موتورولا Razr 2022 در حال بررسی است

54
0
موتورولا Razr 2022

موتورولا این هفته موتورولا Razr 2022 تاشو را جهانی کرد و اکنون به HQ رسیده است تا جای خود را در صف بررسی ها بگیرد. این گوشی با چیپست پرچمدار Snapdragon 8+ Gen 1، یک OLED تاشو 1080p با نرخ رفرش 144 هرتز و یک دوربین دوگانه در بیرون ارائه می شود.

ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا آن را تحت آزمایش خود قرار دهیم و فرآیند بررسی را طی کنیم، اما ابتدا این چیزی است که هنگام بیرون آوردن آن از جعبه ما را تحت تأثیر قرار داد.

موتورولا Razr 2022
موتورولا Razr 2022

درب بسته باز می شود تا گوشی باز شده خود را نشان دهد. در زیر شارژر 30 واتی، یک کابل USB-C به USB-C و برخی مطالب خواندنی در مورد ضمانت و ایمنی پیدا می کنیم. جعبه خود با یک آهنربا محکم بسته می شود.

Razr خود یک گوشی بسیار عریض است، پهن تر از نسل قبلی و رقیب اصلی خود – Samsung Galaxy Z Flip4. اولین برداشت این است که برای راحت بودن کمی بیش از حد پیش می رود، اما شاید بعد از چند روز روی ما رشد کند.

تا کردن تلفن مرتب است و دستگاه به خوبی کلیک می‌کند و لولای آن به راحتی به هم می‌چسبد. در مقایسه با P50 Pocket یا Z Fold4 کمی سبک‌ تر است و راحت ‌تر هم باز می‌شود.

صفحه نمایش کاور همان مورب 2.7 اینچی Razr 5G قبلی است اما بسیار بزرگتر از رقبای خود است. و هنوز فضای کافی برای دوربین دوگانه و فلش LED وجود دارد.

این یک پیشرفت بزرگ است و با استفاده از رابط کاربری که بار دیگر امکان گرفتن سلفی با دوربین اصلی را فراهم می کند، به لطف دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس خودکار، افراد بیشتری می توانند در قاب قرار بگیرند.

دوربین داخلی که درون یک سوراخ پانچ قرار دارد، اکنون دارای سنسور 32 مگاپیکسلی است. پنل به خودی خود زیبا به نظر می رسد، اما حاشیه های آن بسیار ضخیم هستند و حس آینده نگرانه را کمی کاهش می دهند.

موتورولا Razr 2022
موتورولا Razr 2022

Razr 2022 مانند یک پرچمدار مناسب به نظر می رسد که بر روی کاغذ همه شانس این را دارد که گلکسی Z Flip4 و حتی Huawei P50 Pocket را برای عنوان تواناترین گوشی تاشو شکست دهد. پس از آماده شدن برای بررسی، حکمی (قضاوتی) خواهیم داشت، پس با ما همراه باشید!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس