تاریخ انتشار Battlefield 2042 تاخیر خورد

DICE در توییتر تأیید کرد که بازی تیرانداز Battlefield 2042 تا ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ تاخیر خورد در ادامه به تاخیر Battlefield 2042 می‌پردازیم.

41
0
تاریخ انتشار Battlefield 2042 تاخیر خورد

استودیوی ‌DICE از طریق توییتر تأیید کرد که بازی تیرانداز اول شخص Battlefield 2042 تا ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ تاخیر خورد. Battlefield 2042 در ابتدا قرار بود در ۲۲ اکتبر وارد شود، اما مانند بسیاری از بازی‌های دیگر در ۱۸ ماه گذشته، توسعه تحت تأثیرات مداوم همه گیری قرار گرفته است. در ادامه به تاخیر Battlefield 2042 می‌پردازیم.

در چند وقت اخیر بسیاری از بازی‌ها قربانی کرونا و همه گیری شدند، Battlefield 2042 نیز از این قاعده مستثنا نیست.

تاریخ انتشار Battlefield 2042 تاخیر خورد

1 تاریخ انتشار Battlefield 2042 تاخیر خورد

اولین بتای عمومی Battlefield 2042 در حال حاضر انتظار می‌رود در چند هفته آینده شروع شود، اما در حال حاضر تاریخ دقیقی در دست نیست. DICE در حال حاضر یک تست فنی بسته برای Battlefield 2042 برگزار کرده است که برای تست استرس سرورها و سایر جنبه‌های بازی طراحی شده است.

DICE توضیح می‌دهد: “ایجاد نسخه‌ی نسل بعدی Battlefield در طول بیماری و همه گیر جهانی، چالش‌های پیش بینی نشده‌ای را برای تیم‌های توسعه دهنده ما ایجاد کرده است. با توجه به مقیاس و وسعت بازی، ما امیدوار بودیم که تیم‌های ما با هم به استودیوهای خود بازگردند تا به تاریخ انتشار اولیه‌ی بازی برسیم. با شرایط کنونی که اجازه نمی‌دهد این امر با خیال راحت اتفاق بیفتد و با تمام کار تیم‌ها در خانه صورت می‌گیرد، ما احساس می‌کنیم که باید زمان بیشتری را برای ارائه بازی Battlefield 2042 اختصاص دهیم.”

توسعه Battlefield 2042 توسط DICE و با پشتیبانی دیگر استودیوهای EA از جمله Criterion ،EA Gothenburg ،Industrial Toys صورت می‌گیرد و همچنین Ripple Effect که ماد Portal را برای بازی توسعه داده است. Battlefield 2042 برای Xbox Series X ،Xbox Series S ،Xbox One ،PS5 ،PS4 و PC عرضه می‌شود. نسخه‌های کنونی و رایانه‌های شخصی بازی دارای نقشه‌های چند نفره بسیار بزرگ‌تر و همچنین قابلیت پشتیبانی تا ۱۲۸ بازیکن است. این بازی بر روی کنسول‌های نسل ۹ (Xbox Series X ،Xbox Series S و PS5) قیمت ۷۰ دلاری دارد و شما اگر این بازی را برای کنسول نسل قبل خود خریداری کنید و بخواهید آن را بر روی کنسول نسل ۹ اجرا کنید باید باز پول پرداخت کنید.

حال که تاخیر Battlefield 2042 را دریافتید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس