5 سایت ساز رایگان، برای ایجاد یک سایت نمونه کار آنلاین شخصی، بدون کدنویسی

118
0
سایت ساز رایگان

قصد راه اندازی وبسایت دارید اما از توسعه وب و کدنویسی بیزار هستید؟ از این ابزارهای سایت ساز رایگان، بدون کدنویسی برای ایجاد سریع نمونه کارهای آنلاین شخصی استفاده کنید.

برای ساختن وبسایت خود دیگر نیازی به توسعه دهنده ندارید. با این سازندگان رایگان وبسایت، می توانید هر چیزی از یک نمونه کار شخصی تا یک پورتال آنلاین کامل بسازید.

در عصر تکنولوژی، غیرممکن است که یک کسب و کار بدون وبسایت باشد. همه به یکی نیاز دارند و خوشبختانه ساختن آن آسان تر از همیشه است. این آسانی به لطف حرکت رو به رشد ابزارهای بدون کد برای ساختن برنامه‌ ها و سایت ‌ها است. برای ساختن یک وبسایت حرفه ای یا یک صفحه نمونه کار شخصی، نیازی به دانستن HTML یا CSS ندارید.

۱.Aspect : بهترین سایت ساز رایگان برای مبتدیان

Aspect : بهترین سایت ساز رایگان برای مبتدیان
Aspect : بهترین سایت ساز رایگان برای مبتدیان

چگونه Aspect می تواند رایگان باشد؟ این سوالی است که وقتی از برنامه استفاده می کنید از خود میپرسید. متوجه می شوید که سازنده وبسایت رایگان بهتری وجود ندارد. برای اکثر مردم، در واقع به خوبی نرم افزارهای پولی حرفه ای مانند Wix است.

Aspect یک سازنده مبتنی بر وب است که در مرورگر شما کار می کند. اولین قدم این است که یک طرح از طیف گسترده قالب های آن انتخاب کنید. مدتی طرح ها را بررسی کنید و یکی را انتخاب کنید که برای اهداف شما مناسب است و کار می کند. این قابلیت، کار شما را بسیار آسان می کند.

خود برنامه ساده و آسان است. ستون سمت چپ جایی است که شما صفحات را می سازید و به عناصر (و کد آنها) نگاه می کنید. ستون سمت راست حاوی عناصری مانند نوار پیمایش، تصویر، دکمه، متن و دکمه ‌های کشویی است. برای عناصر آماده بیشتر مانند بخش متن سه ستونی، جدول قیمت گذاری و سربرگ ها و پاورقی ها، بخش Components را بررسی کنید.

شما می توانید هر عنصر و مؤلفه را به جزئیات گرانول ویرایش کنید. یکی از معدود برنامه هایی است که مواردی مانند اینکه چقدر می خواهید گوشه های یک دکمه گرد باشد را ارائه می دهد. در هر زمانی، می توانید بررسی کنید که وبسایت خود در دسکتاپ، تبلت یا تلفن چگونه به نظر می رسد.

پس از ثبت نام، می توانید وبسایت Aspect خود را با ایجاد یک صفحه Aspect سفارشی یا در دامنه خود منتشر کنید. Aspect دستورالعمل های ساده ای در مورد نحوه هدایت دامنه فعلی خود به وبسایتی که به تازگی ایجاد کردید دارد.

شما می توانید کل وبسایت را با یک کلیک و بدون پرداخت هزینه دانلود کنید. به طور تعجب برانگیزی این برنامه رایگان است. ممکن است سازندگان وبسایت حرفه ای را بیکار کند.

2. mmm.page : ساده ‌ترین راه حل برای سایت شخصی با کشیدن و رها کردن

mmm.page : ساده ‌ترین راه حل برای سایت شخصی با کشیدن و رها کردن
mmm.page : ساده ‌ترین راه حل برای سایت شخصی با کشیدن و رها کردن

اگر اولین بار است که یک وبسایت می سازید، با mmm.page شروع کنید. این برنامه ساده ‌ترین سازنده وبسایت برای مبتدیان است که نیازی به انجام هیچ کاری جز کشیدن و رها کردن عناصر ندارند.

برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید تا URL خود را دریافت کنید و شروع به ساختن سایت کنید. رابط سازنده مجموعه‌ ای از ابزارها در سمت چپ دارد که می‌توانید روی آن کلیک کنید تا به صفحه اضافه کنید: متن، برچسب ‌ها، دکمه‌ ها (برای پیوند به رسانه‌ های اجتماعی یا صفحات دیگر)، تصاویر، پیوندهای یوتیوب و اشکال. هر یک از اینها قابل تنظیم هستند، مانند اینکه شما در حال اجرای یک برنامه ساده Paint هستید.

این برنامه به معنای واقعی کلمه یک بوم خالی است و شما می توانید با آنچه که می خواهید آن را پر کنید. شما محدودیتی در چارچوب ‌ها و طرح ‌بندی ‌های سیمی که سایر سازندگان وبسایت بر شما تحمیل می‌کنند، ندارید.

وقتی اندازه یک تصویر را افزایش می‌دهید یا آن را جابجا می‌کنید، mmm.page به شما در مورد ناحیه قابل مشاهده روی تلفن در مقابل دسکتاپ هشدار می‌دهد. یک راه خوب است برای ساخت صفحات وب سازگار با موبایل بدون نگرانی در مورد اینکه چه چیزی مناسب است و چه چیزی مناسب نیست.

می‌توانید چندین صفحه اضافه کنید، یک وبسایت کامل با بخش‌ هایی مانند درباره و دسته ‌ها اضافه کنید. در کل کار با mmm.page بسیار ساده است.

3. HexoPress : Google Docs را به پست ‌های وبلاگ و وبسایت تبدیل کنید

HexoPress : Google Docs را به پست ‌های وبلاگ و وبسایت تبدیل کنید
HexoPress : Google Docs را به پست ‌های وبلاگ و وبسایت تبدیل کنید

برای کسانی که به نوشتن در Google Docs یا Microsoft Word عادت دارند، پیچیدگی های ایجاد یک وبلاگ می تواند بسیار زیاد باشد. HexoPress، Google Docs را به یک وبسایت تبدیل می‌کند که در آن شما پست ‌ها را با انتقال اسناد به یک پوشه منتشر می‌کنید.

ابتدا یک حساب کاربری در HexoPress ایجاد کنید و اطلاعاتی مانند نام وبسایت، یک برچسب، بخش About و نام نویسنده را تنظیم کنید. این فرآیند یک پوشه HexoPress در Google Drive شما ایجاد می‌کند، که به معنای میزبانی رایگان وبسایت در درایو ابری شماست. هر فایل Google Docs که در آن پوشه کپی می‌کنید، با بازخوانی تنظیمات HexoPress به پست جدیدی در وبسایت تبدیل می‌شود.

این کار بدون دردسر است و بیشتر قالب بندی سند را حفظ می کند، از جمله تصاویر، فیلم ها، پیوندهای سربرگ، جداول و غیره. هر زمان که برخی از قالب ‌بندی‌ ها غیر فعال به نظر می‌رسند، می‌توانید به راحتی آن را با ویرایش سند در پوشه تغییر دهید.

HexoPress به شما اجازه نمی دهد که ظاهر سایت را تغییر دهید، بنابراین باید با ظاهر ساده وبسایت کنار بیایید. اما با توجه به اینکه چقدر انتشار پست ها در وبسایت را آسان می کند، ارزش دارد.

4. Znaplink : مجموعه شخصی پیوندها، با تجزیه و تحلیل دقیق

Znaplink : مجموعه شخصی پیوندها، با تجزیه و تحلیل دقیق
Znaplink : مجموعه شخصی پیوندها، با تجزیه و تحلیل دقیق

اگر مجموعه متنوعی از فضاهای آنلاین دارید که در آنها فعال هستید، Znaplink برای ایجاد یک نمونه کار آنلاین شخصی عالی است. شما هیچ چیزی را در این صفحه میزبانی نخواهید کرد، اما در عوض به فضاهای دیگر خود به روشی زیبا و کارآمد پیوند می دهید. بهترین قسمت؟ Znaplink برخلاف چندین سرویس دیگر، در ایجاد صفحه ‌ای از پیوندها مانند Campsite و Linktree همیشه رایگان خواهد بود.

در وبسایت آنها ثبت نام کنید تا URL منحصر به فرد Znaplink خود را دریافت کنید. دقت داشته باشید که بعداً نیز قابل تغییر است. یک عکس، بیوگرافی خود و پیوندهایی به توییتر، لینکدین، یوتیوب و سایر صفحاتی که می خواهید تبلیغ کنید اضافه کنید.

رابط کاربری آسان این برنامه، سیستم پیوند نمونه کارها را در کنار یک پیش نمایش زنده از ظاهر صفحه نهایی در تلفن قرار می دهد. اگر می خواهید به بهترین مقالات خود پیوند دهید، یک پوشه برای “مقالات ویژه” ایجاد کنید و چندین لینک به آن اضافه کنید. پیوندهای هر پوشه به صورت افقی در صفحه نهایی حرکت میکنند، در حالی که صفحه اصلی به صورت عمودی حرکت می کند.

Znaplink می خواهد به شما کمک کند تا خوانندگان خود را نیز درک کنید و تجزیه و تحلیل دقیقی را برای صفحه شما ارائه دهد. همچنین با Google Analytics و Facebook Pixels یکپارچه می شود و ترفند های اولیه SEO را ارائه می دهد. بهتر از همه این است که مدرن و با کلاس به نظر می رسد و آن را به مکانی عالی برای ایجاد یک نمونه کار آنلاین به صورت رایگان تبدیل می کند.

5. 8b : یک سایت ساز رایگان با طیف وسیعی از الگو ها های رایج و کاربری آسان

8b : یک سایت ساز رایگان با طیف وسیعی از الگو ها های رایج و کاربری آسان
8b : یک سایت ساز رایگان با طیف وسیعی از الگو ها های رایج و کاربری آسان

8b یکی دیگر از ابزارهای بدون کدنویسی برای ساخت وبسایت است. ویژگی های بسیار متفاوتی با سایر سازندگان ندارد. اما کارهای کوچک را به درستی انجام می دهد و برای کسانی که می خواهند با یک وبسایت رایگان شروع کنند، و شاید به یک حساب پولی ارتقا دهند، گزینه فوق العاده ای است.

حساب رایگان دارای بیش از ۲۵۰ بخش ‌و قالب ممتاز برای وبسایت ‌های رایج مانند سایت عروسی، صفحه شرکت، پورتال رستوران و غیره است. یک سازنده وبسایت بسیار ساده و با کشیدن و رها کردن است که هر کسی می‌تواند بدون دانش کدنویسی آن را ویرایش کند.

برنامه 8B یک برنامه سازنده وب پیشرفته و سازگار با موبایل است، دارای گواهی HTTPS SSL بوده و از Google AMP و Analytics پشتیبانی می کند. همچنین فضای ذخیره سازی و پهنای باند نامحدودی دریافت می کنید که برای یک سایت رایگان بسیار جالب است.

محدودیت چیست؟ دامنه شما باید به یک زیر دامنه 8b.io اضافه میشود. فقط وبسایت های تک صفحه ای میتوانید ایجاد کنید. همچنین تعدادی تبلیغات را در وبسایت خود خواهید دید. همه اینها را می توان با 2.42 دلار در ماه حذف کرد.

آیا باید سایت خود را به صورت ساده و رایگان بسازید یا به یک توسعه دهنده حرفه ای پول بدهید تا برای شما این کار را انجام بدهد؟

این برنامه های رایگان ساختن وبسایت بدون کدنویسی شما را وسوسه می کند تا سایت خود را بسازید. آنها در واقع برای برخی از انواع کسب و کارهای کوچک، استارت آپ ها و سازندگان اپلیکیشن، که به یک وبسایت ساده نیاز دارند کافی هستند. قبل از اینکه به دنبال یک گزینه حرفه ای باشید و پول پرداخت کنید، آنها را امتحان کنید.

با این حال، اگر کسب و کار شما گسترده تر است، ممکن است بخواهید همچنان به استخدام یک حرفه ای فکر کنید. اگر انتظار ترافیک بالایی در سایت خود دارید، به داشتن یک توسعه دهنده که میزبانی سرور، مدیریت سئو و سایر جنبه های فنی اجرای یک وبسایت را مدیریت می کند، نیاز دارید.

5/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس