بهترین برنامه های جایگزین Trello برای مدیریت پروژه در سال 2023

82
0
بهترین برنامه های جایگزین Trello

بدون شک Trello یکی از بهترین ابزارهای مدیریت پروژه به روش کانبان است. با این حال تیم‌هایی که پروژه های زیادی دارند قابلیت ها و ابزارهای بیشتری نیاز دارند که Trello آن ها را ارائه نمیدهد. بهترین برنامه های جایگزین Trello را در ادامه معرفی کرده ایم.

برنامه های زیادی مانند Trello وجود دارند که عملکردهای بیشتری مانند ایجاد لیست‌ وظایف تکراری، اختصاص چندین عضو برای یک کار و ردیابی زمان را پوشش می‌دهند.

در این مقاله ما 15 تا از بهترین جایگزین های Trello را معرفی می کنیم و ویژگی های کلیدی، قیمت و معایب آنها را با هم مقایسه می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

15 جایگزین برتر به جای برنامه Trello

1. Monday.com

سیستم عامل: مناسب برای وب، اندروید، iOS، macOS، ویندوز

بهترین گزینه برای: شرکت هایی که به سطح بالایی از اتوماسیون نیاز دارند

قیمت: شروع از 8 دلار در ماه با حداقل سه کاربر

Monday.com یک ابزار مدیریت پروژه بصری با ویژگی‌های پیشرفته اتوماسیون گردش کار است.. همچنین می توانید اتوماسیون چند مرحله ای را تنظیم کنید و دستور العمل های از پیش تنظیم شده موجود را اعمال کنید.

برای سازماندهی پروژه ها کاربران فقط باید مواردی مانند عناوین پروژه، مالک و مهلت های زمانی را روی تابلو بکشند و رها کنند. همچنین میتوانید از نماهای دیگر مانند Timeline، Calendar، Map و Kanban استفاده کنید. این ابزار با بیش از 200 ابزار از جمله SurveyMonkey، Gmail و GitHub ادغام میشود. با وجود اینکه Monday.com طرح رایگان ندارد، یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی

پکیج های اختصاصی : Monday.com پکیج های مختلفی برای تیم های مختلف با ویژگی های خاص ارائه می دهد. برای مثال تیم‌های بازاریابی می‌توانند کمپین‌های Google Ads را مستقیماً از Monday.com راه‌اندازی و پیگیری کنند.

Workdocs : با این قابلیت کاربران میتوانند ایده‌های خود را در یک سند مشترک با یک رابط کشیدن و رها کردن بدون خروج از برنامه با سایر افراد در میان بگذارند و مشورت کنند.

داشبورد سفارشی : این نرم افزار مدیریت پروژه به شما امکان می دهد داشبوردهای سفارشی ایجاد کنید تا وظایف، پیشرفت و بودجه پروژه را به راحتی ردیابی کنید.

معایب

دستور العمل های اتوماسیون فقط برای کاربرانی است که آنها را ایجاد کرده اند، بنابراین سایر اعضا ممکن است به دلیل جابجایی یا تغییر نقش نیاز به ایجاد مجدد آنها داشته باشند. همچنین تغییر بین نماها ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

2. Airtable

سیستم عامل: وب، اندروید، iOS، macOS، ویندوز

بهترین گزینه برای: تیم هایی که علاوه بر Trello با Google Sheets یا Excel کار می کنند.

قیمت: freemium با برنامه های پولی که از 10 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود.

Airtable که مورد اعتماد شرکت های بزرگی مانند Netflix و Medium است، جایگزین عالی برای Trello برای سازماندهی پروژه و وظایف همکاری تیمی است.

اگر Trello به‌خاطر روش کانبان خود شناخته شده است، Airtable به دلیل صفحه‌گسترده پرقدرت خود مشهور است که در آن کاربران می‌توانند کارها را لیست کنند، وظایفی را تعیین کنند و موارد مختلفی مانند لینک و تصاویر را پیوست کنند. این ابزار علاوه بر گزینه های جدول و صفحه گسترده دارای نماهای تقویم، کانبان، جدول زمانی و گانت است.

طرح رایگان آن شامل پنج کاربر، 100 کار اتوماسیون و جدول نامحدود است اما در نمای پروژه مجوزهای حساب و گزینه‌های سفارشی‌سازی محدود است.

ویژگی های کلیدی

رابط کاربری : قابلیت کشیدن و رها کردن آن به شما امکان می دهد داشبورد خود را سفارشی سازی کنید، فیلدها را جا به جا و نمودارها را اضافه کنید.

ادغام با شبکه های اجتماعی : بدون خروج از Airtable میتونید پست های رسانه های اجتماعی را کپی و برنامه ریزی کنید.

قابلیت فیلتر کردن فیلدها : با تنظیم یک فیلتر در فیلد وضعیت، از بهم ریختگی جلوگیری کنید. کاربران می‌توانند یک رکورد را از نمای جدول پروژه‌های کنونی پس از تکمیل، در انتظار یا هنگام لغو آن پنهان کنند.

معایب

بدون لایسنس سازمانی به ازای هر کاربر و به ازای هر فضای کاری باید هزینه پرداخت کنید. بنابراین اگر یک کاربر در بیش از یک فضا کار کند، باید دو بار برای همان شخص پرداخت کنید. علاوه بر این پشتیبانی Airtable فقط در روزهای هفته در دسترس است.

3. Asana

سیستم عامل: وب، اندروید، iOS، macOS، ویندوز، سیری

بهترین گزینه برای: تیم های کوچک تا متوسط

قیمت: freemium با برنامه های پولی که از 10.99 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود.

آسانا به دلیل سادگی و ویژگی های قدرتمند یکی از بهترین جایگزین های Trello است. این ابزار مدیریت تیم راه‌های بیشتری را برای مدیریت پروژه‌ها و وظایف در طرح رایگان خود ارائه می‌دهد و دارای یک داشبورد مدیریت وظایف شخصی است تا هر عضو روی لیست کارهای خود متمرکز شود.

مدیران پروژه با این برنامه می توانند وظایف را سازماندهی کرده و عملکرد تیم را بررسی کنند. آسانا یک نسخه رایگان ارائه می دهد، همچنین یک طرح آزمایشی رایگان 30 روزه برای بررسی طرح های Premium و Business را ارائه میدهد.

ویژگی های کلیدی

ابزار ساخت گردش کار : Asana قالب های مختلف و ویژگی های سفارشی سازی گسترده تری از جمله فیلدهای سفارشی، نقش ها و گردش کار را نسبت به Trello ارائه می دهد.

ویژگی های دسترسی : این ابزار مدیریت پروژه دارای دارک مود، پشتیبانی از iOS VoiceOver برای استفاده از برنامه بدون دیدن صفحه و ادغام با Siri برای ایجاد وظایف با استفاده از دستورات صوتی است.

اهداف کمپانی : با این برنامه میتوانید ببینید آیا پیشرفت پروژه با اهداف کل شرکت مرتبط است یا خیر.

معایب

Asana هیچ ویژگی ردیابی زمان ندارد و نمی توان چندین عضو را به یک کار اختصاص داد.

4. ClickUp

سیستم عامل: وب، اندروید، iOS، macOS، ویندوز، لینوکس، دستیارهای صوتی

بهترین گزینه برای: تیم های کوچک تا متوسط

قیمت: فریمیوم با برنامه های پولی که از 5 دلار برای هر کاربر/ماه شروع می شود

ClickUp یکی از بهترین نرم افزارها در G2 2021 بوده است. این ابزار یکی از بهترین جایگزین های Trello است و راه های بیشتری برای سازماندهی پروژه ها و ویژگی های سفارشی ارائه میدهد.

این برنامه بیش از 15 نما از جمله نمودارهای تابلو، جدول و گانت را ارائه میدهد. جاسازی صفحات گسترده، اسناد یا فایل‌های Figma نیز برای مدیریت پروژه‌های متعدد در یک برد نیز امکان پذیر است.

طرح رایگان به شما امکان می دهد به وظایف نامحدود، اسناد مشترک و نماهای مختلف دسترسی داشته باشید. برنامه پولی پایه دارای فضای ذخیره سازی نامحدود، فیلدهای سفارشی و داشبوردهای متعدد است.

ویژگی های کلیدی

داکیومنت و وایت برد داخلی : میتوانید بدون خروج از برنامه نقشه های ذهنی، یادداشت های جلسه یا یک پایگاه دانش ایجاد کنید.

قالب های سفارشی : این برنامه قالب های مختلفی برای اهداف مختلف مانند اسناد، چک لیست ها و وظایف ارائه می دهد. همچنین می توانید قالب جدیدی را ایجاد کنید که با گردش کار پروژه شما مطابقت داشته باشد.

لینک وظایف. کاربران میتوانید وظایفی که مرتبط با آن ها است را به راحتی پیدا کنند.

معایب

بسیاری از کاربران گفته اند که وظایف آنها به طور تصادفی ناپدید می شود. این ابزار همچنین زمانی که آیتم های زیاد یا تیم بزرگتری دارید کند است.

5. Paymo

سیستم عامل: وب، اندروید، iOS، macOS، ویندوز

بهترین گزینه برای: فریلنسرها یا تیم های تجاری کوچک و متوسط که به دنبال مدیریت پروژه همه کاره هستند.

قیمت: فریمیوم با برنامه های پولی که از 4.95 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود.

Paymo یک جایگزین همه کاره برای Trello است که به کاربران امکان می دهد پروژه ها را مدیریت کنند، زمان را ردیابی کنند، با تیم همکاری کنند، فایل ها را سازماندهی کنند. همچنین دارای ویژگی‌های مدیریت منابع برای دریافت یک نمای کلی از تعطیلات، حجم کاری و ساعات رزرو اعضای خود است.

تیم های کوچک باید طرح Small Office را با قیمت 9.95 دلار در هر کاربر/ماه انتخاب کنند. دوره آزمایشی 15 روزه Paymo را برای دسترسی به هر طرح Paymo در نظر بگیرید تا ببینید آیا این نرم افزار مدیریت پروژه با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر.

ویژگی های کلیدی

قابلیت های پیشرفته ردیابی زمان : با این برنامه میتوانید زمان یک کار یا پروژه را به صورت دستی یا خودکار در رایانه خود ردیابی کنید. همچنین دارای تایمر Pomodoro برای مدیریت جلسات کاری و استراحت است.

رابط چند زبانه : این ابزار مدیریت پروژه 23 زبان از جمله اسپانیایی و آلمانی را پوشش میدهد.

ابزار فاکتور : شما میتوانید بر اساس تعداد وظایف پروژه، مدت زمان و هزینه های موجود در گزارش خود یک فاکتور برای مشتریان ارسال کنید. Paymo فاکتورهای چند زبانه و قالب های ایمیل مختلفی را ارائه می دهد.

معایب

برنامه موبایل این برنامه به اندازه نسخه وب بصری نیست. علاوه بر این Paymo در مقایسه با سایر ابزارهای مدیریت پروژه ادغام های کمتری دارد.

6. Flowlu

سیستم عامل: وب، iOS و اندروید

بهترین برای: تیم های متوسط تا بزرگ که به دنبال یک نرم افزار مدیریت پروژه مقرون به صرفه و در عین حال قدرتمند هستند.

قیمت: freemium با برنامه های پولی که از 29 دلار در ماه شروع می شود.

Flowlu به دلیل ویژگی ها و سهولت استفاده جوایزی را از GetApp، Caterra و Goodfirms.co دریافت کرده است. کاربران می توانند در یک مکان گردش کار خود را ایجاد کنند، هزینه های پروژه را پیگیری کنند، فاکتورها را ارسال کنند، زمان صرف شده برای پروژه ها را پیگیری کنند و قرار ملاقات ها را مدیریت کنند.

طرح رایگان آن شامل دو کاربر، پروژه های نامحدود و همچنین ویژگی های صورتحساب و ردیابی هزینه است.

ویژگی های کلیدی

قالب هایی برای اهداف خاص : این ابزار قدرتمند مدیریت پروژه قالب‌ها را برای اهداف مختلف مانند تیم‌های چابک و افرادی که از روش بهره‌وری انجام کارها GTDاستفاده می‌کنند، تنظیم می‌کند.

قیمت ثابت : در حالی که بسیاری از ابزارهای مدیریت کار از قیمت گذاری منعطف بر اساس تعداد کاربران استفاده می کنند، برنامه های قیمت گذاری Flowlu ثابت هستند که مقرون به صرفه تر از پرداخت به ازای هر کاربر است.

ادغام با ارائه دهندگان مالی : با پیوند دادن تراکنش ها به حساب های بانکی، پی پال، کارت های اعتباری یا پول نقد، داده های حسابداری خود را در یک مکان مشاهده کنید.

معایب

برخی از ویژگی ها همچنان نیاز به تماس با تیم پشتیبانی برای راه اندازی درست دارند.

7. Teamwork

موجود در: وب، اندروید، iOS، macOS، ویندوز

بهترین برای: آژانس‌ها یا شرکت‌های خدمات حرفه‌ای که می‌خواهند تجربه مشتری مشترک‌تری را ارائه دهند.

قیمت: freemium با برنامه های پولی که از 9.99 دلار در هر کاربر/ماه شروع می شود

کار تیمی کاربران را قادر می سازد تا چندین پروژه را با تابلوهای بصری، لیست وظایف، نمای جدول یا نمودارهای گانت سازماندهی کنند. همچنین ویژگی‌های صورت‌حساب، بودجه‌بندی، ردیابی زمان و اشتراک‌گذاری اسناد را فراهم می‌کند که آن را برای کار با مشتریان و صرفه‌جویی در پول برای ابزارهای اضافی ایده‌آل می‌کند.

طرح رایگان با قابلیت‌های مدیریت پروژه ضروری بدون صورت‌حساب، صورت‌حساب، ادغام و ویژگی‌های پیشرفته مدیریت تیم همراه است. اگر آماده اشتراک در طرح پولی آن نیستید، دوره آزمایشی رایگان 30 روزه راه حل مورد نظر خود را شروع کنید.

ویژگی های کلیدی

کاربران مهمان رایگان : مشتریان میتوان میزان پیشرفت پروژه را ببینند، در مورد وظایف نظر دهند و کارهایی را برای ارتباط بهتر با مشتری اضافه کنند. البته شما دسترسی و مجوزهای آنها را کنترل می کنید.

دسترسی فالوورها : این قابلیت برخی از اعضا را قادر می‌سازد تا بدون اینکه وظایفی داشته باشند در جریان پیشرفت کار قرار بگیرند.

ویژگی های گزارش دهی : Teamwork علاوه بر ارائه یک تصویر فوری از پروژه، یک گزارش با جزییات را به نمایش می گذارد. همچنین گزینه های گزارش سفارشی را ارائه می دهد.

معایب

تیم خدمات مشتری آن در روزهای هفته با پوشش محدود آخر هفته در دسترس است، اما چت زنده، ایمیل و پشتیبانی تلفنی را ارائه می دهد.

8. Notion

سیستم عامل: وب، اندروید، iOS، macOS، ویندوز

بهترین برای: کارآفرینان شخصی و تیم های کوچک

قیمت: فریمیوم با برنامه های پولی که از 8 دلار/کاربر/ماه شروع می شود

Notion یک برنامه مدیریت پروژه عالی برای تیم هایی است که به دنبال یک ابزار همه کاره هستند و به کاربران امکان می دهد گردش کار سفارشی ایجاد کنند و تمام اطلاعات مربوط به پروژه را در یک مکان نگه دارند. شما می توانید ویکی، راهنمای محصول، پایگاه داده و حتی وب سایت ایجاد کنید.

همچنین می توانید صفحه را با قابلیت کشیدن و رها کردن و دستور slash command سفارشی کنید. این عناصر شامل فهرست کارها، سرفصل‌ها و فایل‌های تعبیه‌شده از ابزارهای مختلف از جمله Google Maps، Figma و GitHub هستند.

علاوه بر این Notion یک طرح رایگان دارد که به عنوان یک ابزار بهره‌وری شخصی برای افراد کافی است.

ویژگی های کلیدی

پایگاه های داده مرتبط : با این ویژگی میتوانید کپی‌های همگام‌سازی شده از یک محتوا را در صفحات مختلف قرار دهید و از فیلترها برای برنامه‌ریزی سازمان‌یافته‌تر و شخصی‌شده‌تر پروژه استفاده کنید.

قالب ها و ادغام ها : این برنامه دارای ویژگی Template Gallery است که به شما امکان می دهد آزادانه الگوها را از سایر کاربران Notion کپی یا خریداری کنید.

لینک ها و بک لینک ها : با ذکر یک صفحه خاص، افکار و ایده های خود را در Notion به هم لینک کنید. این ابزار به طور خودکار یک بک لینک ایجاد می کند.

معایب

Notion فاقد ویژگی‌های ارتباطی مانند اتاق‌های چت یا جلسات ویدیویی است، اگرچه می‌توانید اعضای تیم را در هر جایی از صفحه یا پایگاه داده منشن کنید.

9. Hive

سیستم عامل: وب، اندروید، iOS، macOS، ویندوز

بهترین برای: مشاغلی که به ادغام کامل و گردش کار سریعتر با هوش مصنوعی نیاز دارند

قیمت: فریمیوم با برنامه های پولی که از 12 دلار/کاربر/ماه شروع می شود

Hive به شما امکان می دهد وظایف را در نمای های مختلف پروژه مانند Kanban، Gantt، Table، Calendar و Portfolio مشاهده کنید. همچنین از قابلیت‌های مدیریت وظایف پیشرفته، مانند خودکارسازی وظایف تکراری پشتیبانی می‌کند.

این جایگزین Trello بیش از 1000 ادغام از جمله Slack و Google Workspace را ارائه می دهد. Hive دارای یک طرح رایگان با ویژگی هایی مانند نمایش پروژه های متعدد، دسترسی به حداکثر 10 کاربر و وظایف نامحدود است. همچنین یک طرخ آزمایشی رایگان 14 روزه را ارائه میدهد.

ویژگی های کلیدی

مدیریت پروژه چابک : با این قابلیت یک مرور کلی از پروژه های اساسی خود در یک نقشه راه بصری دارید و میتوانید سیستم گزارش دهی تیم را تنظیم کنید.

ابزارهای همکاری تیمی : این برنامه قابلیت پیام‌های فوری داخلی، ویدئو و اسناد مشترک را ارائه میدهد. همچنین می‌توانید از میان‌برهای Zoom و Google meet برای باز کردن یک جلسه ویدیویی استفاده کنید.

HiveMind : از فناوری هوش مصنوعی برای ایجاد وظایف بر اساس کلمات کلیدی، نوشتن محتوا یا کپی کردن و ایجاد پاسخ های ایمیل استفاده کنید.

معایب

بسیاری از کاربران گزارش دادند که به دلیل ویژگی‌های پیچیده Hive آشنایی با این برنامه نیاز به زمان زیادی دارد. علاوه بر این اعلان‌های این برنامه به صورت پاپ‌آپ‌ ظاهر میشود که می‌توانند حواس‌تان را پرت کنند.

10. Taskade

سیستم عامل: وب، اندروید، iOS، macOS، ویندوز، لینوکس

بهترین برای: تیم هایی که به دنبال نرم افزار مدیریت پروژه قوی و قابل تنظیم هستند

قیمت: فریمیوم با برنامه های پولی که از 5 دلار برای کاربر/ماه شروع می شود

Taskade یک برنامه مدیریت کار است که ابزار های یادداشت برداری، لیست انجام کار و ویدئو کنفرانس را در یک مکان ارائه میدهد. این برنامه یک جایگزین عالی برای Slack، Trello و Google Docs است و برای تیم‌هایی که می‌خواهند تعداد برنامه‌های مورد استفاده خود را کاهش دهند مناسب است.

مشابه Notion هر پروژه یا صفحه در این برنامه مانند یک بوم خالی است و شما می توانید هر چیزی را از / تصویر یا ویدیو گرفته تا یادداشت های جلسه و غیره را وارد این صفحه کنید. طرح رایگان Taskade با کاربران نامحدود است ولی ذخیره سازی و ادغام ها را محدود می کند.

ویژگی های کلیدی

نقشه ذهنی و نمودارهای سازمانی : این ابزار مدیریت پروژه دارای طرح‌بندی‌هایی برای تجسم بهتر ایده‌های شما و ارائه ساختار سازمانی است.

Taskade AI : این یک دستیار بهره‌وری قدرتمند است که از ماشین لرنینگ استفاده می‌کند تا به شما کمک کند طرح‌های کلی اسناد را ایجاد کنید، ایده‌ها را طوفان فکری کنید و محتوای طولانی مانند خواندن و یادداشت‌های جلسه را خلاصه کنید.

ویژگی های ارتباطی داخلی پیشرفته : Taskade از اتاق‌های گفتگو، اشتراک‌گذاری صفحه و کنفرانس ویدیویی پشتیبانی می‌کند که می‌توانید مستقیماً در هر پروژه به آنها دسترسی داشته باشید.

معایب

این برنامه فاقد ویژگی‌های مدیریت کار استنمی‌توانید کارهای تکراری ایجاد کنید و آنها را جابجا کنید.

11. Basecamp

  • سیستم عامل: وب، اندروید، iOS، macOS، ویندوز
  • بهترین برای: شرکت ها
  • قیمت: از 15 دلار / کاربر / ماه شروع می شود

Basecamp یک رابط کاربری منحصر به فرد دارد و داشبورد را به چهار قسمت تقسیم می کند که شامل تابلوهای پین شده، پروژه‌هایی که اخیراً بازدید شده‌اند، برنامه‌های زمانی فردی و لیست وظایف شخصی هستند. علاوه بر این هر نمای تابلوی پروژه، اعضای اختصاص داده شده، تابلوهای پیام، زمان‌بندی پروژه، وظایف و اسناد را نشان می‌دهد.

داشبورد شخصی Basecamp که لوگوی شرکت، تابلوها، کارت‌های اخیراً بازدید شده، یک برنامه زمانی فردی و فهرست وظایف شخصی را نشان می‌دهد.

طرح Basecamp Pro Unlimited برای گروه ها و شرکت های بزرگتر عالی است زیرا یک قیمت ثابت را برای کاربران نامحدود با 299 دلار در ماه ارائه می دهد. شرکت ها می توانند 5 ترابایت ذخیره سازی فایل و پشتیبانی اولویت دار دریافت کنند. اگر مطمئن نیستید برای آزمایش 30 روزه رایگان آن ثبت نام کنید.

ویژگی های کلیدی

ارتباط فوری : با این قابلیت مدیران پروژه می‌توانند سؤالات سفارشی را برای همه یا اعضای تیم ایجاد کنند تا در یک زمان مشخص به آنها پاسخ دهند مچنین شامل چت های گروهی، تابلوهای پیام است.

ادغام با تقویم : Basecamp به تیم شما امکان می‌دهد تقویم‌های Google، iCalendar و Outlook Calendar را همگام‌سازی کنید، بنابراین همه می‌توانند از برنامه تقویم ترجیحی استفاده کنند.

Hill chart : این قابلیت نمای بزرگ پروژه را به اعضای تیم نشان می دهد که شامل راه حل ها و مسیر اجرا میشود.

معایب

جدا از تغییر مهلت‌ها، هیچ راهی برای تنظیم سطوح اولویت به وظایف در Basecamp وجود ندارد. همچنین برای استفاده از تابلوی کانبان یا نمودار گانت باید از برنامه های دیگری استفاده کنید.

12. Mattermost Boards

  • سیستم عامل: macOS، Windows، Linux
  • بهترین برای: توسعه دهندگان یا شرکت های توسعه وب
  • قیمت: رایگان

اگر به دنبال یک جایگزین متن باز برای Trello هستید، Mattermost Boards بهترین گزینه است. این ابزار در دو نسخه ارائه می شود که شامل Mattermost Boards به عنوان سرور ابری رایگان برای تیم ها و Personal Desktop برای استفاده شخصی است. همچنین، این ابزار را درUbuntu دانلود و اجرا کنید.

این برنامه دارای ویژگی‌های ضروری مدیریت پروژه از جمله طرح‌بندی‌های متعدد، بخش‌های نظر برای هر مورد کاری و برچسب‌گذاری اولویت است.

ویژگی های کلیدی

سیستم منبع باز: از آنجایی که این نوع نرم افزار برای همه در دسترس است، تشخیص خطاها آسان تر است. شما همچنین می توانید آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کرده و بهبود دهید و آن را به یک ابزار مدیریت پروژه عالی برای کارهای طولانی مدت تبدیل کنید.

مشارکت کاربر : از آنجایی که Mattermost Boards متن‌باز است، کسب‌وکارها می‌توانند با ایجاد ویژگی‌ها، گسترش قابلیت‌های آن از طریق برنامه‌ها یا افزونه‌ها و نوشتن آموزش‌ها در شکل‌دهی پلتفرم سهیم باشند.

ویژگی های خاص توسعه دهندگان : این ابزار دارای لیبل های وضعیت استاندارد مانند Ready for Dev، In Development و Code Committed است.

معایب

این ابزار نسبتاً جدید است و در مقایسه با سایر گزینه ها فقط دارای ویژگی های اساسی است.

13. WP Project Manager

برای وردپرس در دسترس است

بهترین برای: کاربران وردپرس

قیمت: فریمیوم با برنامه های پولی که از 79 دلار در سال شروع می شود

مدیریت پروژه ها از وردپرس با WP Project Manager آسان تر خواهد بود. کاربران می‌توانند کارهایی را اضافه کنند، وظایف، مهلت ها و اولویت‌ها را تعیین کنند و مستقیماً از داشبورد وردپرس درباره پروژه‌ها بحث کنند.

کاربران حرفه‌ای به ویژگی‌های بیشتری مانند طرح‌بندی تابلوی Kanban و نمودار گانت، ردیاب زمان و ادغام با ابزارهای محبوبی مانند Slack و Stripe دسترسی خواهند داشت. ابتدایی ترین طرح پولی یک دامنه را پوشش می دهد اما در حال حاضر دارای ویژگی های اساسی است.

ویژگی های کلیدی

بدون محدودیت استفاده : این افزونه وردپرس به شما امکان می دهد همکاران یا تیم های نامحدودی را اضافه کنید، بر خلاف بسیاری از گزینه های مدیریت پروژه دیگر که به ازای هر کاربر از شما هزینه دریافت میکنند.

ادغام یکپارچه پلاگین وردپرس : WP Project Manager به طور خودکار پروژه ها و لیست ها را بر اساس سفارشات WooCommerce شما ایجاد می کند و همکاری گروهی را برای کاربران BuddyPress آسان تر می کند.

Pusher : با این قابلیت میتوانید اعلان هایی مانند منشن شدن در کامنت ها دریافت کنید.

معایب

برای استفاده از تابلوهای کانبان باید طرح Business را خریداری کنید که 249 دلار در سال هزینه دارد، ویژگی که می توانید به صورت رایگان در اکثر ابزارهای مدیریت پروژه از آن استفاده کنید.

14. Zoho Projects

سیستم عامل : وب، iOS، اندروید

بهترین برای: مشاغلی که از Zoho استفاده می کنند

قیمت: فریمیوم با برنامه های پولی که از 5 دلار برای کاربر/ماه شروع می شود

اگر کسب و کار شما از Zoho مانند Zoho Mail و Zoho CRM استفاده می کند، Zoho Projects جایگزین خوبی برای Trello است. انجام این کار می تواند گردش کار شما را ساده کند، مانند ایجاد خودکار فاکتورها در Zoho Books بر اساس گزارش های زمانی در Zoho Projects. این برنامه نمای کانبان به همراه طرح‌بندی‌های دیگری مانند نمودار گانت و جدول را نیز ارائه میدهد.

ویژگی های کلیدی

گزینه چندکاره : میتوانید وظایف، مسائل، رویدادها یا اسناد را با یک دکمه به سرعت اضافه کنید.

بلوپرینت : این قابلیت برای خودکارسازی وظایف، به روز رسانی آنها و هشدار به اعضای تیم در صورت تغییر وضعیت کار است و میتوانید یک گردش کار ایجاد کنید.

ادغام Apple Pencil : به سادگی میتوانید یک علامت چک با اپل پنسل خود ایجاد کنید تا کار انجام شده را علامت بزنید.

معایب

اگر کاربران وارد یک تابلوی پروژه خاص شوند، فقط می‌توانند وظایف را در پروژه جستجو کنند، که در صورت داشتن چندین پروژه زمان‌بر است. بسیاری از کاربران همچنین گزارش داده اند که راه اندازی این نرم افزار کمی مشکل است.

15. Microsoft Project

  • سیستم عامل: ویندوز
  • بهترین برای: تیم هایی که از مایکروسافت استفاده می کنند
  • قیمت: شروع از 10 دلار / کاربر / ماه

مایکروسافت دو گزینه را ارائه می دهد یک ابزار مدیریت پروژه ساده که حول یک برد Kanban به نام Microsoft Planner متمرکز شده است و یک ابزار پیشرفته تر به نام Microsoft Project که در این بخش به آن خواهیم پرداخت.

این نرم افزار مدیریت پروژه دارای سه نمای پروژه قابل تنظیم از جمله برنامه ریزی سرعت برای تیم های توسعه چابک است. برای درک بهتر ویژگی‌ها در نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه آن مشترک شوید.

ویژگی های کلیدی

سازگاری با سایر ابزارهای مایکروسافت : از آنجایی که این برنامه بخشی از Microsoft Office 365 است، مدیران پروژه می توانند آن را با سایر نرم افزارهای مایکروسافت از جمله Outlook و Teams ادغام کنند.

وابستگی بین وظایف : Microsoft Project انواع مختلفی از وابستگی ها را فعال می کند، بنابراین می توانید به طور خاص نحوه ارتباط وظایف را با یکدیگر تعریف کنید.

نقشه راه : شما میتوانید یک نمای کلی از تابلوهای پروژه سازمان خود حتی از ابزار دیگری مانند Azure Boards ایجاد کنید.

معایب

از آنجایی که این ابزار مدیریت پروژه فقط برای ویندوز در دسترس است، به اشتراک گذاری داده ها با کاربران غیر ویندوز می تواند پیچیده باشد.

نتیجه

اکثر برنامه هایی که معرفی کردیم دارای نسخه موبایل برای کمک به مدیریت بهتر پروژه ها هستند. با این حال انتخاب بهترین برنامه به نیازهای شرکت شما بستگی دارد. قبل از خرید برنامه در مورد سیستم مدیریت پروژه فعلی و مورد نیاز خود فکر کنید.

اگر به کار با Spreadsheet و Trello عادت دارید و می خواهید این پلتفرم ها را ترکیب کنید، Airtable توصیه ما است. همچنین Paymo، Flowlu و Teamwork گزینه‌های عالی برای کسب‌وکارهایی هستند که به دنبال ابزاری با قابلیت‌های فاکتور، صورت‌حساب و ردیابی زمان هستند.

کسب‌وکارهایی که از برنامه های مایکروسافت استفاده میکنند می‌توانند Microsoft Project را انتخاب کنند، اما کسانی که به دنبال یک ابزار مدیریت پروژه چابک هستند می‌توانند Hive را در نظر بگیرند. معمولاً هرچه ابزاری از نظر امکانات بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است، بنابراین هنگام انتخاب ابزار مدل قیمت گذاری و تعداد اعضای تیم را در نظر بگیرید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس