تغییر اضافی به خوبی کار می‌کند. علاوه بر این، با پلتفرم های اصلی تجارت الکترونیک مانند BigCommerce، WooCommerce و Ecwid سازگار است.

وقتی صحبت از بازاریابی به میان می‌آید، LiveChat با برنامه های محبوب شخص ثالث، مانند Mailchimp و Salesforce، و همچنین پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر ادغام می‌شود.

قیمت طرح های گفتگوی زنده از 16 دلار در ماه شروع می‌شود تا 50 دلار در ماه، سالانه با گزینه ایجاد طرح سفارشی صورت حساب می‌شود. LiveChat همچنین برنامه های افزودنی دیگری مانند ربات های گفتگو و میز کمک را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

ویژگی های کلیدی:

چت های نامحدود همزمان

طیف گسترده ای از ادغام های شخص ثالث

یک ابزار داخلی تجزیه و تحلیل چت

13. JivoChat Live Chat

آمار JivoChat:

دانلود: 300000+

رتبه: 4.9/5

بهترین برای: کسب و کارهایی که از بودجه آگاه هستند

مدل قیمت: فریمیوم

JivoChat چیزی بیش از یک راه حل ارتباطی را به صاحبان سایت وردپرس ارائه می‌دهد. این افزونه وردپرس تجربه تعامل با مشتری شما را با سایر قابلیت های بازاریابی غنی می‌کند.

مانند اکثر افزونه های چت وردپرس، JivoChat با ارائه ویژگی های ضروری چت زنده، ارتباط با مشتریان را آسان‌تر می‌کند. اینها شامل پیام های آفلاین، تماس های صوتی و مسیریابی چت می‌شود که همه آنها به راحتی از طریق داشبورد قابل دسترسی هستند.

سابقه تماس و چت به طور خودکار ذخیره می‌شود تا نمایندگان بتوانند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند تا به حل مشکلات کمک کنند. به خاطر داشته باشید که نسخه رایگان ذخیره سازی آرشیو را به دو ماه محدود می‌کند، در حالی که نسخه حرفه ای به شما امکان دسترسی به تاریخچه چت نامحدود را می‌دهد.

این افزونه وردپرس می‌تواند با ویژگی هایی مانند عبارات سریع و پاسخ های آماده به بهبود بهره وری عوامل پشتیبانی شما کمک کند. تیم شما همچنین می‌تواند از قابلیت چت داخلی خود برای رفع نیاز به استفاده از ابزارهای همکاری اضافی استفاده کند.

یکی دیگر از نکات فروش JivoChat ابزار CRM داخلی آن است. این به شما امکان می‌دهد وضعیت ها را با مشتریان خود ردیابی کنید، نظرات را پیوست کنید و آنها را قیف کنید. ویژگی های CRM برای طرح رایگان نیز در دسترس هستند، هرچند با برخی محدودیت ها همراه است.

این نرم افزار چت زنده همچنین از ادغام با ابزارهای مختلف CRM شخص ثالث در صورت استفاده از آنها پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند با استفاده از نسخه رایگان به ویژگی های اساسی JivoChat دسترسی پیدا کنند. با این حال، اگر می‌خواهید ویژگی های پیشرفته آن را دریافت کنید، نسخه Professional را انتخاب کنید که از 19 دلار در ماه شروع می‌شود.

ویژگی های کلیدی:

ابزارهای CRM داخلی

قابلیت تماس صوتی

نظارت بر بازدیدکنندگان و محرک های هوشمند

14. Chaty by Premio

آمار Chaty:

دانلود: 1 میلیون +

رتبه: 5/5

بهترین برای: استارت آپ هایی که به دنبال توسعه کسب و کار خود هستند

مدل قیمت: فریمیوم

Chaty یکی از افزونه های چت وردپرس است که یک پلتفرم ارتباطی چند کاناله را با نسخه رایگان خود ارائه می‌دهد.

این افزونه چت وردپرس به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهد از طریق کانال های مورد علاقه‌شان مانند فیسبوک مسنجر، واتس‌اپ، وایبر، اسلک و تلگرام با شما تماس بگیرند. به این ترتیب، مشتریان می‌توانند حتی پس از خروج از وبسایت وردپرس شما، به پشتیبانی چت زنده ادامه دهند.

علاوه بر این، این ویجت چت زنده به شما امکان می‌دهد دکمه های مختلفی مانند ایمیل و نقشه های گوگل را در جعبه چت نمایش دهید. اگر کسب‌وکار شما گزینه تماس ارائه می‌دهد، وبسایت شما یک نماد تلفن را نشان می‌دهد تا بازدیدکنندگان روی آن کلیک کنند و مستقیماً تماس بگیرند.

پس از نصب و فعال سازی این افزونه وردپرس، منوی جدیدی در داشبورد وردپرس شما ظاهر می شود. در اینجا، می‌توانید ویجت چت را تنظیم کنید و کانال هایی را که می‌خواهید با آن ادغام شوند انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که Chaty برخلاف سایر افزونه های وردپرس در این لیست، قابلیت چت زنده مستقل را ارائه نمی‌دهد. در عوض، این افزونه باید به یکی از گزینه های کانال موجود متصل شود.

با این حال، می‌توان Chaty را با استفاده از جاوا اسکریپت به دیگر راه حل های چت زنده وردپرس، از جمله Tawk.To، Tidio، Chatra، Formilla و Zoho متصل کرد.

Chaty به شما امکان می‌دهد یک پیام تماس برای اقدام سفارشی در نزدیکی جعبه گفتگو اضافه کنید تا به طور بالقوه نرخ تعامل را افزایش دهید. علاوه بر این، شما باید فرکانس نمایش را تعیین کنید تا مطمئن شوید که برای جلب توجه بازدیدکنندگان کارآمد است.

جعبه گفتگوی زنده کاملاً قابل تنظیم است. می‌توانید نمادهای چت، رنگ ها و جلوه های متن را تغییر دهید. به غیر از آن، شما می‌توانید مکان پنجره چت و نمایش دکمه های چت را به صورت عمودی یا افقی انتخاب کنید.

علاوه بر طرح رایگان، Chaty برنامه های حرفه ای را ارائه می‌دهد که از ۹ دلار در ماه شروع می‌شوند.

ویژگی های کلیدی:

طیف گسترده ای از کانال های موجود

ادغام آسان با دیگر راه حل های چت زنده

تماس صوتی مستقیماً با شماره تلفن شما

15.افزونه چت زنده وردپرس HubSpot

آمار HubSpot:

دانلود: 7 میلیون +

رتبه: 4.4/5

بهترین برای: کسانی که یک راه حل بازاریابی یکپارچه می‌خواهند

مدل قیمت: فریمیوم

HubSpot یک جعبه ابزار همه جانبه و یک بسته بازاریابی کامل است که شامل ابزارهای خدمات مشتری، تجزیه و تحلیل و نرم افزار چت زنده است.

برخی از ویژگی های قابل توجه شامل ذخیره خودکار مکالمه است که هر تعامل را ذخیره و ذخیره می‌کند. همچنین اتوماسیون بازاریابی را فراهم می‌کند که در اولین تماس بازدیدکنندگان، یک ایمیل خودکار ارسال می‌کند.

علاوه بر این، می‌توانید مستقیماً از صندوق ورودی مکالمه به چت ها پاسخ دهید. این امر پیگیری را کمی آسان تر می‌کند زیرا به شما امکان می‌دهد یادداشت برداری کنید، بلیط های پشتیبانی ایجاد کنید و تماس ها را برنامه ریزی کنید.

این افزونه وردپرس چت زنده به شما امکان می‌دهد به مشتریان در حال حرکت پاسخ دهید زیرا با بیش از 500 برنامه ادغام شده است، که شامل نرم‌افزارهای چت زنده مانند Facebook Messenger و Slack است.

HubSpot فرآیند نصب ساده ای دارد. پس از نصب و فعال سازی، به HubSpot -> Live Chat در داشبورد وردپرس خود بروید تا ویجت چت زنده را راه اندازی کنید. کاربران می‌توانند ظاهر ویجت، پیام خوش آمدگویی و زمان در دسترس بودن ویجت را پیکربندی کنند.

HubSpot برخی تنظیمات را زیر داشبورد وردپرس قرار می‌دهد، باید داشبورد اختصاصی آن را باز کنید تا به اکثر قابلیت های آن، از جمله صندوق ورودی چت زنده دسترسی داشته باشید.

کار با آن آسان است و دارای ویژگی های ضروری چت زنده مانند جزئیات تماس، پیوست های فایل و سیستم فروش بلیط است.

در صورت تمایل به ارتقا، بسته های HubSpot از 45 دلار در ماه با صورت حساب سالانه شروع می‌شوند. با این حال، قیمت نرم افزار مقیاس پذیر است زیرا می‌توانید عملکرد بیشتری را برای هزینه بیشتر اضافه کنید.

ویژگی های کلیدی:

ابزارهای همه کاره مدیریت مشتری

چت ربات های قوی

ادغام با بیش از 500 برنامه

16. Zotabox

آمار Zotabox:

دانلود: 400000+

رتبه: 4.5/5

بهترین برای: کسانی که خواهان یک راه حل بازاریابی یکپارچه هستند

مدل قیمت: حق بیمه

Zotabox یک افزونه وردپرس است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از مسنجر فیسبوک به عنوان پلتفرم چت زنده پشتیبانی مشتری را ارائه دهید. به راحتی با صفحه فیسبوک شما متصل می‌شود و گزینه های سفارشی سازی ویجت را ارائه می‌دهد.

تنها چیزی که برای استفاده از این افزونه وردپرس نیاز دارید نصب و اتصال آن به وبسایت و صفحه فیسبوک است. از آنجایی که از فیسبوک مسنجر به عنوان راه حل چت زنده استفاده می‌کند، بیشتر مدیریت از طریق Meta Business Suite قابل دسترسی است.

جدا از ویژگی چت زنده، Zotabox با قابلیت های مفید دیگری نیز همراه است. اینها شامل سازنده فرم تماس، سازنده صفحه فرود و ادغام با پلتفرم های مختلف شخص ثالث است.

اگر انتظار دارید کمتر از 5000 بازدید ماهانه از سایت وردپرس خود داشته باشید، برنامه های قیمت گذاری Zotabox از 9.09 دلار در ماه برای صورتحساب سالانه شروع می‌شود. این طرح در حال حاضر شامل تمام ویژگی های ارائه شده توسط Zotabox است. فراموش نکنید که قبل از تصمیم به اشتراک، از نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه نیز استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

ابزار بازاریابی همه کاره

ادغام آسان با مسنجر فیسبوک

۵ افزونه برتر چت زنده وردپرس ما

در اینجا گزینه های مورد علاقه ما برای بهترین افزونه های چت وردپرس در این لیست آمده است:

1. Tawk.To – بهترین افزونه رایگان چت زنده

2. HubSpot – بهترین ارزش برای پول

3. Tidio – بهترین گزینه برای نیازهای شخصی یا مشاغل کوچک

4. Chaport – بهترین افزونه چت زنده چند کاناله وردپرس

5. Pure Chat – بهترین گزینه برای مبتدیان

در افزونه چت زنده وردپرس به دنبال چه چیزی باشید:

هنگام تحقیق و آزمایش افزونه های چت زنده وردپرس، ما عمدتاً روی چهار عامل زیر تمرکز کردیم:

امکانات. هر افزونه چت زنده ممکن است عملکردهای متفاوتی را ارائه دهد که می‌تواند به شما کمک کند از رقبا متمایز شوید. ویژگی هایی مانند دسترسی به تاریخچه چت، اتوماسیون و سازگاری با چند دستگاه می‌تواند ارزش افزونه را افزایش دهد.

راحتی استفاده. بیشتر افزونه های وردپرس به گونه ای طراحی شده‌اند که بصری باشند. با این حال، هر افزونه ممکن است روش نصب یا سازگاری متفاوتی داشته باشد.

قیمت. پلاگین های وردپرس از رایگان تا پریمیوم با برنامه های قیمت گذاری مختلف متغیر است. اگر با بودجه کمی کار می‌کنید، افزونه های رایگان چت وردپرس ممکن است بهترین گزینه شما باشد. اما اگر منابع کافی دارید، افزونه های ممتاز را انتخاب کنید زیرا معمولاً ویژگی های بیشتر و پشتیبانی بهتر از کاربر را ارائه می‌دهند.

به‌روزرسانی. به‌روزرسانی افزونه وردپرس معمولاً با رفع اشکال و وصله‌های امنیتی ارائه می‌شود که به کارکرد بهتر و ایمن‌تر کمک می‌کند. بنابراین، قبل از نصب، حتما آخرین به روز رسانی افزونه چت زنده را بررسی کنید. اگر افزونه چت برای مدتی به روز نشده باشد، ممکن است دارای آسیب پذیری های متعددی باشد که می تواند سایت شما را در معرض خطر قرار دهد.

نتیجه

نصب افزونه چت زنده وردپرس یکی از بهترین راه‌ها برای ارتباط با مشتریان است که تجربه کاربری، فروش و درآمد وبسایت شما را بهبود می‌بخشد.

با خیال راحت این افزونه‌های چت زنده وردپرس را با دقت بیشتری بررسی کنید و به ما بگویید که کدام یک را انتخاب می‌کنید. فراموش نکنید که سایر آموزش‌های وردپرس ما را برای نکات و ترفندهای مفیدتر بررسی کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس