کیف پول Bitcoin توکن ERC 20 را اضافه خواهد کرد

تیم Bitcoin از اعلام ادغام توکن‌های ERC-20 در کیف پول خود هیجان زده است. در ادامه به کیف پول Bitcoin و اضافه شدن ERC 20 می‌پردازیم.

22
0
کیف پول Bitcoin توکن ERC 20 را اضافه خواهد کرد

تیم Bitcoin از اعلام ادغام توکن‌های ERC-20 در کیف پول خود هیجان زده است. این بدان معناست که هر کسی می‌تواند توکن‌های ERC-20 را با راحتی و امنیت راحت‌ترین کیف پول غیرحفظی صنعت خرید، فروش، دریافت، ذخیره، تجارت و ارسال کند. در ادامه به کیف پول Bitcoin و اضافه شدن ERC 20 می‌پردازیم.

اضافه شدن توکن ERC 20 به کیف پول Bitcoin

1 کیف پول Bitcoin توکن ERC 20 را اضافه خواهد کرد

ERC 20 پروتکل استاندارد ایجاد توکن در بلاک چین اتریوم است. تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۴۵۰،۰۰۰ مجموعه توکن ERC 20 وجود دارد که مجموعاً ارزش صدها میلیارد دلار را نشان می‌دهند. همه توکن‌های ERC-20 بر روی بستر اتریوم “زنده” هستند، بدین معنا که از امنیت دومین بلاک چین بزرگ در بازار استفاده می‌کنند و با قراردادهای هوشمند ترکیب می‌شوند.

همه‌ی نشانه‌های سازگار با Ethereum که به آدرس Ethereum کیف پول Bitcoin.com شما ارسال می‌شوند، و این بسیار ایمن است. با این حال، از آنجا که صدها هزار توکن ERC-20 وجود دارد، نمایش همه آنها در کیف پول عملی نیست. به همین دلیل ما با “ردیابی” منتخبی از پرکاربردترین توکن‌های ERC 20 شروع می‌کنیم. به عنوان مثال، هنگامی که کیف پول را باز می‌کنید، اکنون به رمزنگاری دلار آمریکا “կայուն کوین” USDT و USDC دسترسی سریع خواهید داشت. علاوه بر این، کیف پول در ابتدا پنج توکن اصلی دیگر ERC 20 را ردیابی می‌کند. که اینها عبارتند از Uniswap ،Wrapped BTC ،Compound ،Yearn Finance و Sushiswap.

ارسال، دریافت و مبادله

3 کیف پول Bitcoin توکن ERC 20 را اضافه خواهد کرد

اگر در یک منطقه پشتیبانی شده هستید، می‌توانید USDT و USDC را در کیف Bitcoin.com با استفاده از ارز محلی (با کارت اعتباری و غیره) خریداری کنید. اگر ساکن ایالات متحده، بریتانیا یا اتحادیه اروپا هستید، می‌توانید USDT یا USDC را بفروشید و ارز محلی را مستقیماً به حساب بانکی خود دریافت کنید.

کیف Bitcoin.com از همه عملکردهای دیگر توکن‌های ERC 20 برای همه کاربران پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که می‌توانید آنها را ارسال و دریافت کنید، آنها را با سایر مجموعه‌های رمزنگاری شده در کیف پول عوض کنید و البته آنها را به صورت امن ذخیره کنید.

با استفاده از کیف پول Bitcoin متعهد به حمایت از آزادی اقتصادی است، به همین دلیل این کیف پول کاملاً غیرحفظی است. این بدان معناست که شما کنترل کاملی بر رمزنگاری خود دارید. برای ارسال فوری دارایی‌های خود به هر کجا که می‌خواهید، هر زمان که بخواهید، نیازی به درخواست مجوز از صرافی متمرکز ندارید.

حال که با اضافه شدن توکن‌های ERC 20 به کیف پول Bitcoin آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس