معرفی 3 آلت کوین با پتانسیل کوتاه مدت برای سود در زمان کم

اکنون زمان دستاوردهای کوتاه مدت است. در ادامه به معرفی ۳ آلت کوین با پتانسیل کوتاه مدت ولی با سود بسیار بالا می‌پردازیم.

33
0

اکنون زمان دستاوردهای کوتاه مدت است. من ۳ آلت کوین برتر را به شما تقدیم می‌کنم که از نظر من کم ارزش‌ترین گوهرهای موجود هستند. بهترین نکته در مورد این آلت کوین‌های کم ارزش این است که برخلاف ۱۰۰ سکه‌ی با ارزش، برای مثال تحت تأثیر قیمت بیت کوین قرار نمی‌گیرند. ارتباط بسیار پایین است، بنابراین نوسانات بیت کوین یک موضوع مهم نیست. در ادامه به معرفی ۳ آلت کوین با پتانسیل کوتاه مدت ولی پرسود می‌پردازیم.

۳ آلت کوین با پتانسیل کوتاه مدت

شماره ۳: OptionRoom (ROOM)

1 معرفی 3 آلت کوین با پتانسیل کوتاه مدت برای سود در زمان کم

OptionRoom یک اوراکل به عنوان یک سرویس OaaS و پروتکل بازار پیش بینی شده که بر روی Polkadot ساخته شده است. اکنون همه می‌دانیم که Polkadot هنوز جای پیشرفت دارد و توکن ROOM هنوز در بلاک چین اتریوم قرار دارد. با این وجود، این برای استفاده کنندگان اولیه خوب است، زیرا قیمت آن واقعا پایین است. این بدان معناست که این توکن دارای پتانسیل صعودی دیوانه کننده‌ای است. به عنوان یک امتیاز، OptionRoom توسط youtuber معروف EllioTrades تبلیغ می‌شود.

شماره ۲: Frontier (FRONT)

2 معرفی 3 آلت کوین با پتانسیل کوتاه مدت برای سود در زمان کم

Frontier یک لایه تجمع DeFi زنجیره‌ای است. با استفاده از برنامه‌های Frontier، کاربران می‌توانند در ردیابی و مدیریت پروتکل، سهام، تامین نقدینگی، ایجاد و نظارت بر CDP و موارد دیگر مشارکت کنند.

با راه اندازی شبکه اصلی Frontier در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ (یا قبل از آن)، با ارجاعات ثابت بسیاری از یوتیوبرهای معروف (مانند BitBoy Crypto) و با شروع قیمت حرکت سهمی آن، می‌توان دریافت که یک آلت کوین با پتانسیل بالا است. در مورد قیمت، توکن FRONT اخیراً ۵۰ درصد از بالاترین سطح خود را تصحیح کرده و نشان می‌دهد که اصلاح به پایان رسیده است و به احتمال زیاد قبل از راه اندازی شبکه اصلی ۱۰ برابر رشد دیگر خواهیم دید.

همچنین می‌توانید توکن FRONT را در صرافی AscendEX (BitMax سابق) به اشتراک بگذارید و سود دریافت کنید.

شماره ۱: Armor Finance (ARMOR)

3 معرفی 3 آلت کوین با پتانسیل کوتاه مدت برای سود در زمان کم

Armor یک کارگزاری غیر متمرکز برای پوشش بیمه است که توسط بیمه جایگزین Nexus Mutual مبتنی بر بلاکچین پذیرفته شده. با استفاده از قابلیت پذیره نویسی Nexus Mutual، این شرکت محصولات بیمه‌ای را پرداخت می‌کند و توانایی خرید پوشش بیمه بدون KYC را ارائه می‌دهد.

در حال حاضر در رتبه ۶۰۴ CoinGecko قرار دارد، توکن ARMOR با ۷۰٪ اصلاح قیمت از بالاترین حد خود مواجه بوده است و به نظر می‌رسد در حال حاضر در بالای ۰/۵ دلار تثبیت شده است. بسته به پلتفرم UniSwap ،1inch ،SushiSwap و جفتی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید ارز Armor خود را در استخرهای نقدینگی مختلف که بیش از ۲۰۰٪ APY ارائه می‌دهند، قرار دهید.

توکن ARMOR توسط Ian Balina از tokenmetrics تقریباً در همه ویدیوهای Youtube که دارد تأیید می‌شود و به دلایلی خوب، ارزش بازار ۳۴،۰۷۱،۳۰۶ دلار باعث می‌شود توکن ARMOR در حال حاضر با قیمت 50 سنت ارائه شود. و آلت کوین با پتانسیل بالایی است.

حال که با ۳ آلت کوین با پتانسیل کوتاه مدت آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس