چگونه از افزونه اسلک برای جیمیل استفاده کنیم؟

47
0
افزونه اسلک

افزونه اسلک در واقع یک دفتر کار مجازیست. در بستر اسلک امکان ایجاد ارتباط کاری و پیام رسانی بین اعضای یک تیم و مدیران وجود دارد. به کمک نرم افزار اسلک می توانید در جهت یشبرد اهداف تیم با یکدیگر در ارتباط باشید. تمامی مکالمات و فایل های ارال شده در اسلک قابل جستجو هستند. تمامی اعضای تیم می توانند در هر زمانی از اطلاعات مهم و ضروری این برنامه استفاده کنند.

این برامه فقط جهت کار یک تیم متشکل از تعدادی کارمند  وتعدادی مدیر طراحی نشده است. شما می توانید به کمک این برنامه با تیمی که اعضای آن از سراسر جهان هستند هم ارتباط برقرار کنید. در واقع اسلک به عنوان مغز تیم می تواند هماهنگی بین سمت های مختلف تیم را انجام دهد. در بسیاری از تیم ها علاوه بر استفاده از اسلک، از جیمیل هم برای هماهنگی مسائل کاری استفاده می شود. بهترین حالت زمانیست که شما بتوانید اسلک و جیمیل را یکپارچه کرده و از هر دو برای مدیریت تیم استفاده کنید.

برای استفاده از افزونه اسلک برای جیمیل و ادغام کردن این دو مورد، ابتدا باید افزونه slack for gmail را دانلود کنید.

افزونه Slack For Gmail

با کمک این افزونه می توانید ایمیل های خود را به صورت مستقیم به slack ارسال کنید. تنظیمات افزونه اسلک بسیار ساده بوده و با انجام چند مرحله کوتاه به جیمیل شما متصل می شود. شما می توانید هر ایمیلی را از طریق گزینه فروارد به اسلک ارسال کنید؛ اما این یکپارچه سازی به اشتراک گذاری ایمیل ها را راحت تر می کند. با ادغام اسلک و جیمیل می توانید هر ایمیل را به صورت مستقیم به کانال مربوطه در اسلک ارسال کنید. در این بین می توانید پیام جدیدی را هم از طریق جیمیل به اسلک ارسال کنید. این کار باعث مرتب نگه داشتن صندوق ورودی ایمیل و افزایش سرعت مکالمات در اسلک می شود.

جیمیل

روش ادغام افزونه اسلک و جیمیل

برای ادغام اسلک و جیمیل فقط کافیست چند مرحله ساده را پشت سر هم انجام دهید:

1- افزونه slack for gmail را از اینترنت دانلود کنید. می توانید این افزونه را در Google Workspace هم پیدا کنید.

2- پساز دانلود افزونه بر روی install کلیک کنید.

3- مجوزهای لازم را برای نصب به افزونه بدید و بر روی continue کلیک کنید.

پس از نصب کردن افزونه به جیمیل خود رفته و با کلیک بر روی آیکون اسلک، دسترسی به اسلک را فراهم کنید. بر روی گزینه connect to slack کلیک کرده و در صورت موافقت با مجوزها allow را انتخاب کنید. اسلک در این زمان حساب شما را تایید می کند و می توانید به جمیل خود رفته و صندوق ورودی را بررسی کنید.

برای استفاده از این افزونه ایمیلی را که می خواهید به اسلک ارسال کنید انتخاب کنید. می توانید در صورت تمایل پیامی هم به ایمیل اضافه کرده و آن را ه کانال یا شخص مورد نظر ارسال کنید.

افزونه اسلک

slack fo gmail باعث یکپارچه شدن تیم شده و علاوه بر اینکه کارمندان می توانند به راحتی با هم ارتباط برقرار کنند، مدیران هم می توانند به راحتی بر روی کارکرد کل تیم نظارت کنند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس