5 بهترین ماشین ظرفشویی 2023

97
0
بهترین ماشین ظرفشویی

اگر تا به حال بدون ماشین ظرفشویی زندگی کرده اید، پس می دانید که ماشین ظرفشویی در ارزشی که به آشپزخانه شما می افزاید واقعا چقدر اهمیت دارد. آنها بخش ضروری هر آشپزخانه ای هستند و بهترین ماشین ظرفشویی تمام ظروف شما (قابل شستشو در ماشین ظرفشویی) را با صدای جیر جیر تمیز می کند و حتی سخت ترین چربی ها و مواد غذایی را از بین می برد.

آیا به دنبال یک ماشین ظرفشویی جدید هستید؟ پیدا کردن بهترین ماشین ظرفشویی 2023 آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. ماشین های ظرفشویی از نظر اندازه نسبتا استاندارد هستند – معمولاً 24 اینچ عرض و حدود 35 اینچ ارتفاع دارند – بنابراین انتخاب مدل مناسب برای شما بیشتر به بودجه در دسترس شما و نوع گزینه ها یا ویژگی هایی که می خواهید بستگی دارد.

از نظر عملکرد ماشین ظرفشویی، بسیاری از سایت‌های رتبه‌بندی، از جمله CNET، قبلاً به این نتیجه رسیده‌اند که مواد شوینده ظروفی که استفاده می‌کنید و به درستی در ماشین ظرفشویی قرار می‌دهید، اغلب در مورد عملکرد تمیز کردن اهمیت بیشتری نسبت به خود ماشین ظرفشویی دارند. پیروی از این نکات باعث می شود ظروف کثیف شما حتی در یک ماشین ظرفشویی ارزان قیمت تمیز شوند.

چیزی که معمولاً قیمت‌های بالاتری را برای شما به ارمغان می‌آورد، قفسه‌های بیشتر، کنترل‌های مخفی، ویژگی‌های هوشمند، گزینه‌های چرخه متعدد و ظروف آرام و بی‌صدا است، نه به‌طور قابل‌توجهی تمیزتر – هرچند ممکن است برخی ظروف به‌طور قابل ملاحظه‌ای خشک ‌تر به شما بدهند.

و از آنجایی که ظروف یکی از آن کارهای همیشه سبز هستند که باید دائماً به آن بپردازید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که مدل‌های ماشین ظرفشویی را که تمام زنگ‌ها و سوت‌هایی را که می‌خواهید به شما ارائه می‌دهند، پرهیز کنید.

اگر می‌پرسید هزینه یک ماشین ظرفشویی چقدر باید باشد، یک مدل معمولی با گزینه‌های متنوع بین 600 تا 1100 دلار قیمت دارد، با چندین انتخاب خوب که کمتر از این محدوده هستند و مدل‌های رده بالاتری که حتی تصور می‌کنید بیشتر از آن چیزی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، ارائه می‌دهند. برای اینکه دستگاه واقعاً خودش را بارگیری کند.

ما تعدادی از محبوب ترین مدل ها را با طیف وسیعی از ویژگی ها و در چندین نقطه قیمت ارزیابی کردیم تا بهترین ماشین ظرفشویی توکار را برای سال 2023 به شما ارائه دهیم.

بهترین ماشین ظرفشویی 2023

بوش SHEM63W55N

بهترین ماشین ظرفشویی کلی

ماشین ظرفشویی سری 300 بوش از نظر ویژگی ها در مقابل قیمت، در مورد رتبه بندی کلی کاربران، در میان چندین سایت خرده فروشی عمده رتبه بندی بالایی دارد و از نظر تعداد امکاناتی که ارائه می دهد، قیمتی کمتر از میانگین دارد. ظرفیت بزرگ آن تا 16 مکان را نگه می‌دارد، شامل یک قفسه سوم مطلوب است، و یک قفسه میانی قابل تنظیم برای قرار دادن اقلام بزرگ‌تر، و همچنین بند‌های انعطاف‌پذیر در قفسه پایینی برای بارگیری همه‌کاره‌تر ارائه می‌دهد. پنج چرخه شستشو در دسترس است: سنگین، خودکار، معمولی، آبکشی و نگهداشتن و یک چرخه سریع یک ساعته، با چهار حالت اضافی مانند شروع تاخیری، نیمه بارگیری، ضدعفونی کردن و خشک کردن اضافی. این ماشین ظرفشویی با میزان دسی بل ساکت تر از حد متوسط ​​44، بهترین ماشین ظرفشویی برای خرید برای آنچه ارائه می دهد است. بوش همچنین ماشین‌های ظرفشویی سری 100، 500 و 800 را در قیمت‌های مختلف ارائه می‌کند که محبوبیت مصرف‌کننده و رتبه‌بندی بالا را نیز حفظ می‌کند.

Kitchenaid KDFE204KPS

بی صداترین ماشین ظرفشویی

با چرخه‌هایی که می‌توانند چندین ساعت کار کنند، شاید سر و صدا – یا کمبود آن – مهمترین نکته برای شما باشد، به خصوص اگر آشپزخانه اوپن شما نزدیک اتاق خواب یا مهد کودک شما باشد، یا اگر محل کار شما نیز باشد. اکثر ماشین‌های ظرفشویی استاندارد در محدوده ۵۰ تا ۶۰ دسی‌بل کار می‌کنند که درست زیر سطح صدای معمولی مکالمه داخلی است. اکنون بسیاری از مدل‌ها دارای فناوری اضافی هستند که به کاهش سطح نویز به 40 تا 50 دسی‌بل بسیار آرام کمک می‌کند، اما این مدل Ktchenaid به سطحی تقریباً بی‌صدا در تنها 39 دسی‌بل دست می‌یابد. در این مدل رده بالا علاوه بر اینکه می‌توانید در حین کار کردن ماشین ظرفشویی چرت بزنید، دارای قفسه سوم، حسگر ProWash است که چرخه را برای سطح خاک ظروف تنظیم می‌کند و گزینه خشک شدن حرارتی طولانی‌تری که حتی می‌تواند کوچک ترین ترین قطرات روی ظروف پلاستیکی شمارا تبخیر کند.

عکس

ال جی LDT7808BD

بهترین ماشین ظرفشویی برای ویژگی های هوشمند

این ماشین ظرفشویی هوشمند ال‌جی دارای قابلیت Wi-Fi است که به آن اجازه می‌دهد با دستگاه‌های دیگر ارتباط برقرار کند، به این معنی که می‌توانید دستگاه را از راه دور از یک برنامه تلفن همراه یا حتی با فعال‌سازی صوتی در خانه روشن یا قفل کنید. علاوه بر این، چراغ‌های LED به شما این امکان را می‌دهند که در طول چرخه ماشین ظرفشویی را ببینید، و اگر بچه‌ها یا حیوانات خانگی شما نیز مجذوب ماشین لباس‌شویی هستند، تقریباً قدرتی شبیه به پرستار بچه به آن می‌دهد. شما برای قابلیت‌های هوشمند هزینه کمی پرداخت می‌کنید، اما در غیر این صورت، ال‌جی همان چرخه‌های شستشوی متنوعی را ارائه می‌کند که مدل بالا بوش، و همچنین قفسه سوم و قفسه بالایی قابل تنظیم را ارائه می‌دهد که حداکثر ۱۵ مکان را در خود جای می‌دهد. در 42 دسی بل این نیز یکی از گزینه های آرام تر در بازار است.

عکس

سامسونگ DW50T6060US

بهترین ماشین ظرفشویی فشرده

در بخش 18 اینچی، سامسونگ یک ماشین ظرفشویی با رتبه بالا را ارائه می دهد که به نسبت امکاناتی که در آن وجود دارد، مقرون به صرفه است. قلاب‌های قفسه پایینی تا می‌شوند تا موارد بزرگ‌تر وجود داشته باشند، و می‌تواند تا هشت تنظیمات مکان را در پیکربندی عادی خود نگه دارد. این دستگاه با نرخ بسیار بی صدا 46 دسی بل کار می کند و علاوه بر پنج چرخه موجود با چهار حالت، دارای یک درب خودکار است که ماشین ظرفشویی را باز می کند و اجازه می دهد هوا به سرعت گردش کند، ظروف تمیز شما را خنک کند و عملکرد خشک کردن را بهبود بخشد.

عکس

Whirlpool WDF520PADM

بهترین ماشین ظرفشویی ارزان قیمت

بسیاری از گزینه های ماشین ظرفشویی بسیار خوب در محدوده 500 تا 600 دلار موجود است، اما با قیمت کمتر از 500 دلار برای یک دستگاه با اندازه کامل، Whirlpool یک مدل قابل اعتماد و بدون حاشیه با بیش از پنج رقم امتیاز مثبت ارائه می دهد که هنوز هم بسیاری از امکانات ماشین ظرفشویی محبوب بوش در بالا را شامل می شود. یک قفسه ظروف نقره داخلی فضای بیشتری در حوض ایجاد می کند که می تواند تا 14 مکان را ذخیره کند. برای صرفه جویی، شما همچنان روکش فولاد ضد زنگ و همچنین چرخه های شستشوی سنگین، معمولی، با دمای بالا و یک ساعته را با گزینه های ضدعفونی کننده و خشک کن گرم می کنید. مدل‌های گران‌تر معمولاً دارای ویژگی‌های عایق صدا هستند که صدای ماشین ظرفشویی را در حین کار کاهش می‌دهد. اما با 55 دسی بل، این مدل Whirlpool به خوبی در محدوده متوسط ​​سطح سر و صدای ماشین ظرفشویی قرار دارد.

نحوه تست ماشین ظرفشویی

ما با تجزیه و تحلیل مشخصات و نظرات کاربران از سایت‌های خرده‌فروشی بزرگ مانند Home Depot، Lowe’s و Best Buy در مورد ماشین‌های ظرفشویی در این لیست تحقیق کردیم. ما همچنین مدل های پرفروش و دارای رتبه برتر و ویژگی های موجود آنها را نسبت به قیمت در نظر گرفتیم. ما روی آن مدل‌هایی تمرکز کردیم که دارای رتبه‌بندی حداقل 4.5 ستاره با حداقل 500 رتبه، یا حداقل بالاترین رتبه در میان بالاترین تعداد رتبه‌بندی برای ویژگی یا اندازه مورد ارزیابی ما بودند.

فقط آن دسته از ماشین‌های ظرفشویی که دارای گواهی انرژی استار توسط آژانس حفاظت از محیط زیست بودند، برای آرامش خاطر در مورد بهره‌وری انرژی در نظر گرفته شدند. ما عمیقاً به نظرات و رتبه‌بندی‌های کاربران توجه می‌کنیم تا مطمئن شویم هیچ مشکلی یا شکایتی در بین یک برند یا مدل خاص وجود ندارد. در حالی که ما آزمایش‌های عملی گسترده‌ای را برای این لیست از بهترین ماشین‌های ظرفشویی انجام ندادیم، توانستیم چندین مدل را در نمایشگاه‌های مختلف لوازم خانگی برای ارزیابی ساخت واحد و بصری بودن دکمه‌ها و کنترل‌ها به دست بیاوریم.

مشاوره خرید ماشین ظرفشویی

اندازه ماشین ظرفشویی

اندازه ماشین ظرفشویی اولین تصمیمی است که می گیرید زیرا همه آشپزخانه ها فضای مناسبی برای قرار دادن یک مدل با اندازه کامل ندارند. بیشتر مدل‌های استاندارد 24 اینچ عرض و حدود 35 اینچ ارتفاع دارند و آشپزخانه‌ها عموماً برای قرار دادن مدل‌هایی با این ابعاد طراحی می‌شوند، اما ماشین‌های ظرفشویی باریک ‌تری برای جا دادن فضاهای کوچک‌تر وجود دارد.

سبک ماشین ظرفشویی

اکثر ماشین‌های ظرفشویی از جنس استیل ضدزنگ هستند که در بیشتر نقوش آشپزخانه قرار می‌گیرد. بسیاری از مدل ها نیز در رنگ های سفید، مشکی و سایر رنگ ها موجود هستند. گزینه‌های رنگی زیادی پیدا نخواهید کرد، اما سامسونگ یک خط سفارشی ارائه می‌کند که شامل روکش‌های منحصربه‌فرد از جمله فولاد آبی و استیل قهوه‌ای توسکانی است.

مدل‌های گران‌تر از جمله Bosch و KitchenAid معمولاً دارای درب‌های جلویی براق و مینیمالیستی و طراحی داخلی چشمگیرتر هستند. به‌طور کلی، برندهای مقرون‌به‌صرفه‌تر مانند Whirlpool و Maytag زیبایی‌شناسی سنتی‌تری دارند.

قفسه های ماشین ظرفشویی و قرار دادن قفسه

این یک ویژگی است که به راحتی نادیده گرفته می شود، اما تأثیر قابل توجهی در شستشوی روزانه ظروف شما دارد. یک روند جدید، قفسه کوچک سوم تخت در بالا است که می تواند ظروف نقره اضافی، ظروف آشپزخانه و سایر موارد کوچکتر را در خود جای دهد. آنها معمولاً علاوه بر یک نگهدارنده ظروف نقره ای عمودی هستند که در قفسه پایینی قرار دارد. اگر متوجه شدید که به طور منظم یک جا ظروف نقره استاندارد را پر یا بیش از حد پر می کنید، این ویژگی به شما امکان می دهد همه چیز را بشویید و وسایل را مرتب نگه دارید.

اکنون بسیاری از ماشین‌های ظرفشویی دارای قفسه‌های قابل تنظیم برای قرار دادن ظروف و ظروف با اندازه‌های عجیب و غریب یا غیرعادی بزرگ هستند. اگر تا به حال با قرار دادن وسایل بزرگ در ماشین ظرفشویی خود مشکل داشته اید، باید مدلی با قفسه های قابل تنظیم در نظر بگیرید.

چرخه ها و ویژگی های مختلف ماشین ظرفشویی: آیا اهمیت دارند؟

چرخه‌های ماشین ظرفشویی وجود دارند که تقریباً در هر مدلی استاندارد هستند – شستشوی معمولی، سریع، سنگین، ظریف – اما واحدهای شیک ‌تر دارای چرخه‌های خاص‌ تری مانند چرخه شستشو با کمک مواد معدنی و چرخه خیساندن هستند. داشتن این چرخه‌های اضافی می‌تواند خوب باشد، اما هنگام تصمیم‌گیری برای خرید، آنها را خیلی سنگین نمی‌دانیم. در نهایت، شما از چرخه های استاندارد بسیار بیشتر از چرخه های خاص استفاده خواهید کرد.

چرخه های خشک کردن: تراکم در مقابل خشک کردن الکتریکی

اکثر ماشین های ظرفشویی یکی از دو روش را برای خشک کردن ظروف بعد از شستشو دارند. بسیاری از آنها از فرآیند تراکم استفاده می کنند که در آن ماشین ظرفشویی از آب بسیار داغ برای گرم کردن ظروف داخل تا انتها استفاده می کند. سپس، با سرد شدن وان با ظروف داغ، تراکم ایجاد می شود و آب از روی ظروف می چکد.

سایر ماشین های ظرفشویی از جمله برخی از مدل های KitchenAid دارای المنت برقی برای گرم کردن هوا و خشک کردن ظروف در انتها هستند. این ممکن است روش کامل تری برای خشک کردن ظروف باشد، اما بهداشت کمتری دارد، مصرف انرژی کمتری دارد و اقلام پلاستیکی را که در قفسه پایینی قرار دارند، ذوب می کند، زیرا به عنصر گرمایش بسیار نزدیک هستند.

سطح صدای ماشین ظرفشویی

در حالی که ماشین‌های ظرفشویی معمولاً بیشتر از تفاوت‌هایشان مشترک هستند، سطح سر و صدا یکی از زمینه‌هایی است که در آن متفاوت است و ممکن است بر رضایت کلی شما از یک واحد خاص تأثیر بگذارد. بیشتر ماشین های ظرفشویی مدرن بسیار کم صدا هستند و تنها 40 یا 50 دسی بل دارند. اما برخی، مانند Kitchenaid KDFE204KPS، دارای فناوری پیشرفته ای هستند تا دستگاه را در هنگام کار به اندازه 39 دسی بل بی صدا نگه دارد. اگر به بخش مشخصات هر مدل نگاه کنید، این اطلاعات باید به وضوح ذکر شود.

سوالات متداول ماشین ظرفشویی

میانگین طول عمر ماشین ظرفشویی چقدر است؟

سازندگان به شما می گویند که یک ماشین ظرفشویی باید حدود 10 سال عمر کند، اما ممکن است انتظار داشته باشید که چند سال بیشتر از آن استفاده کنید، اگر بیش از حد از ماشین استفاده نکنید و اقدامات سریعی برای حفظ کارکرد آن انجام دهید.

مدل های مختلف ماشین ظرفشویی چیست؟

ماشین های ظرفشویی از نظر اندازه نسبتاً استاندارد هستند – عرض 24 اینچ در قد 35 اینچ – با برخی گزینه های باریک تر و 18 اینچی نیز موجود است. فراتر از این دو عرض مرسوم، تصمیمات اصلی زیبایی شناختی که می‌گیرید، مربوط به پایان ماشین ظرفشویی، نوع دسته و اینکه آیا کنترل‌ها در پانل جلویی ماشین ظرفشویی قرار دارند یا در امتداد بالای درب ظرفشویی پنهان شده‌اند که به آن “جلو” گفته می‌شود. کنترل” یا “کنترل بالا” در ویژگی های جستجو.

بهترین زمان برای خرید ماشین ظرفشویی چه زمانی است؟

طبق گزارش Consumer Reports و Gap Intelligence، قیمت ماشین ظرفشویی در ابتدای تابستان شروع به کاهش کرد که با بیشترین کاهش در ماه های منتهی به بلک فرایدی و دوشنبه سایبری به اوج خود رسید.

تفاوت بین وان ظرفشویی پلاستیکی و استیل چیست؟

در کنار فناوری عایق صدا، موضوع دیگری که بیشترین تأثیر را بر قیمت ماشین ظرفشویی دارد این است که آیا وان از فولاد ضد زنگ، پلاستیک سنگین ساخته شده است یا مانند چند مدل، ترکیبی از فولاد ضد زنگ. مدل‌های فولادی ضد زنگ کمی کارآمدتر هستند زیرا گرما را هدایت می‌کنند و می‌توانند راحت‌تر دما را در طول چرخه‌ها حفظ کنند، اما اکثر مدل‌های وان پلاستیکی دارای گواهی ستاره انرژی هستند و نباید نگرانی بازده انرژی ایجاد کنند. تفاوت عمده ای در دوام بین وان های پلاستیکی و فولاد ضد زنگ وجود ندارد، زیرا هر دو نوع ماشین ظرفشویی حدود 10 سال عمر می کنند.

آیا باید گارانتی ماشین ظرفشویی بگیرم و چقدر اهمیت دارد؟

ماشین ظرفشویی شما باید حدود 10 سال بدون نیاز به تعمیر اساسی دوام بیاورد، اما مطمئناً اگر بلافاصله پس از بردن آن به خانه مشکلی پیش بیاید، گارانتی خوب است. اکثر ضمانت‌های برندهای اصلی که در اینجا توضیح داده شده‌اند، قطعات تعویضی و کار را به مدت یک سال از تاریخ خرید آن پوشش می‌دهند و برای محافظت از شما طراحی شده‌اند، اگر نقص سازنده‌ای در مدل شما وجود داشته باشد.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس