8 بهترین برنامه رایگان تقویم برای اندروید

70
0
برنامه رایگان تقویم برای اندروید

آیا می خواهید ببینید کدام یک از بهترین برنامه های تقویم رایگان برای اندروید برای شما مناسب است؟ ما چندین برنامه تقویم عالی را برای یافتن بهترین ها با هم مقایسه می کنیم.

همه به روشی مؤثر برای مدیریت قرار ملاقات ها، رعایت ضرب الاجل ها و یادآوری تولدها و سالگردها نیاز دارند. فریب دادن همه اینها در ذهن شما غیرممکن است، اما خوشبختانه شما هزاران برنامه تلفن همراه را پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند همه چیز را صاف نگه دارید.

شما یک برنامه تقویم داخلی را روی هر تلفن Android که خریداری می کنید دریافت می کنید. با این حال، ممکن است تمام عملکرد مورد نظر شما را ارائه ندهد. بنابراین بیایید نگاهی به برخی از بهترین برنامه های تقویم رایگان برای اندروید که در حال حاضر در فروشگاه Google Play در دسترس هستند، بیاندازیم.

1. تقویم گوگل Google Calendar

نقطه شروع واضح برای هر لیستی از برنامه‌های تقویم رایگان اندروید، Google Calendar است که از قبل در اکثر دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است و از فروشگاه Play برای همه در دسترس است. اگر از سایر خدمات بهره‌وری Google مانند Gmail یا Keep استفاده می‌کنید، بدون شک باید این سرویس بر روی دستگاه شما نصب شود.

مرور ماه به ماه در تقویم ساده است و می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که رویدادهایی مانند رزرو هتل، پروازها و بلیط‌های رویداد را مستقیماً از صندوق ورودی خود خارج کرده و به برنامه خود اضافه کنید. Google Calendar همچنین دارای یک نمای زمان بندی است که به جای ارائه نمایش روزانه یا هفتگی، لیستی پیوسته از ورودی های آینده را به شما نشان می دهد.

از آنجایی که Google Calendar از طریق هر مرورگر وب نیز در دسترس است، می‌توانید رویدادهای خود را از هر دستگاهی از طریق این برنامه پیگیری کنید. برای نکات و ترفندهای بیشتر، راهنمای ما را بررسی کنید که چند نکته عالی برای استفاده از Google Calendar در Android را فهرست می کند.

2. تقویم تجاری 2 – Business Calendar 2

اجازه ندهید نام شما را فریب دهد. این برنامه تقویم رایگان برای اندروید به همان اندازه که برای افرادی که در دفتر کار می کنند برای دانشجویان، بازنشستگان و مشاغل آزاد مناسب است.

نقطه فروش اصلی برنامه، رویکرد جایگزین آن برای استفاده و نمایشگر است. به جای منوی کشویی معمولی که امکان دسترسی به نمایش های روز، هفته و ماه را فراهم می کند، این برنامه از یک رویکرد بصری تند کشیدن و ضربه زدن برای ناوبری استفاده می کند.

سایر ویژگی هایی که Business Calendar را به یک رقیب شایسته تبدیل می کند عبارتند از:

  • نمای کار برای مدیریت لیست کارهای انجام شده
  • جستجوی زنده
  • امکان همگام سازی تقویم ها از چندین اکانت
  • یک رابط کاربری مدرن مانند کسب و کار، شامل یک تم تیره

همچنین از همگام‌سازی تقویم Android استفاده می‌کند که به آن امکان می‌دهد با سایر سرویس‌های تقویم محبوب مانند Google Calendar و Outlook Calendar همگام شود.

3. ژورته – Jorte

Jorte یکی از بهترین برنامه های تقویم رایگان برای اندروید است و یکی از محبوب ترین دانلودها در فروشگاه Play است. گزینه های زیادی را ارائه می دهد که مطمئناً تمام نیازهای شما را برآورده می کند.

این برنامه به لطف سرویس همگام سازی ابری خود که به شما امکان می دهد تقویم ها را مستقیماً از وب مدیریت کنید، از برخی از رقبای خود متمایز است. با این حال، بزرگترین جذابیت آن، سطح باورنکردنی سفارشی سازی آن است. می توانید جنبه هایی مانند رنگ ها، پس زمینه ها، تم ها و اندازه ویجت را تغییر دهید. همچنین فروشگاهی را فراهم می کند که به شما امکان می دهد پس زمینه های اضافی و طیف گسترده ای از آیکون ها را خریداری کنید.

ویژگی‌های دیگر شامل امکان دانلود برنامه‌های تیم‌های ورزشی، موقعیت مکانی قابل کلیک است که شما را مستقیماً به برنامه نقشه می‌برد، و نمای روزانه دقیق‌تر از آنچه تقویم Google ارائه می‌دهد. این یک راه حل بسیار جامع برای مدیریت تقویم است – و ممکن است گاهی اوقات کمی بیش از حد دقیق به نظر برسد.

4. aCalendar

با داشتن تعدادی ابزارک تقویم عالی برای اندروید، رنگ‌های بیشتر از Jorte و ناوبری آسان‌تر، aCalendar یکی دیگر از رقبای اصلی این عنوان است.

یکی از ویژگی های بهره وری که به ویژه برای کاربران قدرتمند مفید است، وجود یک تقویم ماهانه کوچک در نمایش های روز و هفته است. این به شما امکان می دهد بدون نیاز به پرش مداوم بین صفحه نمایش، خود را به طور مؤثرتری سازماندهی کنید.

کشیدن انگشت به طرف به شما امکان می‌دهد تا به سرعت بین برنامه‌ریزهای ماهانه، روزانه و هفتگی آن حرکت کنید، در حالی که با بالا و پایین کشیدن، شما را در تقویم بر اساس انتخاب برنامه‌ریز فعلی‌تان به تدریج حرکت می‌دهد. این ویژگی به اندازه تقویم گوگل روان نیست و متاسفانه فاقد ویژگی Tap to Expand در Business Calendar است.

همچنین می‌تواند عکس‌های دفترچه آدرس شما را برای تولدها و سالگردها همگام‌سازی کند و قابلیت اشتراک‌گذاری NFC را برای انتشار سریع اطلاعات بین گروه‌های بزرگ دارد.

5. DigiCal

DigiCal مجموعه ای از ویژگی های معمول را ارائه می دهد، از جمله:

  • یک برنامه ریز روزانه
  • هفت دیدگاه مختلف دستور کار
  • پیش بینی های جهانی آب و هوا
  • همگام سازی با Google Calendar و Outlook
  • یک تم تاریک

با این حال، این برنامه به لطف تقویم های قابل دانلود اضافی، جایگاه خود را در این لیست از بهترین برنامه های تقویم به دست آورده است. همه ما به دیدن تقویم‌های تعطیلات و برخی تقویم‌های ورزشی در دسترس عادت کرده‌ایم، اما DigiCal آن را یک سطح بالا می‌برد.

بیش از 500000 تقویم رویداد را برای دانلود ارائه می دهد. آنها همه چیز را از امور مالی و سبک زندگی گرفته تا تلویزیون و نجوم را پوشش می دهند. همانطور که می توانید تصور کنید، اگر به اطراف بپردازید، محتوای بسیار مبهم در دسترس است.

6. تقویم ساده Simple Calendar

همانطور که از نام آن پیداست، این برنامه بسیار ساده است. با این حال، در دسترس بودن چیزی است که برنامه را بسیار عالی می کند.

به Google Calendar یا هیچ یک از سرویس های تقویم ابری معروف دیگر متصل نمی شود. در عوض، تمام داده های برنامه به صورت محلی در دستگاه شما ذخیره می شود و کد برنامه منبع باز است. فقط دو مجوز درخواست می کند: مخاطبین برای وارد کردن تولدها و سالگردها و ذخیره سازی برای صادرات فایل های ICS.

با توجه به اینکه ما در عصری زندگی می کنیم که گوگل تقریباً همه چیز را در مورد شما می داند، این سطح از حریم خصوصی بدون شک برای طرفداران امنیتی جذاب خواهد بود. خط پایین: Simple Calendar یکی از برنامه های تقویم پیشرو برای اندروید است.

و اگر نگران این هستید که گوگل اطلاعات زیادی درباره شما داشته باشد، در اینجا نحوه استفاده از دستگاه اندرویدی خود بدون گوگل آورده شده است.

7. یک تقویم One Calendar

One Calendar یک برنامه چند پلتفرمی است که برای Android، iOS، macOS و Windows در دسترس است که تقویم‌های شما را از چندین سرویس در یک تقویم ترکیبی همگام‌سازی می‌کند. از 12 سرویس مختلف از جمله تقویم گوگل، تقویم چشم انداز، یاهو و نکستکلود پشتیبانی می کند.

رابط کاربری تمیز و بسیار قابل تنظیم است و زنگ ها و سوت های معمولی را که از یک برنامه تقویم مدرن انتظار دارید را ارائه می دهد. با این حال، ممکن است به اندازه برخی از تقویم‌های دیگر در این لیست ویژگی‌ها را پیدا نکنید. با توجه به آنچه گفته شد، هنوز هم عملکرد بیش از اندازه کافی برای استفاده معمولی یا حرفه ای سبک ارائه می دهد، به خصوص اگر اکانت هایی با بیش از یکی از ارائه دهندگان پشتیبانی شده دارید.

8. TimeTree

این برنامه کمی متفاوت از سایر برنامه های موجود در این لیست است، زیرا دارای یک عملکرد اضافه برای به اشتراک گذاری تقویم شما با یک گروه است. اگر با یک تیم کار می کنید و می خواهید اعضا همان تقویم شما را دنبال کنند، این امر به ویژه مفید است. همچنین به شما این امکان را می دهد که از برنامه فقط برای استفاده شخصی استفاده کنید.

رابط کاربری TimeTree یکی از مدرن ترین در میان این برنامه ها است. علاوه بر این، شما می توانید چندین تقویم برای اهداف مختلف مانند شخصی، روابط، سرگرمی ها، دوستان یا محل کار ایجاد کنید. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه چت گروهی است که می توانید با ضربه زدن روی آیکون پیام ها در گوشه سمت راست بالای صفحه به آن دسترسی داشته باشید.

بهترین برنامه تقویم رایگان برای اندروید چیست؟

هنگام مقایسه برنامه‌های مشابه، انتخاب یک برنده واضح کار دشواری است، زیرا همه چیز بستگی به کاری دارد که می‌خواهید برنامه تقویم شما انجام دهد. اگر شدیداً به مجموعه خدمات Google وابسته هستید، قطعاً ترجیح می دهید از Google Calendar استفاده کنید. با این حال، نمی‌توان انکار کرد که برخی از گزینه‌های دیگر دارای ویژگی‌های غنی‌تر و کم‌تر هستند.

عکس

برای افراد معتاد به بهره وری و سازمان، تقویم تجاری 2 برنده آشکار است. برای کسانی که شخصی سازی را بالاتر از هر چیز دیگری ارزش قائل هستند، باید به دنبال Jorte نباشند. اما توصیه می‌کنیم چند برنامه را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب ‌تر است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس