8 محصول سامسونگ در سال 2023 که منتظر عرضه آنها هستیم

74
0
محصول سامسونگ در سال 2023

سال 2023 سال هیجان انگیزی برای سامسونگ است. گوشی‌ها، ساعت‌ها، تبلت‌ها و محصولات دیگری که با تمام وجود منتظر دیدنشان هستیم. محصول سامسونگ در سال 2023 را بیشتر بشناسید.

سامسونگ در طول سال محصولات جدیدی از جمله تلفن، هدفون، ساعت، تبلت، لپ‌تاپ، محصولات خانه هوشمند و غیره را عرضه می‌کند. اگر از طرفداران این کمپانی بی رقیب هستید، احتمالا مانند ما منتظر اعلانات محصولات این شرکت نشسته اید.

در این مقاله هشت محصول برتر سامسونگ که در سال 2023 منتظر آنها هستیم، معرفی شده است.

محصول سامسونگ در سال 2023: Galaxy S23 Ultra

گلکسی اس 23 اولترا، هیجان انگیزترین محصول سامسونگ در سال 2023 است و دلیل خوبی هم دارد. بر اساس همه اطلاعاتی که در مورد سری گلکسی S23 می‌دانیم، به نظر می‌رسد که S23 Ultra چند بروزرسانی جدی از جمله دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با قابلیت عکس‌برداری در سه وضوح مختلف: 12 مگاپیکسل، 50 مگاپیکسل و 200 مگاپیکسل را دریافت خواهد کرد.

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ پردازنده‌های اگزینوس بومی خود را کنار گذاشته و در عوض از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در تمامی دستگاه‌های گلکسی اس 23 استفاده خواهد کرد. S23 Ultra احتمالاً طراحی S22 Ultra را حفظ خواهد کرد و فقط S23 و S23+ طراحی جدیدی خواهند داشت.

تاریخ عرضه گلکسی اس 23 اولترا بر اساس عرضه های قبلی به احتمال زیاد در ماه فوریه 2023 خواهد بود.

Galaxy Z Fold 5

گلکسی زد فولد 5 بلندپروازانه‌ترین گوشی تاشوی آینده سامسونگ است و هدف آن حل بسیاری از مشکلاتی است که تلفن‌های تاشوی امروزی با آن روبرو هستند. با Fold 5، انتظار داریم صفحه اصلی قوی‌تر، عمر باتری طولانی‌تر، دوربین جلوی بهتر و بدون فاصله در حالت بسته، را ببینیم.

چیزی که سری گلکسی زد فولد را بسیار جذاب می‌کند نه سخت‌افزار آن، بلکه تجربه نرم‌افزاری است که به‌طور خاص برای نمایشگرهای بزرگ‌تر طراحی شده است. برای مثال، نوار وظیفه، برنامه‌های مورد علاقه شما را در پایین صفحه پین ​​می‌کند و تجربه‌ای شبیه رایانه شخصی به شما می‌دهد.

به این ترتیب، می‌توانید بدون نیاز به بازگشت به صفحه اصلی و جست و جو میان برنامه‌ها، به سرعت آن‌ها را باز کنید. همچنین می توانید با استفاده از حالت چند پنجره ای حداکثر سه برنامه را همزمان باز کنید. گلکسی زد فولد 5 در آگوست 2023 عرضه خواهد شد.

Galaxy Z Flip 5

محصول سامسونگ در سال 2023
محصول سامسونگ در سال 2023

اکثر افرادی که گوشی‌های تاشو می‌خرند، سری Galaxy Z Flip را ترجیح می‌دهند زیرا ارزان‌تر، شیک‌تر است و در حالت تاشده، فضای کمتری در جیب شما اشغال می‌کند.

با گلکسی زد فلیپ 5، ما انتظار داریم یک صفحه نمایش بزرگتر و یک دوربین تله فوتو اختصاصی در پشت در کنار برخی بروزرسانی هایی که برای Fold 5 ذکر کردیم، ببینیم.

در حال حاضر، بزرگترین رقیب Flip Motorola Moto Razr 2022 است، اما با گسترش بازار تلفن‌های تاشو، برندهای دیگر به زودی به این جمع خواهند پیوست. گلکسی زد فلیپ 5 در ماه آگوست همراه با فولد 5 عرضه خواهد شد.

Galaxy A54 5G

در حالی که پرچم‌داران بیشترین تبلیغات را به خود اختصاص می دهند، بسیاری از مردم گوشی‌های Galaxy A را می‌خرند، زیرا در عین داشتن ویژگی‌ها و عمر باتری تقریباً یکسان، مقرون به صرفه‌تر هستند.

ما Galaxy A53 را در عوض Pixel 6a، iPhone SE (نسل سوم) و Nothing Phone (1) به‌عنوان بهترین میان‌رده اندروید توصیه می‌کنیم. بنابراین، چندان جای تعجب نیست که کاربران منتظر گلکسی A54 باشند.

گلکسی A54 احتمالاً در مارس 2023 عرضه خواهد شد و طبق رندرهای فاش شده، طراحی جدیدی با تنظیمات دوربین سه گانه خواهد داشت.

Galaxy Buds 3

محصول سامسونگ در سال 2023
محصول سامسونگ در سال 2023

ما همچنین برای دیدن نسل بعدی Samsung Galaxy Buds بسیار هیجان زده هستیم. جدیدترین محصول، Galaxy Buds 2 Pro، یکی از بهترین هدفون بی‌سیمی است که در حال حاضر می‌توانید پیدا کنید.

در سال 2023، انتظار داریم گلکسی بادز 3 به چهار وعده عمل کند: عمر باتری بهبود یافته، تأخیر کمتر، برد بی سیم بیشتر، و صدای بهبود یافته، که تجربه ای شبیه به کنسرت را شبیه سازی می کند.

Galaxy Watch 6

گلکسی واچ 5 بهترین ساعت هوشمند سال 2022 نبود، عمدتاً به این دلیل که بیش از حد تبلیغ شد ولی به آن کیفیت ادعا شده نبود. سامسونگ ادعا کرد با یک بار شارژ باتری تا 50 ساعت دوام می آورد، اما بررسی ها نشان می دهد که ظرفیت واقعی بسیار کمتر و در حدود 24 تا 36 ساعت است.

با توجه به اینکه سری واچ 6 قرار است در آگوست 2023 عرضه شود، انتظار داریم عمر باتری بیشتر، سرعت شارژ بیشتر، حافظه داخلی بیشتر و اتصال 5G پشتیبانی شود.

محصول سامسونگ در سال 2023: Galaxy Tab S9 Ultra

گلکسی تب اس 8 اولترا در حال حاضر یک تبلت اندرویدی فوق‌العاده است و با نمایشگر بزرگ، باتری مناسب، سازگاری با قلم S جای شکایتی باقی نمی‌گذارد.

بنابراین، با توجه به اینکه Galaxy Tab S9 Ultra قرار است در سال 2023 عرضه شود، انتظاری جز روشنایی بالاتر، تأخیر کمتر قلم S Pen و بهینه سازی بهتر برنامه های شخص ثالث نداریم.

همچنین اگر لوازم جانبی (صفحه‌کلید و قاب) همراه دستگاه کمی ارزان‌تر باشد، ما کاربران بسیار خوشحال می‌شویم. Galaxy Tab S9 Ultra در ماه فوریه در کنار S23 Ultra عرضه خواهد شد.

محصول سامسونگ در سال 2023: Galaxy Book 3 Ultra

محصول سامسونگ در سال 2023
محصول سامسونگ در سال 2023

اگر به یک لپ‌تاپ ویندوزی نیاز دارید، حتماً باید مراقب شایعات گفت شده در رابطه با Galaxy Book 3 Ultra باشید. مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی عرضه خواهد شد، اما ما تخمین می زنیم که در مارس 2023 عرضه شود. Galaxy Book 3 Ultra اولین لپ تاپ “Ultra” سامسونگ خواهد بود که با همکاری اینتل و مایکروسافت ساخته شده است.

با توجه به محدودیت های Galaxy Book 2 Pro، انتظار داریم Galaxy Book 3 Ultra دارای صفحه نمایش 120 هرتزی، روشنایی مناسب، عمر باتری بیشتر، بلندگوهای بهتر و سیستم خنک کننده بهتر باشد. مسلماً این ویژگی های ضخامت لپ‌تاپ را افزایش می دهند، اما اهمیت این مسئله در بلند مدت مشخص می شود.

گلکسی همچنان به رشد خود ادامه می دهد

بیایید روراست باشیم اگر به دنبال خرید یک پرچمدار جدید سامسونگ در سال 2023 هستید، منتظر عرضه گلکسی اس 23 اولترا در ماه فوریه باشید. اگر عاشق وسایل تاشو هستید، گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 مطمئناً در اواسط سال در کنار گلکسی واچ 6 و گلکسی بادز 3 شما را شگفت زده خواهند کرد.

اگر فقط یک گوشی میان رده با مشخصات و ویژگی های متعادل می خواهید، گلکسی A54 زمانی که در ماه مارس عرضه شود به خوبی رضایت شما را جلب خواهد کرد. و اگر کامپیوتری می خواهید که بتواند همه کارها را انجام دهد، باید منتظر عرضه، Galaxy Tab S9 Ultra و Galaxy Book 3 Ultra در سه ماهه اول سال 2023 باشید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس