5 بهترین برنامه شبکه اجتماعی برای دوست یابی

178
0
شبکه اجتماعی برای دوست یابی

آیا می خواهید در جامعه محلی خود دوستانی پیدا کنید؟ این برنامه ها می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند. برنامه های شبکه اجتماعی برای دوست یابی را بهتر بشناسید.

چه به تازگی به یک شهر جدید نقل مکان کرده باشید، چه در خانه کار می کنید یا ارتباط خود را با دوستان قدیمی از دست داده اید، نیازی به احساس انزوا نیست. برنامه هایی در نوک انگشتان شما وجود دارد که در عرض چند دقیقه با دیگران ارتباط برقرار می کنید.

آنچه این برنامه ها را از سایر برنامه های شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام و تیک تاک متمایز می کند این است که جلسات حضوری را تشویق می کنند. هنگامی که با افراد جامعه خود ارتباط برقرار می کنید، به احتمال زیاد در حال ایجاد تجربیات به یاد ماندنی نیز هستید.

اگر امیدوارید افراد همفکر در منطقه خود پیدا کنید، این برنامه های شبکه های اجتماعی را که برای ترویج حس با هم بودن طراحی شده اند، بررسی کنید.

1.شبکه اجتماعی برای دوست یابی: Hey! VINA

هی! VINA یک برنامه ایجاد شده توسط زنان، برای زنان است. بر خلاف برنامه های دوستیابی، هی! VINA با هماهنگ کردن شما با زنان منطقه شما، ارتباطات فقط دوستی را تشویق می کند.

در حالی که شما را وارد برنامه می‌کند، از شما می‌خواهد از میان جوامع و علایقی که با آن‌ها شناسایی می‌شوید، انتخاب کنید، مانند: درون‌گراها، برون‌گراها، صاحبان سگ‌ها، دختران گیمر، اهل غذا، خانواده‌ها، مادران، مهاجران و LGBTQI+.

پروفایل‌های زنان با عکس، موقعیت مکانی، برخی از ویژگی‌های شخصیتی، علایق و همچنین جوامعی که فرد به آن تعلق دارد نشان داده می‌شود. اگر علاقه مند به برقراری ارتباط با آن شخص هستید، می توانید انگشت خود را به راست یا چپ بکشید. درست مانند قرار ملاقات، اگر مسابقه ای وجود دارد، می توانید چت را شروع کنید.

همچنین بخشی وجود دارد که در آن می‌توانید برنامه‌ریزی کنید، رویدادهای خود را هاست کنید و چیزهایی را که در منطقه خود در جریان است کشف کنید. برای افزودن سطح جدیدی از سرگرمی، مجموعه‌ای از آزمون‌ها و تست‌های شخصیتی وجود دارد که می‌توانید با آنها بازی کنید تا خودتان را بهتر بشناسید. اگر آزمون‌ها را بازی کرده‌اید، نتایج شما در پروفایل شما نمایش داده می‌شود تا دیگران آن را ببینند.

2.شبکه اجتماعی برای دوست یابی: Meetup

برنامه Meetup از سال 2002 وجود داشته است. این برنامه یکی از قدیمی ترین برنامه های ملاقات حضوری در نظر گرفته می شود. تقریباً در همه کشورهای جهان میزبان جلسات است. از حلقه‌های خیاطی گرفته تا جوامع استارت‌آپی که کارآفرینان می‌توانند به آنها بپیوندند، چیزی برای همه وجود دارد.

تمام هدف Meetup ایجاد ارتباط بین افرادی است که در همان شهر زندگی می کنند. اگر زیاد جابجا می‌شوید و به دنبال فعالیت‌ها، رویدادها و افراد در منطقه‌تان هستید، می‌توانید Meetups را جستجو کنید و شروع به پیدا کردن چیزهایی کنید که به آنها علاقه دارید و در اطراف شما می‌گذرد. به محض اینکه رویدادی برای گروهی که در آن ثبت نام کرده اید وجود داشته باشد، به شما اطلاع داده می شود.

شما همچنین می توانید رویدادهای خود را هاست کنید، گروه های خود را ایجاد کنید و حتی خدمات خود را تبلیغ کنید (به عنوان مثال، اگر در حال سخنرانی هستید یا اگر کنفرانسی در راه است) می توانید آن را تبلیغ کنید. Meetup افراد را تشویق می کند تا شبکه های حرفه ای و اجتماعی خود را با ترغیب آنها به ارتباط با دیگران بر اساس علایق متقابل رشد دهند.

3.شبکه اجتماعی برای دوست یابی: Nextdoor

Nextdoor برنامه ای است که به شما امکان می دهد افراد محله خود را پیدا کنید. همانطور که از نام آن پیداست، مردم تشویق می شوند تا مکان دقیق خود را به اشتراک بگذارند و افرادی را در منطقه، خیابان یا حتی ساختمان آپارتمان خود پیدا کنند.

این برنامه روی هاستینگ از گردهمایی ها، خرید/فروش اقلام، و همچنین راه اندازی چت با افراد نزدیک متمرکز است. Nextdoor دقیقاً چند گروه را در منطقه شما نشان می‌دهد و به شما امکان می‌دهد رویدادها، رستوران‌ها و کسب‌وکارهای نزدیک خود را کشف کنید.

برای راه‌اندازی آن، باید مکان دقیق خود را برای تجربه‌ای شخصی‌سازی کنید. پس از آن، می‌توانید افراد منطقه خود را ببینید. برای احراز هویت باید پروفایل خود را به طور کامل تکمیل کنید.

تنها چیزی که در مورد Nextdoor وجود دارد این است که اگر خود را در کشوری بیابید که به زبان شما صحبت نمی کنید، پیدا کردن افرادی که به زبان شما صحبت می کنند برای شما دشوار است. با این حال، می‌توانید گروه‌ها و سرویس‌هایی را که «انگلیسی‌زبان» هستند جستجو کنید تا ببینید چه خبر است.

4. Peanut

Peanut عمدتاً برای مادرانی که می خواهند با مادران دیگر ارتباط برقرار کنند ساخته شده است. این اپلیکیشن به عنوان یک گروه حمایتی برای زنانی عمل می کند که سوالاتی دارند و نیاز به حمایت در مورد موضوعات مختلف مانند مادری، سلامت روان و تندرستی دارند.

این برنامه دارای فضاهایی برای مکالمات گروهی، اتاق های گفتگو و ملاقات های اجتماعی است. این خود را به عنوان “فضای امن برای ارتباط زنان” معرفی می کند. این شبکه ای است که در آن زنان می توانند تجربیات شخصی خود را به اشتراک بگذارند، تخصص ارائه دهند و با زنان دیگر شهر خود ارتباط برقرار کنند. همچنین پادکست هایی وجود دارد که می توانید به آنها گوش دهید.

پس از ثبت ‌نام، از شما خواسته می‌شود تا خود را با یک سلفی تأیید کنید که به عنوان تصویر پروفایل شما عمل نمی‌کند، اما از آن برای شناسایی ایمن استفاده می‌شود که شما یک شخص واقعی هستید.

پس از آن، می‌توانید به وبلاگ‌هایی در مورد تقریباً هر موضوع مرتبط با سلامت و رفاه زنان دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید مشاوره‌های کارشناسان (مانند ماماها، پزشکان و پرستاران) را که می‌توانید از طریق گروه با آنها در تماس باشید، مرور کنید.

5.شبکه اجتماعی برای دوست یابی: Facebook

استفاده از فیس بوک برای ارتباط با افراد جامعه شما یک راه عالی برای ایجاد شبکه، پیدا کردن دوستان جدید و به روز نگهداشتن رویدادهای منطقه شما است. اگر از کاربران قدیمی فیس بوک هستید، متوجه شده اید که در طول سال ها تغییرات زیادی را تجربه کرده است.

از پلتفرمی که قبلاً می توانستید دوستان قدیمی خود را پیدا کنید، اکنون بسیاری از افراد از آن برای یافتن دوستان جدید و ایجاد انجمن های آنلاین و آفلاین استفاده می کنند. یافتن گروه‌هایی که به آن‌چه علاقه دارید آسان است. می‌توانید به جوامع واقع در شهر خود بپیوندید و همچنین گروه یا انجمن خود را راه‌اندازی کنید.

وقتی با شخصی در یک برنامه ملاقات می کنید، به احتمال زیاد اگر او را دوست دارید، و اگر در نزدیکی زندگی می کند، بتوانید او را نیز ملاقات کنید. برای افرادی که در دوست یابی مشکل دارند، پلتفرم های آنلاینی وجود دارد که صرفاً بر ایجاد انجمن های آنلاین برای درونگراها متمرکز هستند.

برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی افراد را به ارتباط حضوری وادار می‌کنند

در حالی که تصور اینکه برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی برای ترغیب مردم به صحبت آنلاین هستند، قابل قبول است، بسیاری از برنامه‌ها این روزها برای تعامل چهره به چهره طراحی شده‌اند.

برنامه‌هایی که بر ایجاد انجمن‌ها متمرکز شده‌اند، به احتمال زیاد به اعضای خود احساس تعلق می‌دهند، زیرا هدف آن‌ها این است که افراد را در یک مکان وصل کنند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس