چرا دوج کوین بخریم ؟ آشنایی با 3 دلیل برای خرید این میم کوین

دوج کوین (Dogecoin) یک “میم کوین” است و به عنوان یک شوخی در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد. در ادامه به جواب سوال چرا دوج کوین بخریم می‌پردازیم.

35
0
چرا دوج کوین بخریم ؟ آشنایی با 3 دلیل برای خرید این میم کوین

دوج کوین (Dogecoin) یکی از اولین “میم کوین‌ها” است و به عنوان یک شوخی توسط بنیانگذاران آن بیلی مارکوس و جکسون پالمر در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد و به دو دلیل اصلی رشد کرده است. در ادامه به جواب سوال چرا دوج کوین بخریم می‌پردازیم.

اول، اوایل شهرت ارز‌های دیجیتال بود و سرمایه گذاران در آن زمان گزینه‌های کمتری داشتند. صرفاً بخشی از محیط رمزنگاری، هدف بیش‌تری را به دنبال داشت. ایستادن دوج کوین به عنوان یک مسخره به دلایلی غیر از پول علاقه مندان را به عضویت در دوج کوین دعوت کرد.

دوم، نماد آن تصویر یک سگ بود. و این خودش کافی است!

چرا دوج کوین بخریم ؟

۱. محبوبیت دوج کوین (Dogecoin) بالا است

1 چرا دوج کوین بخریم ؟ آشنایی با 3 دلیل برای خرید این میم کوین

بازگشت به قیاس دبیرستان: اگر مسابقه‌ای برای محبوبیت ارز‌های رمزنگاری شده وجود داشت، جایگاه الگوی رفتاری Dogecoin آن را به یک مدعی مقام اول تبدیل می‌کرد. طرفداران دوج کوین بسیار زیاد هستند. از جمله مشهورترین اسامی که دوج کوین (Dogecoin) را تایید کرده اند می توان به اسنوپ داگ ، ماسک و مجری هیپ هاپ اشاره کرد.

با توجه به ماهیت سوداگری ارز رمزنگاری شده، محبوبیت به تنهایی بسیار مهم است. در مورد ارزش گذاری، Dogecoin ارزش آن را دارد زیرا دیگران معتقدند ارزش این توکن افزایش می‌یابد. البته این واقعیت که دوج کوین در حال حاضر بسیار محبوب است بسیار عالی است. بازدهی DOGE که در یک سال گذشته به سرمایه گذاران ارائه کرده سرسام آور بوده.

با این حال، سرمایه گذاران با داشتن توکنی که تنها بر اساس محبوبیت به سرعت بالا رفته است، ریسک می‌کنند. اگر ارز دیجیتال دیگری توجه اکثر سرمایه گذاران را جلب کند، ممکن است دوج کوین کنار گذاشته شود.

۲. دوج کوین برای مبتدیان در رمز ارز عالی است

2 چرا دوج کوین بخریم ؟ آشنایی با 3 دلیل برای خرید این میم کوین

بی ثباتی Dogecoin در سال گذشته بازدارنده برخی سرمایه گذاران است. در واقع، قرار دادن مقدار قابل توجه‌ای پول برای چیزی که بتواند در کوتاه مدت به سرعت افزایش یابد یا سقوط کند، به معده آهنی و طرز فکر مناسب نیاز دارد.

با این حال، سرمایه گذارانی که به دنبال ورود به بازی هستند، ممکن است بخواهند دوج کوین را به عنوان یک گزینه عالی در نظر بگیرند. ولی چرا؟

خوب، نگه داشتن دوج کوین (Dogecoin) برای هر مدت طولانی می‌تواند به سرمایه گذاران جدید بیاموزد که سرمایه گذاری در رمز ارز چیست. سرمایه گذاری روی ارزهای رمزنگاری شده مستلزم این باور قوی است که یک تحول تکنولوژیکی در حال انجام است و رمزنگاری به زودی جهان را همانطور که می‌شناسیم بازسازی می‌کند. سرمایه گذاران باید مایل باشند که طوفان‌ها کنار بگذارند.

من Dogecoin را به عنوان یکی از ارزهای رمزنگاری شده و در نتیجه بی‌ثبات، می‌دانم. بر این اساس، کسانی که به دنبال سواری باورنکردنی هستند ممکن است بخواهند چند دلار برای کار در Dogecoin اختصاص دهند. البته، سرمایه گذاران فقط باید آنچه را که مایل به از دست دادن هستند در چنین دارایی‌های سوداگری سرمایه گذاری کنند.

۳. موقعیت یابی Dogecoin در بازار منحصر به فرد است

3 چرا دوج کوین بخریم ؟ آشنایی با 3 دلیل برای خرید این میم کوین

من فکر می‌کنم مدل استخراج دوج کوین، وضعیت تورمی و ارتباط با Litecoin همه جذاب هستند. این عوامل دوج کوین را منحصر به فرد و یک سرمایه گذاری جذاب برای بسیاری از علاقه مندان به ارزهای رمزنگاری شده می‌کند. از آنجا که این شرکت اولیه رمزنگاری بود، مدل استخراج Dogecoin بر اساس اثبات کار است. مانند بیت کوین، این بدان معناست که مشکلات پیچیده محاسباتی باید برای تایید تراکنش‌ها در بلاک چین دوج کوین حل می‌شوند.

با این حال، با توجه به نگرانی‌ها در مورد تاثیرات زیست محیطی استخراج رمزنگاری، کارشناسان پیش بینی می‌کنند که Dogecoin به یک مدل اعتبار سنجی تبدیل می‌شود، که در آن دارندگان سکه معاملات را تأیید می‌کنند. چنین اقدامی ممکن است سرمایه گذاران جدید را جلب کند.

گفته می شود، دوج کوین در هر تراکنش بسیار کمتر از بیت کوین انرژی مصرف می‌کند کمتر از ۲٪. کسانی که از زاویه پایداری به ارزهای رمزنگاری شده نگاه می‌کنند، باید آن را دوست داشته باشند. علاوه بر این ، بلاک چین دوج کوین از طریق استخراج کنندگان با استفاده از الگوریتم Scrypt تأیید می‌شود، همان الگوریتمی که برای استخراج Litecoin استفاده می‌شود.

سرانجام، وضعیت تورمی دوج کوین باعث نگرانی برخی از سرمایه گذاران در گذشته شده است. خرید چیزی که به طور طبیعی در طول زمان متورم می‌شود (عرضه آن مانند بیت کوین محدود نیست) مستلزم این است که تقاضا از نرخ تورم طبیعی فراتر رود. اگر مردم به طور دسته جمعی از Dogecoin خارج شوند یا به محبوب‌ترین ارز دیجیتال بعدی روی آورند، قیمت Dogecoin می تواند به سرعت سقوط کند.

حال که دریافتید چرا دوج کوین بخریم ، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس