شخصیت‌های رایگان MultiVersus که می‌توانید همین الان با آن‌ها بازی کنید

59
0
شخصیت‌های رایگان MultiVersus که می‌توانید همین الان با آن‌ها بازی کنید

فصل 1 MultiVersus اکنون در حال اجراست و با به روز رسانی جدید مجموعه جدیدی از شخصیت‌های رایگان برای بازیکنان ارائه می‌شود. فهرست شخصیت‌های رایگان MultiVersus که می‌توانید همین الان با آن‌ها بازی کنید را از اول نیوز بخوانید.

بازی MultiVersus یک عنوان مبارزه‌ای رایگان است که به عنوان برداشت جدیدی از فرمول Super Smash Bros عمل می‌کند، اما از شخصیت‌های متعلق به برادران وارنر به جای ستاره‌های بازی‌های ویدیویی استفاده می‌کند. MultiVersus فصل 1 خود را با 17 کاراکتر برای بازیکنان آغاز کرده است که می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند، اگرچه همه آن‌ها برای بازی مستقیم در دسترس نیستند. برخی از شخصیت‌های MultiVersus رایگان هستند، اما برخی دیگر را باید با پرداخت سکه و خریدهای درون برنامه‌ای باز کنید.

بازیکنان می‌توانند با خرج کردن سکه‌هایی که از طریق بازی به دست می‌آورند قفل شخصیت‌های MultiVersus را باز کنند یا می‌توانند با استفاده از Gleamium این کار را انجام دهند. Gleamium، برای افراد ناآشنا، ارز ممتاز MultiVersus است. این در درجه اول برای خرید لوازم تزئینی و بتل پس استفاده می‌شود، اما کسانی که نمی‌خواهند برای باز کردن قفل قهرمانان جدید دست و پا بزنند، در صورت تمایل می‌توانند گلیمیوم را برای خرید شخصیت‌ها خرج کنند.

شخصیت‌های MultiVersus از بازیکنان می‌خواهند که سکه یا گلیمیوم را برای باز کردن قفل خرج کنند، اما چرخش منظمی از شخصیت‌ها وجود دارد که بازیکنان می‌توانند به صورت رایگان آن‌ها را بررسی کنند. عرضه فصل 1 MultiVersus شاهد تغییر ترکیب شخصیت‌های رایگان بود، بنابراین اکنون چهار شخصیت جدید برای طرفداران بازی وجود دارد که می‌توانند آن‌ها را امتحان کنند و ببینند آیا می‌خواهند برای باز کردن آن‌ها سکه خرج کنند یا خیر.

مولتی ورسوس

شخصیت‌های رایگان MultiVersus

  • آریا استارک (بازی تاج و تخت)
  • بتمن
  • لبرون جیمز
  • استیون یونیورس

از 15 آگوست تا 30 آگوست (۲۴ تا ۸ شهریور)، طرفداران MultiVersus می‌توانند در نقش آریا استارک از بازی تاج و تخت، بتمن، لبرون جیمز و استیون یونیورس بدون خرج کردن سکه بازی کنند. این مجموعه مناسبی از مبارزان است که نشان دهنده اکثر کلاس‌های مختلف موجود برای عنوانی مانند MultiVersus است. در 30 آگوست برابر با ۸ شهریور ماه، انتخاب شخصیت‌های رایگان به چرخش در می‌آیند و طرفداران می‌توانند چهار شخصیت مختلف دیگر را تجربه کنند، اگرچه باید دید چه کسی در چرخش بعدی خواهد بود.

با به‌روزرسانی فصل 1 MultiVersus، توسعه‌دهنده Player First Games بهبودی در شخصیت‌های رایگان ایجاد کرده است. با شروع فصل 1، کاراکترهای رایگان فعلی با یک نماد ساعت آبی مشخص می‌شوند تا نشان دهند که آن‌ها فقط برای مدت زمان محدودی به صورت رایگان در دسترس هستند. به این ترتیب بازیکنان MultiVersus از قبل می‌دانند که شخصیت‌های مورد علاقه‌شان به زودی از گردونه بازی رایگان حذف می‌شوند و بنابراین بهتر می‌توانند سکه‌های خود را اولویت‌بندی کنند.

17 کاراکتر موجود برای عنوانی مانند MultiVersus در زمان عرضه تضمین می‌کند که گزینه‌های متنوعی برای بازیکنان وجود دارد و به زودی فهرست شخصیت‌ها حتی بیشتر خواهد شد. مورتی اسمیت از Rick and Morty در 23 آگوست برابر با یک شهریور به MultiVersus می‌پیوندد، در حالی که انتظار می‌رود ریک سانچز، بلک آدام و استرایپ از Gremlins در مقطعی از هم‌اکنون تا 15 نوامبر برابر با ۲۴ آبان وارد بازی شوند.

بازی MultiVersus هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس عرضه شده است. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ شخصیت مورد علاقه شما در مولتی ورسوس کدام است؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس