کیف پول رابین هود ( Robinhood ) سرانجام آماده اجرای آزمایشی است

Robinhood کیف پول‌ها را به پلتفرم خود اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند ارز را معامله کنند. در ادامه به کیف پول رابین هود می‌پردازیم.

55
0
کیف پول رابین هود ( Robinhood ) سرانجام آماده اجرای آزمایشی است

Robinhood سرانجام کیف پول‌های رمزنگاری شده را به پلتفرم خود اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند بیت کوین و اتریوم خود را خرج و معامله کنید. کیف پول‌ها به صورت آزمایشی شروع به کار می‌کنند و این شرکت یک لیست انتظار ایجاد کرده است که در آن افراد می‌توانند ثبت نام کنند تا از اولین کسانی باشند که به آن دسترسی پیدا می‌کنند. با این حال، این بدان معنا نیست که می‌توانید از رابین هود برای خرید سهام با بیت کوین استفاده کنید. اگر مراحل اضافی برای شما مهم نیست، شرکت می‌گوید می‌توانید رمز ارز را با ارز دیگری بفروشید و از این پول برای خرید سهام استفاده کنید. با این حال، این یک گام بزرگ در سفر رمزنگاری شده شرکت است، گامی که برخی از کاربران آن سال‌ها خواستارش بودند. در ادامه به کیف پول رابین هود می‌پردازیم.

کی پول رابین هود (Robinhood) سرانجام آماده اجرای آزمایشی است

1 کیف پول رابین هود ( Robinhood ) سرانجام آماده اجرای آزمایشی است

Robinhood می‌گوید در چند هفته آینده آزمایش کیف پول با گروه “آلفا” را آغاز می‌کند. وی در گفتگو با کریستین براون، سرپرست رمزنگاری رابین هود، می‌گوید که این شرکت بازخورد کاربران آلفا را دریافت کرده و آن را به صورت عمومی (به معنی توییتر و وبلاگ آن) اعلام می‌کند. او می‌گوید افرادی که در لیست انتظار قرار دارند تا پایان سال ۲۰۲۱ به کیف پول دسترسی پیدا می‌کنند و کیف پول‌های رمزنگاری رابین هود به طور کلی در اوایل سال ۲۰۲۲ در دسترس خواهند بود.

کیف پول یک درخواست متداول از سوی اعضای جامعه Robinhood بوده است که احساس می‌کنند خرید ارزهای رمزنگاری شده از طریق Robinhood به آنها اجازه نمی‌دهد رمز ارز داشته باشند (برای مثال، شما در حال حاضر نمی‌توانید از دارایی‌های Ethereum خود در برنامه برای خرید NFT استفاده کنید). در حالی که Robinhood گفته است که خرید یک بیت کوین بر روی پلتفرم خود به این معنی است که شرکت می‌رود و یک بیت کوین می‌خرد، سپس آن را در کیف پول ذخیره می‌کند، برخی از کاربران استدلال می‌کنند. ذخیره ارز رمزنگاری در کیف پول که کاربر می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد به کاربران اجازه می‌دهد تا سکه‌ها را بدون تبدیل آنها به ارز دیگر، منتقل یا خرج کنند.

کیف پول رابین هود در ابتدا فقط از نگهداری سکه‌های Robinhood Crypto پشتیبانی می‌کند و سکه‌های اصلی مانند بیت کوین، اتریوم و (بله، من آن را حساب می کنم) Dogecoin را پوشش می‌دهد. براون به من می‌گوید که این شرکت به دنبال گسترش ارزهای موجود در پلتفرم خود در آینده است.

در ماه آگوست، مدیرعامل شرکت وعده داد که کیف پول می‌آید و گفت که این شرکت می‌خواهد امنیت آن “ضد گلوله” باشد. رابین هود در حال حاضر می‌گوید که کیف پول دارای تأیید هویت و احراز هویت چند عاملی است. هرچند که این شرکت سعی دارد خط امنیتی بین تجربه مشتری و امنیت را طی کند. در این مرحله، داستان‌هایی در مورد افرادی که میلیون‌ها دلار به دلیل فراموش کردن رمز کیف پول خود از دست داده‌اند، مشهور است و رابین هود نمی‌خواهد در عناوین مشابه ظاهر شود.

حتا که با کیف پول رابین هود آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس