5 ویژگی جدید واتساپ که هر کاربر باید بداند

75
0
ویژگی جدید واتساپ

واتساپ با بیش از 2 میلیارد کاربر پر استفاده ترین برنامه پیام رسان است. ترکیبی از سازگاری بین پلتفرم و رمزگذاری انتها به انتها به محبوبیت آن در بین کاربران، به ویژه در هند کمک می‌کند. در چند ماه گذشته، پلتفرم متعلق به متا تعدادی ویژگی مفید بزرگ و کوچک به دست آورده است.  ویژگی جدید واتساپ را بشناسید.

ویژگی جدید واتساپ: ارسال عکس با کیفیت بالا

متا سرانجام گزینه ای را فعال کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر با کیفیت بالا (HD) را مستقیماً در واتساپ ارسال کنند تا کیفیت و جزئیات تصویر حفظ شود. کاربران اکنون می‌توانند از هر دو دستگاه Android و iOS یک تصویر HD را در واتساپ ارسال کنند. به طور مشابه، متا همچنین در حال کار بر روی فعال کردن ویژگی اشتراک گذاری ویدیوی HD در واتساپ است.

ویژگی جدید واتساپ: پیام های ویدیویی فوری Video Massage

می‌توانید با یک ویدیوی کوتاه در واتساپ به پیام پاسخ دهید. این ویژگی کاملاً جدید به کاربران امکان می‌دهد در حین مکالمه با دوستان و خانواده، ویدیوهای کوتاه ارسال کنند، که بُعد جدیدی به تجربه چت در واتساپ متا می‌افزاید.

تماس های ناشناس را بی صدا کنید

برای کسانی که از دریافت تماس های افراد ناشناس در واتساپ خسته شده‌اند، پیامرسان واتساپ امکان بی‌صدا کردن خودکار تماس شماره های ناشناس را برای افزایش حریم خصوصی فراهم می‌کند. کاربران اکنون می‌توانند گزینه قطع کردن تماس های ناشناخته را فعال کنند تا از تماس های صوتی و تصویری ناخواسته افراد غریبه دوری کنند.

ویژگی جدید واتساپ: پیام ها را ویرایش کنید

با عجله در واتساپ پیامی ارسال کردید و می‌خواهید آن را تکرار کنید؟ اکنون می‌توانید همین کار را در واتساپ انجام دهید، جایی که این پلتفرم اکنون به کاربران اجازه می‌دهد پیام متنی را در واتساپ ویرایش کنند. با این حال، تنها میتوان یک پیام متنی را در عرض 15 دقیقه ویرایش کرد و زمانی که یک پیام ویرایش شد، همان موضوع به گیرنده اطلاع داده می شود.

ویژگی جدید واتساپ: چت های خصوصی ایمن

واتس‌اپ اکنون از Chat Lock پشتیبانی می‌کند، جایی که کاربران می‌توانند چت‌های خاصی را قفل کنند، که فقط با احراز هویت می‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد، این یک لایه اضافی از حریم خصوصی اضافه می‌کند، به ویژه برای کسانی که ممکن است مجبور باشند گوشی هوشمند خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس