احتمال سقوط سولانا ( Solana ) به زیر 100 دلار

یک سرمایه گذاری ۱۰۰ دلاری در سولانا در سال قبل باعث بازگشت ۵۰۰۰ دلار سرمایه در حال حاضر می‌شد در ادامه به احتمال سقوط سولانا می‌پردازیم

81
0
0 احتمال سقوط سولانا ( Solana ) به زیر 100 دلار

یک سرمایه گذاری ۱۰۰ دلاری در سولانا در سال قبل، باعث بازگشت ۵۰۰۰ دلار سرمایه در حال حاضر می‌شد. سولانا بدون شک بازار را طوفانی کرده است و طی چند ماه گذشته، ارزش آن به طور شدید افزایش یافته است. با این حال، به دلیل عدم اعتبار عمده در نمودار روزانه، احتمالاً در حال حاضر تصحیح برای توکن لازم است. به ویژه از آنجا که حرکت صعودی و اصلاحیه بازار به طور کلی به صنعت ضربه می‌زند. در ادامه به احتمال سقوط سولانا می‌پردازیم.

احتمال سقوط سولانا (Solana) به زیر ۱۰۰ دلار

1 احتمال سقوط سولانا ( Solana ) به زیر 100 دلار

سولانا دیگر به تنهایی تجمع نمی‌کند. و بر اساس تحولات اخیر، ممکن است طی چند هفته آینده دوره تصحیح آن شروع شود.

با تجزیه و تحلیل ساختار فعلی بازار سولانا، این دارایی در ۹ سپتامبر به بالاترین سطح خود با ۲۱۵ دلار رسید. با این حال، نتوانست برای مدت طولانی موقعیتی بالاتر از سطح ۲۰۰ دلار را حفظ کند. با تقویت جایگاه بیت کوین بین ۴۵ تا ۵۰ هزار دلار در آن دوره، سولانا ادامه مسیر صعودی خود را نسبتاً آسان دانسته است زیرا نقدینگی و جریان سرمایه در صنعت مشهود است.

با این حال، با نزولی شدن بازار، درک منابع نقدینگی که در حال حاضر برای دارایی مشهود است، مهم است. حرکت SMA بالاتر از EMA در بازه زمانی روزانه یک سیگنال نزولی قوی تلقی می‌شود. به عنوان مثال، در زمان نگارش این مقاله، دارایی از هر گونه بازیابی دور بود.

در حال حاضر، از نظر شناسایی سطوح، روند قبلی سولانا نشان می‌دهد که این دارایی تمایل بازگشت به سطح ۰/۶۱۸ فیبوناچی دارد. در اوایل سال ۲۰۲۱، دارایی تا ۶۴ دلار افزایش یافت و در ماه جولای به ۲۳ دلار کاهش یافت. با حرکت متقابل مشابه، سولانا به زیر ۱۰۰ دلار می‌رسد و خط Fib ۰/۶۱۸ فعلی در حدود ۹۶ دلار قرار دارد.

تا آنجا که به پشتیبانی مربوط می‌شود، بالاترین قیمت قبلی ۶۴ دلار سطح قوی هفتگی است. اگر فشار نزولی در سراسر اکوسیستم ادامه یابد، ممکن است با سقوط شدید سولانا رو به رو شویم.

نهادها هنوز می‌توانند از سقوط جلوگیری کنند

2 احتمال سقوط سولانا ( Solana ) به زیر 100 دلار

علاوه بر اصلاحات بازار، سولانا از زمانی که شبکه آن شاهد وقفه ۱۷ ساعته پس از حمله DDOS بود، پیشرفت مثبتی نداشته است. مدت زمان خرابی یکی از دلایل اصلی سقوط ۳۵ درصدی هفته گذشته عنوان شده است.

با این حال، اعتبار SOL قبلاً بالای ۲۰۰ دلار متزلزل بود و سودآوری در کل بود.

بر اساس گزارش صندوق دارایی‌های دیجیتالی Coinshares، موسسات از اختلال سولانا چشم پوشی کرده‌اند زیرا طبقه دارایی‌ها ۴/۸ میلیون دلار سرمایه را وارد کرده است.

در حالی که این مثبت است، باید بدانید که چنین سرمایه گذاری‌هایی با توجه به آینده انجام می‌شود. بازدهی فوری ندارد بنابراین، بازیابی بر اساس این سرمایه گذاری ممکن است اتفاق بیفتد یا نباشد، زیرا سودآوری در بخش خرده فروشی بازار، بازار بزرگ‌تر را کنترل می‌کند.

حال که احتمال سقوط سولانا را دریافتید می‌توانید از دیگر مقالات سیات اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس